abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:05:08 #251
103793 kozakken
Living the life
pi_49481358
Wij hebben bij Romme (augustus geboren) de voetenzak ook heel veel gebruikt
-met dank aan Bix -
Maar hij past niet bij je kleurstelling
pi_49481685
ohja! die is naar jullie gegaan!
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:34:01 #253
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49482184
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef Martineke het volgende:
ik heb die wel veel gebruikt, Maxim is ook een winterkindje. bij Romijn heb ik die bijna niet gebruikt, maar das dan ook een bijna zomerkindje.
vind het ook een heerlijk ding ook, die fleecedekentjes over de beeb heen gevouwen vind ik nooit zo'n mooi en leuk gezicht, staat zo slordig.
Met fleece moet je trouwens ook ontzettend uitkijken, fleece ademt namelijk niet en geeft daardoor een verhoogde kans op warmtestuwing, wat erg gevaarlijk kan zijn voor jonge baby's.

Ik gebruik ook wel fleece dekentjes hoor, maar je moet ze dus bijvoorbeeld nooit in bed gebruiken en altijd blijven opletten dat je kindje niet gaat zweten.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49482232
Brighteyes dat is wel een hele mooie wagen En als je wil weten hoe die maxi-cosi staat bij een baby, kan ik alleen maar zeggen: heel goed!
Ook in een speeltuin staat de wagen prachtig!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_49482771
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Met fleece moet je trouwens ook ontzettend uitkijken, fleece ademt namelijk niet en geeft daardoor een verhoogde kans op warmtestuwing, wat erg gevaarlijk kan zijn voor jonge baby's.

Ik gebruik ook wel fleece dekentjes hoor, maar je moet ze dus bijvoorbeeld nooit in bed gebruiken en altijd blijven opletten dat je kindje niet gaat zweten.
Ik heb weer gehoord dat gebreide fleece wel ok is.

Wij hebben de maxi-cosi voetenzak heel veel gebruikt. Ik legde Lis ook in die zak in de bak van de Bugaboo. Lekker warm.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49489708
BE, die wagen van Quinny vind ik ook wel mooi qua kleuren . Maar we gaan hier waarschijnlijk toch voor de bugaboo, manlief is volkomen gevallen voor het compact opvouwbare. Zelfs over de kleur lijken we het redelijk eens te gaan worden, donkergrijs met rood... Dat kamertje Sofie hebben ze volgens mij ook bij de prenatal, zag ik toen ik net even op de site keek.
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:43 schreef texelonia het volgende:

[..]

Volgens mij voldoen die commodes niet allemaal helemaal aan de eisen...
Ik zie er veel tussen staan zonder pootjes, en volgens de richtlijnen moet je met je tenen onder de commode kunnen. Is ook best belangrijk, anders sta je dus telkens iets naar voren gebukt, en krijg je echt ontzettend last van je rug.
Tex, bedankt voor weer een goede reden waarom we dat stomme kastje dat hier staat en wat manlief als commode wil gebruiken niet geschikt is . Laatst dacht ik dat ik toch bijna "gewonnen" had in de commode-strijd. En toen bleek hij toch weer volkomen overtuigd van het feit dat dat kastje prima geschikt is.
Overigens kregen we gisteren onze voorlopige teruggaaf van de belasting terug en reageerde hij een beetje zo van: goh dan kunnen we ook wel... Tja, ik durf het niet zo goed te hopen, maar stiekum hoop ik van wel. Ik wil zo graag de kast en bijpassende commode (prenatal->sliding doors en dan de ongelakte versie) .
Fake it till you make it...
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:46:28 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49490345
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef beefcake het volgende:
Brighteyes dat is wel een hele mooie wagen En als je wil weten hoe die maxi-cosi staat bij een baby, kan ik alleen maar zeggen: heel goed!
Ook in een speeltuin staat de wagen prachtig!
Is het al december?
pi_49490965
He BE, wij hebben die speedy in de apple green reflection uitvoering. Besteld op Kinderstoeltje.nl trouwens. De kinderwagen en de dreami. Nu nog een maxi-cosi uitzoeken..

@ Nijna, wij hebben die sliding doors in de white-wash versie gekocht! De commode met 3 schuifdeuren en het ledikant. De kast was helaas te groot (hebben nu de kast van Ikke, ook prenatal). De commode staat nu in elkaar, en ben er helemaal blij mee. Lekker veel ruimte, en ook een mooie hoogte.
pi_49491698
Hadden jullie de 2 of de 3 deurskast? Deepfreeze?
Hier gaat het wel passen, want we gaan de 2e grote slaapkamer kinderkamer maken, we hebben ook wel een klein kamertje, maar dat is ons computerhok zeg maar .

Qua ledikant gaan wij misschien voor dat van Ikke. Hoe lange levertijd hebben jullie gehad? (gewoon ff nieuwsgierig vraagje, hihi). Wij zijn dus nog niet uitgeknokt over wat het precies gaat worden. De kast zijn we het redelijk over eens, waarschijnlijk wordt het de 2 deurs. De commode is het grote struikelblok (voor lief dan ). Als ik het voor het zeggen had dan hadden we het allang besteld .
pi_49495409
Het mooie was dat we niet eens naar de prenatal gingen voor meubels, maar alleen even kinderwagens uitproberen. En nog even snel een rondje door de winkel eindigde bij dit kamertje

We hebben alleen de white-wash 3-deurs commode en het ledikant van Sliding doors (Klik). De kast is van Ikke.

Die kast van Sliding-doors past niet in ons babykamertje. We hebben 2 grote kamers en 1 kleinere. En die 2 grote worden gebruikt om te slapen en te computeren/werken/studeren. De babykamer is dus niet zo groot, maar groot genoeg. Vandaar dat we de Ikke kast hebben gekozen, die heeft maar een deur.. ( die op dit plaats links Klik)

Bij ons was de levertijd ruim 5 weken. We hebben hem zelf opgehaald en in elkaar gezet, dat scheelde nog 10%. Eigenlijk in waardebonnen, maar we hebben het cash gekregen...
Ik wou nog een verhaaltje op gaan hangen over hoe mooi die commode is, maar jij bent ook al verliefd zo te lezen
pi_49496410
Waar wonen jullie eigenlijk BE (en anderen)? www.Babytotaal.nl in Almere heeft nl opheffingsuitverkoop, en vooral de autostoeltjes en kinderwagens/buggy's gingen volgens mij met aardige kortingen weg. Ik zocht een bepaalde kinderstoel die nu nog duurder was dan de aanbieding die Prenatal regelmatig heeft dus voor mij waren ze verder niet interessant, misschien voor jullie wel.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 08:16:25 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49501835
Gouda, is wel te doen dus naar Almere, maar dan zou ik van te voren moeten weten of ze die specifieke wagen uberhaupt wel hebben zeg maar.
Sowieso willen we nog heel even wachten hoor. Ben nu nog maar 9 weken en wil toch tot de 12 wachten voor we echt grote aankopen gaan doen.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 08:35:31 #263
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49502002
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt erop dat we toch voor nieuwe spulletjes in de kinderkamer gaan!
We liepen net rond en ik wees ergens op en toen zei stinkie dat hij dat toch wel veel leuker vond dan mijn idee over al 'die oude zooi 'bij elkaar.

Ik vind het ook wel hele leuke meubeltjes en de prijs is ook nog wel te doen dus zeer waarschijnlijk... gaat het dat wel worden dan. Geen plaatje helaas, niet op de site en niet in hun boekje. Het spulletje heet 'Sofie', nou, dat kan al bijna niet mis zijn dan toch? Vrij simpel en strak, in het wit. Kast en commode zeker, bedje moeten we nog even goed bedenken.

Ik mag trouwens wel op de spulletjes verven van stinkie, dus mss dat ik het nog wel een beetje aanpas, maar dat zien we tegen die tijd nog wel.

We hebben wrsch ook de kinderwagen al wel uitgekozen. Gelukkig was stinkie het wat dat betreft wel eens met mijn keuze.

[afbeelding]

[afbeelding]

En er is zelfs een bijpassende maxi-cosi!
We hebben alleen nog maar even van een afstandje bewonderd want het was best druk en ik moet nog even wennen aan het idee dat ik daar echt wel wat te zoeken heb. Dus we gaan over een paar weken nog wel eens terug op een doordeweekse dag. En dan maar hopen dat hij niet tegenvalt met inklappen enzo.
Die kinderwagen hebben wij ook naar staan kijken

Wij kozen uiteindelijk voor een andere omdat die kleiner werd met opvouwen (ivm beperkte bagageruimte in mijn auto). Deze is ook erg klein op te vouwen overigens

Ik was ook helemaal gek van die kleuren, hij was voor de kinderwagen die wij kozen alleen niet leverbaar in deze kleuren
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 08:38:16 #264
65960 sanger
pi_49502023
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Is het al december?
Kun jij ook al niet wachten
  vrijdag 18 mei 2007 @ 08:39:41 #265
65960 sanger
pi_49502038
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gouda, is wel te doen dus naar Almere, maar dan zou ik van te voren moeten weten of ze die specifieke wagen uberhaupt wel hebben zeg maar.
Sowieso willen we nog heel even wachten hoor. Ben nu nog maar 9 weken en wil toch tot de 12 wachten voor we echt grote aankopen gaan doen.
Je kunt vrijwel overal de koop ontbinden als er iets mis mocht gaan hoor
pi_49502180
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij ons was de levertijd ruim 5 weken. We hebben hem zelf opgehaald en in elkaar gezet, dat scheelde nog 10%. Eigenlijk in waardebonnen, maar we hebben het cash gekregen...
Ik wou nog een verhaaltje op gaan hangen over hoe mooi die commode is, maar jij bent ook al verliefd zo te lezen
Ah nu snap ik het, ik dacht dat jullie in eerste instantie ook de kast hadden, maar die niet bleek te passen en dat jullie daarom voor de Ikke gingen. (snap je me nog?).

5 weken valt me nog mee. Ik ben al helemaal verkocht hoor voor dat kamertje . Ik willut.
Misschien moet ik mn lief nog eens dat boekje van Kluun laten lezen, vooral dat stuk waarin hij zegt dat je je vrouw gewoon gelijk moet geven .
pi_49502213
BE ivp een voetenzak hebben wij een lodger gekocht is voor verschillende dingen te gebruiken
pi_49502219
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef poemojn het volgende:
Waar wonen jullie eigenlijk BE (en anderen)? www.Babytotaal.nl in Almere heeft nl opheffingsuitverkoop, en vooral de autostoeltjes en kinderwagens/buggy's gingen volgens mij met aardige kortingen weg. Ik zocht een bepaalde kinderstoel die nu nog duurder was dan de aanbieding die Prenatal regelmatig heeft dus voor mij waren ze verder niet interessant, misschien voor jullie wel.
Handige tip, hier ruim een uur vandaan, maar misschien wel de moeite waard om eens even te gaan kijken...
  vrijdag 18 mei 2007 @ 09:11:19 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49502349
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:39 schreef sanger het volgende:

[..]

Je kunt vrijwel overal de koop ontbinden als er iets mis mocht gaan hoor
Ja ok. Maar toch... Ik vond het gisteren al zo'n raar idee dat ik daar rondliep met nog bijna niks in vergel. met sommige van die dikke buiken.
Nah, we wachten nog wel gewoon een paar weken. Na de vakantie hebben we nog 2 dagen vrij voor we weer ana het werk moeten en wrsch gaan we dan wel even kijken. Is het iig vast rustiger dan gisteren.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:02:16 #270
65960 sanger
pi_49503172
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja ok. Maar toch... Ik vond het gisteren al zo'n raar idee dat ik daar rondliep met nog bijna niks in vergel. met sommige van die dikke buiken.
Nah, we wachten nog wel gewoon een paar weken. Na de vakantie hebben we nog 2 dagen vrij voor we weer ana het werk moeten en wrsch gaan we dan wel even kijken. Is het iig vast rustiger dan gisteren.
Raar idee he Dat hadden wij ook.
pi_49504152
BE, ontzettend herkenbaar dat idee! Dat idee had ik ook, liep ik daar met mn nog niks te zien tussen van die hoogzwangere dames . We kwamen onder ons eerste shoppingrondje nog een stel tegen die dat precies zo hadden, haha.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 11:27:30 #272
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_49505128
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 08:55 schreef Nijna het volgende:

[..]

Ah nu snap ik het, ik dacht dat jullie in eerste instantie ook de kast hadden, maar die niet bleek te passen en dat jullie daarom voor de Ikke gingen. (snap je me nog?).

5 weken valt me nog mee. Ik ben al helemaal verkocht hoor voor dat kamertje . Ik willut.
Misschien moet ik mn lief nog eens dat boekje van Kluun laten lezen, vooral dat stuk waarin hij zegt dat je je vrouw gewoon gelijk moet geven .
Ik snap het
Ik weet niet of 5 weken ook normaal is, Meestal duurt zoiets toch wel langer. Hier heeft vriend ook dat boek van Kluun gelezen. Maar gelukkig vond hij deze meubeltjes ook mooi. Even slikken, en dan je bankrekening plunderen
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:55:16 #273
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49511543
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik snap het
Ik weet niet of 5 weken ook normaal is, Meestal duurt zoiets toch wel langer. Hier heeft vriend ook dat boek van Kluun gelezen. Maar gelukkig vond hij deze meubeltjes ook mooi. Even slikken, en dan je bankrekening plunderen
altijd even vragen!
5 weken is redelijk tot snel
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49515039
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ik snap het
Die van mij vind het wel mooi hoor, maar toch, duur... Vanmorgen hebben we na een gesprek wat weer nergens op uit leek te gaan draaien, samen zitten kijken naar de financiën. Hij was bang dat als hij straks een dag minder gaat werken, we niet uitkomen en dan wil hij wat reserve hebben enzovoort.
Begrijpelijk, maar we hebben wel wat reserve gelukkig. En het lijkt erop dat hij nu wel om is. Maar ik durf pas te juichen als we ook echt bij de prenatal geweest zijn en de boel hebben besteld .
  vrijdag 18 mei 2007 @ 20:56:06 #275
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_49522895
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef Brighteyes het volgende:

Dus bij deze ook een definitieve afmelding voor een van jouw commodes.
Bixister, doe je ze weg dan??? Zoja, heb je nog toevallig foto's online staan?
Volgens mij was het die van Anna waarbij ik helemaal was, en ik heb dan misschien wel interesse
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_49525143
mevrouwKoRn, zie een stukje terug in dit topic.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 10:50:15 #277
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_49535415
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef bixister het volgende:
mevrouwKoRn, zie een stukje terug in dit topic.
oooooh die van Anna Die bedoelde ik ja
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_49535524
hier en hier zie je er ook nog wat plaatjes van. hij is vrij hoog, maar wij vinden het precies een fijne werk-hoogte.
pi_49544633
Kamertje besteld . Sliding doors ongelakt, commode en kast en het bedje van Ikke van prenatal .
pi_49545038
Nijna, wat leuk. Hoelang moet je wachten voordat ze er zijn??
pi_49547249
Waarschijnlijk al in week 25! Turbo, maar het schijnen allebei vrij populaire series te zijn, volgens die jongedame waren ze dan vaak wel op voorraad of in elk geval snel leverbaar.
We zullen het wel zien, moeten nu in elk geval wel vlot aan de slag met de kamer uitruimen, haha .
pi_49552343
Geen idee of het al in dit topic gestaan heeft, maar ik post het voor de zekerheid:

wij hebben onze babykamer gezien bij Prenetal en vervolgens gekocht bij again4kids, zie http://www.again4kids.nl/ , scheelde bijna 300 euro!

Ze mogen van de fabrikanten geen prijzen op de site zetten, maar die kan je opvragen. Je kan ophalen in de Flevopolder waar ze een kleine winkel hebben en een groot magazijn, maar alles staat ook op de website. Heel vriendelijk personeel trouwens en je kan ze gewoon bellen op hun 06.

Je moet wel even een afspraak maken om langs te komen, maar ze gaan graag voor je open (ze mogen niet de hele dag openzijn omdat het een bedrijfsterrein is).

Dus wie nog een kamer zoekt van een bekend merk, kijk zeker eens op die site.
pi_49552490
Oeh! Ik heb zo'n mooi kamertje gezien op again4kids.nl Doshi! Thnx! Hebbe Hebbe
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_49552891
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef S_oepstengel het volgende:
Oeh! Ik heb zo'n mooi kamertje gezien op again4kids.nl Doshi! Thnx! Hebbe Hebbe
welke? Wij hebben de Sofie gekocht, zie http://www.again4kids.nl/(...)f_product_sofie.html

De kamers kan je trouwens bij elke grote zaak bekijken en dan gewoon kopen bij Again4kids en zo een paar honderd euro in je zak houden.
pi_49555177
Picaso Marron
En de Bari van Prenatal vind ik ook erg mooi!
Ik hou van donkere meubeltjes
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:32:29 #286
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49555423
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef doshi het volgende:

[..]

welke? Wij hebben de Sofie gekocht, zie http://www.again4kids.nl/(...)f_product_sofie.html

De kamers kan je trouwens bij elke grote zaak bekijken en dan gewoon kopen bij Again4kids en zo een paar honderd euro in je zak houden.
Babykamer uitzoeken! Tips en tricks! De Sofie!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  zondag 20 mei 2007 @ 08:41:33 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49561584
quote:

[..]

Hihi, bij ons wordt het wrsch ook de Sofie!

Oh, haha, wat Ireth zegt dus!
  zondag 20 mei 2007 @ 14:14:46 #288
65960 sanger
pi_49569059
quote:

[..]

Baby Dump heeft laagste prijsgarantie....dus ik hoef niet helemaal naar de Flevopolder te rijden
pi_49580762
quote:
Op zondag 20 mei 2007 08:41 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hihi, bij ons wordt het wrsch ook de Sofie!

Oh, haha, wat Ireth zegt dus!
He, dat is toevallig. Ook bij Again4kids gekocht?

Wij krijgen hem als het goed is eind mei / begin juni. Ik zal wel foto's posten als hij er is. Je hebt trouwens goede smaak

Ik heb er trouwens 779 euro voor betaald (commode, ledikant en kast).
De plank doen we niet, wij nemen de lakplanken van Ikea, die vinden wij wat mooier. Missen we wel de haakjes die bij die plank horen ,maar daar bedenk ik nog wel wat voor (als we die al nodig gaan hebben).

[ Bericht 17% gewijzigd door doshi op 20-05-2007 19:40:25 ]
pi_49580823
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef sanger het volgende:
Baby Dump heeft laagste prijsgarantie....dus ik hoef niet helemaal naar de Flevopolder te rijden
Nee, dat klopt niet. Babydump heeft laagste prijsgarantie in de regio (was dacht ik 20 km omtrek). Ze zijn niet gek, ik heb geprobeerd af te dingen en echt met pijn en moeite wilde meneer er 100 euro afdoen (nog steeds 200 euro duurder dus)... En ik heb net nog even gekeken, maar Biddinghuizen ligt het dichts bij de vestiging van Babydump Apeldoorn en valt dus buiten de laagste prijs garantievoorwaarden van Babydump.

Ik heb bij babydump trouwens wel mijn kinderwagen gekocht, het is een mooie zaak verder. Alleen hebben ze wel kleine lettertjes (zoals bijv. die 20 km voor de prijsgarantie).
  zondag 20 mei 2007 @ 19:55:56 #291
65960 sanger
pi_49581797
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef doshi het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet. Babydump heeft laagste prijsgarantie in de regio (was dacht ik 20 km omtrek). Ze zijn niet gek, ik heb geprobeerd af te dingen en echt met pijn en moeite wilde meneer er 100 euro afdoen (nog steeds 200 euro duurder dus)... En ik heb net nog even gekeken, maar Biddinghuizen ligt het dichts bij de vestiging van Babydump Apeldoorn en valt dus buiten de laagste prijs garantievoorwaarden van Babydump.

