quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:05 schreef SEMTEX het volgende:
Wat lief! En dapper ook! Polle vlucht altijd, nl.
door mij wel, hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:48 schreef ook_gek het volgende:
ik dacht foto's zijn leuk maar ik maak er maar een leuk verhaaltje van om de foto's wat meer beleving mee te geven. Weet alleen niet of dat hier gewaardeerd word
nee dat is gemeen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:59 schreef Adelante het volgende:
Ik had zoooo die stofzuiger aangezet als ie er boven op zat
Jaaaaaa, meer meer, ze lijkt zo op Xenaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:48 schreef ook_gek het volgende:
ik dacht foto's zijn leuk maar ik maak er maar een leuk verhaaltje van om de foto's wat meer beleving mee te geven. Weet alleen niet of dat hier gewaardeerd word
Ja, die is tof he?quote:
Ah. Wat een doddeltje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze ligt er nu zo bij dus kan ik wel even snel wat zeggen
op de laatste foto staat de stofzuiger gewoon uit. Sssst he mensen ons geheim
Hij logeert hier voor 4 weken omdat mn ouders op vakantie zijn. En het gaat verbazingwekkend goedquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk, woont ie nou bij jou????
En hoe gaat dat???
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij logeert hier voor 4 weken omdat mn ouders op vakantie zijn. En het gaat verbazingwekkend goedHij is normaal echt een buitenkat en hier kan hij niet naar buiten (alleen op het balkon als wij erbij zijn) dus ik had een drama verwacht, maar hij lijkt het niet eens echt te missen. Ook ging het wennen heel snel, heel even bang toen hij aankwam, maar dezelfde avond was hij al op zn gemak
Dat was wel anders toen hij bij ons (in Zwijndrecht) kwam wonen
Toen hebben we hem de eerste paar dagen niet gezien omdat hij zich verstopte steeds, we dachten dat hij teruggelopen was naar huis maar dan vonden we hem terug op de raarste plekken, achter het fornuis enzo
Maar goed, nu kent hij mij en Re natuurlijk en het gaat fantastisch
We moeten hem alleen over 2 weken weer afstaan dus
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Het oude besje zachtjes ingeslapen in de door haar zo geliefde tuin![]()
[afbeelding]
Net of ze slaapt![]()
Rust in vrede, besje.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Net of ze slaapt![]()
Whehe, ik prop hem gewoon onder de bankquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Oh en gewoon stiekum verstoppen als ze hem komen halen
Oooh jakkes... Sterkte Duderinnetjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Net of ze slaapt![]()
Wat ligt ze daar liev, vredig en mooiquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Net of ze slaapt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |