Met fleece moet je trouwens ook ontzettend uitkijken, fleece ademt namelijk niet en geeft daardoor een verhoogde kans op warmtestuwing, wat erg gevaarlijk kan zijn voor jonge baby's.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:50 schreef Martineke het volgende:
ik heb die wel veel gebruikt, Maxim is ook een winterkindje. bij Romijn heb ik die bijna niet gebruikt, maar das dan ook een bijna zomerkindje.
vind het ook een heerlijk ding ook, die fleecedekentjes over de beeb heen gevouwen vind ik nooit zo'n mooi en leuk gezicht, staat zo slordig.
Ik heb weer gehoord dat gebreide fleece wel ok is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Met fleece moet je trouwens ook ontzettend uitkijken, fleece ademt namelijk niet en geeft daardoor een verhoogde kans op warmtestuwing, wat erg gevaarlijk kan zijn voor jonge baby's.
Ik gebruik ook wel fleece dekentjes hoor, maar je moet ze dus bijvoorbeeld nooit in bed gebruiken en altijd blijven opletten dat je kindje niet gaat zweten.
Tex, bedankt voor weer een goede reden waarom we dat stomme kastje dat hier staat en wat manlief als commode wil gebruiken niet geschikt isquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:43 schreef texelonia het volgende:
[..]
Volgens mij voldoen die commodes niet allemaal helemaal aan de eisen...
Ik zie er veel tussen staan zonder pootjes, en volgens de richtlijnen moet je met je tenen onder de commode kunnen. Is ook best belangrijk, anders sta je dus telkens iets naar voren gebukt, en krijg je echt ontzettend last van je rug.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:35 schreef beefcake het volgende:
Brighteyes dat is wel een hele mooie wagenEn als je wil weten hoe die maxi-cosi staat bij een baby, kan ik alleen maar zeggen: heel goed!
Ook in een speeltuin staat de wagen prachtig!
Die kinderwagen hebben wij ook naar staan kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:50 schreef Brighteyes het volgende:Het lijkt erop dat we toch voor nieuwe spulletjes in de kinderkamer gaan!
![]()
We liepen net rond en ik wees ergens op en toen zei stinkie dat hij dat toch wel veel leuker vond dan mijn idee over al 'die oude zooi 'bij elkaar.![]()
Ik vind het ook wel hele leuke meubeltjes en de prijs is ook nog wel te doen dus zeer waarschijnlijk... gaat het dat wel worden dan.Geen plaatje helaas, niet op de site en niet in hun boekje. Het spulletje heet 'Sofie', nou, dat kan al bijna niet mis zijn dan toch?
Vrij simpel en strak, in het wit. Kast en commode zeker, bedje moeten we nog even goed bedenken.
Ik mag trouwens wel op de spulletjes verven van stinkie, dus mss dat ik het nog wel een beetje aanpas, maar dat zien we tegen die tijd nog wel.
We hebben wrsch ook de kinderwagen al wel uitgekozen. Gelukkig was stinkie het wat dat betreft wel eens met mijn keuze.
[afbeelding]
[afbeelding]
En er is zelfs een bijpassende maxi-cosi!
We hebben alleen nog maar even van een afstandje bewonderd want het was best druk en ik moet nog even wennen aan het idee dat ik daar echt wel wat te zoeken heb.Dus we gaan over een paar weken nog wel eens terug op een doordeweekse dag.
En dan maar hopen dat hij niet tegenvalt met inklappen enzo.
Kun jij ook al niet wachtenquote:
Je kunt vrijwel overal de koop ontbinden als er iets mis mocht gaan hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gouda, is wel te doen dus naar Almere, maar dan zou ik van te voren moeten weten of ze die specifieke wagen uberhaupt wel hebben zeg maar.
Sowieso willen we nog heel even wachten hoor. Ben nu nog maar 9 weken en wil toch tot de 12 wachten voor we echt grote aankopen gaan doen.
Ah nu snap ik het, ik dacht dat jullie in eerste instantie ook de kast hadden, maar die niet bleek te passen en dat jullie daarom voor de Ikke gingen. (snap je me nog?).quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:58 schreef Deepfreeze het volgende:
Bij ons was de levertijd ruim 5 weken. We hebben hem zelf opgehaald en in elkaar gezet, dat scheelde nog 10%. Eigenlijk in waardebonnen, maar we hebben het cash gekregen...
Ik wou nog een verhaaltje op gaan hangen over hoe mooi die commode is, maar jij bent ook al verliefd zo te lezen
Handige tip, hier ruim een uur vandaan, maar misschien wel de moeite waard om eens even te gaan kijken...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef poemojn het volgende:
Waar wonen jullie eigenlijk BE (en anderen)? www.Babytotaal.nl in Almere heeft nl opheffingsuitverkoop, en vooral de autostoeltjes en kinderwagens/buggy's gingen volgens mij met aardige kortingen weg. Ik zocht een bepaalde kinderstoel die nu nog duurder was dan de aanbieding die Prenatal regelmatig heeft dus voor mij waren ze verder niet interessant, misschien voor jullie wel.
Ja ok. Maar toch... Ik vond het gisteren al zo'n raar idee dat ik daar rondliep met nog bijna niks in vergel. met sommige van die dikke buiken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Je kunt vrijwel overal de koop ontbinden als er iets mis mocht gaan hoor
Raar idee hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok. Maar toch... Ik vond het gisteren al zo'n raar idee dat ik daar rondliep met nog bijna niks in vergel. met sommige van die dikke buiken.