Ik heb bij babydump trouwens wel mijn kinderwagen gekocht, het is een mooie zaak verder. Alleen hebben ze wel kleine lettertjes (zoals bijv. die 20 km voor de prijsgarantie).
Daar hebben ze bij ons geen melding van gemaakt
pi_49581832
Weet iemand of er ook programma'tjes of online mogelijkheden zijn om bijvoorbeeld een ruimte te maken en dan wat te experimenteren met kleur e.d. op de muur? Voordat we aan het schilderen gaan zou ik zo graag een wat concreter beeld willen hebben, maar ik weet niet zo goed hoe (iemand tips?)
  zondag 20 mei 2007 @ 19:59:12 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49581921
Kan je beter in K&W vragen.

Ik weet dat oa de VT wonen site wel een iig mogelijkheden heeft om kleuren naast elkaar te leggen.

En anders gewoon zelf in paint of photoshop?
pi_49581950
quote:
Op zondag 20 mei 2007 19:57 schreef Nijna het volgende:
Weet iemand of er ook programma'tjes of online mogelijkheden zijn om bijvoorbeeld een ruimte te maken en dan wat te experimenteren met kleur e.d. op de muur? Voordat we aan het schilderen gaan zou ik zo graag een wat concreter beeld willen hebben, maar ik weet niet zo goed hoe (iemand tips?)
Ik heb foto's genomen van de kamer en ook foto's van behang en vloerbedekking en ben met Paint aan de slag gegaan... maar dat lukte niet echt. Het ging wel redelijk, maar als ik ze uitprintte, dan waren de kleuren toch anders dan op het scherm.

Wel een tip: bij behangzaken kan je gewoon behangboeken lenen, die kan je dan mee naar huis nemen en in de kamer bekijken en geeft toch wel een goed beeld. Is wel geen schilderwerk, maar het kan je wel goed helpen omdat je dan toch een vrij groot stuk behang hebt (die boeken zijn heel groot) zodat je wel een beeld kan krijgen (maar het blijft lastig).

In K&W stond een tijd terug een roomplan programma, maar ben de naam kwijt...
pi_49582248
M'n man heeft een tuintekening gemaakt met Google Sketchup, misschien kun je daarmee ook een ontwerp voor binnen maken? Even proberen dan
http://sketchup.google.com/product_suf.html
  zondag 20 mei 2007 @ 20:07:21 #296
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49582271
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_49582287
Ah, ik vraag het wel eens even in K&W en anders ga ik wel wat proberen te knutselen in paint ofzo.
Bedankt voor de tips in elk geval. Die floorplanner kan je alleen van bovenaf bekijken zo te zien. Wel handig programma-tje trouwens. Nu dat google eens even bekijken. Bedankt.

Dat google zag er erg ingewikkeld uit. Maar ik ben even aan het knutselen geweest. Heb de keukenplanner van Ikea gedownload en daarmee het kamertje gemaakt. Prt scrn gemaakt vanuit een hoek dat ik 2 muren en een beetje in beeld had en dat geopend in paint en daar zit ik nu te kleuren .

[ Bericht 36% gewijzigd door Nijna op 20-05-2007 21:04:36 ]
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:36:27 #298
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49663059
Tip:
Ik zie net dat de ledikantjes van Ikea m.i.v. 1 juni 2007 de normale standaardmaat van 60x120 gaan hebben ipv 112x55 zoals ze tot nu toe hadden.

Straks kun je dus je matrasje ergens anders kopen en evengoed een Ikea-ledikant kopen

zie het net staan, dacht ik meld het even
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 23 mei 2007 @ 06:58:38 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49673243
Ik wist niet eens dat het afweek.
Even tot na 1 juni wachten dus met kopen. Nou waren we dat toch wel van plan, maar goed.
Bedankt voor de tip!
pi_49675475
goh dat staat verder ook nergens dat dat afwijkt!
maar goed dat wij dus wel ook het matrasje bij de ikea gehaald hebben, anders had het niet eens gepast.
Slim om te melden ET!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')