Nah, we wachten nog wel gewoon een paar weken. Na de vakantie hebben we nog 2 dagen vrij voor we weer ana het werk moeten en wrsch gaan we dan wel even kijken. Is het iig vast rustiger dan gisteren.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het, ik dacht dat jullie in eerste instantie ook de kast hadden, maar die niet bleek te passen en dat jullie daarom voor de Ikke gingen. (snap je me nog?).
5 weken valt me nog mee. Ik ben al helemaal verkocht hoor voor dat kamertje. Ik willut.
Misschien moet ik mn lief nog eens dat boekje van Kluun laten lezen, vooral dat stuk waarin hij zegt dat je je vrouw gewoon gelijk moet geven.
altijd even vragen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik weet niet of 5 weken ook normaal is, Meestal duurt zoiets toch wel langer. Hier heeft vriend ook dat boek van Kluun gelezen. Maar gelukkig vond hij deze meubeltjes ook mooi. Even slikken, en dan je bankrekening plunderen
Die van mij vind het wel mooi hoor, maar toch, duur... Vanmorgen hebben we na een gesprek wat weer nergens op uit leek te gaan draaien, samen zitten kijken naar de financiën. Hij was bang dat als hij straks een dag minder gaat werken, we niet uitkomen en dan wil hij wat reserve hebben enzovoort.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:27 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik snap het
Ik weet niet of 5 weken ook normaal is, Meestal duurt zoiets toch wel langer. Hier heeft vriend ook dat boek van Kluun gelezen. Maar gelukkig vond hij deze meubeltjes ook mooi. Even slikken, en dan je bankrekening plunderen
Bixister, doe je ze weg dan??? Zoja, heb je nog toevallig foto's online staan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dus bij deze ook een definitieve afmelding voor een van jouw commodes.
oooooh die van Annaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef bixister het volgende:
mevrouwKoRn, zie een stukje terug in dit topic.![]()
welke? Wij hebben de Sofie gekocht, zie http://www.again4kids.nl/(...)f_product_sofie.htmlquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:45 schreef S_oepstengel het volgende:
Oeh! Ik heb zo'n mooi kamertje gezien op again4kids.nl Doshi! Thnx!Hebbe Hebbe
![]()
Babykamer uitzoeken! Tips en tricks!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef doshi het volgende:
[..]
welke? Wij hebben de Sofie gekocht, zie http://www.again4kids.nl/(...)f_product_sofie.html
De kamers kan je trouwens bij elke grote zaak bekijken en dan gewoon kopen bij Again4kids en zo een paar honderd euro in je zak houden.
Hihi, bij ons wordt het wrsch ook de Sofie!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef doshi het volgende:
[..]
welke? Wij hebben de Sofie gekocht, zie http://www.again4kids.nl/(...)f_product_sofie.html
De kamers kan je trouwens bij elke grote zaak bekijken en dan gewoon kopen bij Again4kids en zo een paar honderd euro in je zak houden.
Baby Dump heeft laagste prijsgarantie....dus ik hoef niet helemaal naar de Flevopolder te rijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:04 schreef doshi het volgende:
[..]
He, dat is toevallig. Ook bij Again4kids gekocht?quote:Op zondag 20 mei 2007 08:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hihi, bij ons wordt het wrsch ook de Sofie!
Oh, haha, wat Ireth zegt dus!
Nee, dat klopt niet. Babydump heeft laagste prijsgarantie in de regio (was dacht ik 20 km omtrek). Ze zijn niet gek, ik heb geprobeerd af te dingen en echt met pijn en moeite wilde meneer er 100 euro afdoen (nog steeds 200 euro duurder dus)... En ik heb net nog even gekeken, maar Biddinghuizen ligt het dichts bij de vestiging van Babydump Apeldoorn en valt dus buiten de laagste prijs garantievoorwaarden van Babydump.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:14 schreef sanger het volgende:
Baby Dump heeft laagste prijsgarantie....dus ik hoef niet helemaal naar de Flevopolder te rijden
Daar hebben ze bij ons geen melding van gemaaktquote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef doshi het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Babydump heeft laagste prijsgarantie in de regio (was dacht ik 20 km omtrek). Ze zijn niet gek, ik heb geprobeerd af te dingen en echt met pijn en moeite wilde meneer er 100 euro afdoen (nog steeds 200 euro duurder dus)... En ik heb net nog even gekeken, maar Biddinghuizen ligt het dichts bij de vestiging van Babydump Apeldoorn en valt dus buiten de laagste prijs garantievoorwaarden van Babydump.
Ik heb bij babydump trouwens wel mijn kinderwagen gekocht, het is een mooie zaak verder. Alleen hebben ze wel kleine lettertjes (zoals bijv. die 20 km voor de prijsgarantie).
Ik heb foto's genomen van de kamer en ook foto's van behang en vloerbedekking en ben met Paint aan de slag gegaan... maar dat lukte niet echt. Het ging wel redelijk, maar als ik ze uitprintte, dan waren de kleuren toch anders dan op het scherm.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:57 schreef Nijna het volgende:
Weet iemand of er ook programma'tjes of online mogelijkheden zijn om bijvoorbeeld een ruimte te maken en dan wat te experimenteren met kleur e.d. op de muur? Voordat we aan het schilderen gaan zou ik zo graag een wat concreter beeld willen hebben, maar ik weet niet zo goed hoe (iemand tips?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |