Is dat ook een soort van megastore?? Of bestaan die niet voor baby/kinkermeubelement?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
In Utrecht zit er eentje als je (via het station) Hoog Catherijne uitloopt in de richting van de markt dus, gelijk links om het hoekje bij het marktplein. Echt zo'n winkel speciaal voor dit soort gevalletjes met allemaal kindergoodies enzo volgensmij.
Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het station en dus prima te doen.
Als ik, als ras uteregse, in mijn gedachten deze route loopt kom ik uit bij een heule kleine Prenatal vestiging?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef TheSeeker_NL het volgende:
In Utrecht zit er eentje als je (via het station) Hoog Catherijne uitloopt in de richting van de markt dus, gelijk links om het hoekje bij het marktplein. Echt zo'n winkel speciaal voor dit soort gevalletjes met allemaal kindergoodies enzo volgensmij.
Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het station en dus prima te doen.
erm, megastore...dat niet volgensmij, twee verdiepingen dat wel als ik het goed heb. Ik zal eens goed opletten als ik er vanavond langsloop. Misschien hebben ze een website.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat ook een soort van megastore?? Of bestaan die niet voor baby/kinkermeubelement?
Das een goeie! En nog goed in de buurt ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef snoopy het volgende:
http://www.kidsfactory.nl in Amsterdam. Wel prijzig.
haha ok, dan is hij klein, weet ik veel, ik loop er alleen maar langs elke dag. Ik weet ook niet waarom ik reageer op dit topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik, als ras uteregse, in mijn gedachten deze route loopt kom ik uit bij een heule kleine Prenatal vestiging?
Op de woonboulevard in Utrecht zitten wel meerdere zaken. Gardo, Beter Bed met Baby afdeling, en als ik me niet vergis Babystunter (maar volgens mij hebben die een naamswijziging gehad). Er zit daar dus ook een groot Prenatal warenhuis!
Iig zitten daar 34 grote zaken bij elkaar.
Babystunter is dus Babydump geworden! http://www.baby-dump.nl/quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ik, als ras uteregse, in mijn gedachten deze route loopt kom ik uit bij een heule kleine Prenatal vestiging?
Op de woonboulevard in Utrecht zitten wel meerdere zaken. Gardo, Beter Bed met Baby afdeling, en als ik me niet vergis Babystunter (maar volgens mij hebben die een naamswijziging gehad). Er zit daar dus ook een groot Prenatal warenhuis!
Hee!!! Stadsgenoot/dorpgenootquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Karin het volgende:
Ben je al bij de Babydump in Beverwijk geweest? (zag dat jullie echofoto ook in het ziekenhuis in Beverwijk is gemaakt, ik kom zelf uit Heemskerk). Daar vond ik dat ze best een grote collectie kinderwagens en kamertjes hebben. Wij hebben daar toen alles gekocht voor nummer 1.
Dat is goed te combineren met de Kidsfactory. Wordt een dagje uit binnenkort dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef snoopy het volgende:
In Amsterdam Zuidoost zit een grote Prenatal. Naast de Arena.
Nog een Heemskerkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Hee!!! Stadsgenoot/dorpgenoot
Wij komen ook uit Heemskerk.
Babydump, is dat op de meubelboulevard (Maminette?)?
We zijn bij Prenatal (meubelboulevard) geweest, maar die had geen kamertjes staan. En Gardo in Velserbroek had ook niet veel bijzonders
Dus bij de Woonexpress? Bij dat eethuisje?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:15 schreef Karin het volgende:
[..]
Nog een Heemskerker
Ja dat is ook op de meubelboulevard geweest, zelfde kant als de Prenatal maar dan meer richting snelweg. Vlak naast die grote lampenwinkel (dat nieuwe stukje).
Juist bij de Woonexpress.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus bij de Woonexpress? Bij dat eethuisje?
Maminette is naast de Carpetright, dus weer een andere winkel erbij.
Daar zeg je iets inddquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Karin het volgende:
[..]
Juist bij de Woonexpress.
Maminette vond ik weinig aan, zeker qua kamertjes. Maarja er hoeft maar 1 kamertje van jouw smaak bij te zitten natuurlijk.
Er zit ook nog een redelijk grote Babyplanet, dus daar heb je er echt een paar vlak bij elkaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:00 schreef Ireth het volgende:
Maar ook complete kamertjes?quote:
Omdat ze tegen dump prijzen verkopen denk ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef bixister het volgende:
ik heb niks bij te dragen eigenlijk maar 'babydump' vind ik altijd zo naar klinken. wie verzint nou zo'n naam?!
flierp, daar vraag je me watquote:
En gehaktballetjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:44 schreef Klonk het volgende:
en als het niets is kun je altijd nog een goedkope hotdog scoren
We zijn ook van plan om de tijd te nemen, daarom zijn we er ook zo vroeg bijquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef kozakken het volgende:
Tip: neem toch de tijd en verzamel hopen met folders.
De Hema heeft ook leuke meubeltjes en mss kun je je ook eens orienteren op marktplaats of de verschillende sites van de babywinkels. (babyplanet.nl, babydump.nl, prenatal.nl)
Het is JOU vergevenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb niks zinnigs bij te dragen maarGefeliciteerd!
Babytotaal heeft een heleboel kamers staan inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef LadyS het volgende:
Almere: zit een babytotaal en een grote prenatal. Bij DoeMere
edit: babyTotaal staat niet op de site van DoeMere zie ik, maar dat zal wel zijn omdat ze er vlak buiten liggen. *klik*
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Kids Factory in Amsterdam heeft aardig wat kamertjes maar vindt ze nog al aan de prijzige kant en de Prenatal bij de Arena heeft ook een x aantal kamertjes. In Amsterdam Noord (Buikslotermeerpein) zit een baby winkel die boven ook meerdere kamertjes heeft staan. En wat je ook kan doen is eens een blik werpen op Marktplaats.
Zal de site eens bekijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb overigens nog niemand gehoord over Babypark. Ze zitten in Gouda dus op een goed uur rijden vanuit Beverwijk/Heemskerk. Op hun site lijkt het alsof ze een behoorlijk aanbod hebben maar ik ben er zelf nog nooit geweest. Iemand een idee of dit de plaats is waar Sanger (en aanhang) terecht kunnen?
De site is gewoon met www ervoor en .nl erachter
Wat dacht je van op elke friggin' meubelboulevard? Ga er eens op uit ofzo.quote:Babywarenhuizen en winkels.....waar?
Moet je het wel doordeweeks doen. Hun site is op zondag gesloten.quote:
Het toeval wilt dat wij laatst nog in Rotterdam zijn geweest (Alexandrium) en dat daar maar bar weinig te vinden was. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een boulevard waar er meerdere bij elkaar zitten, zodat we niet het hele land doorkruisen van winkel naar winkel.quote:Op woensdag 25 april 2007 08:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat dacht je van op elke friggin' meubelboulevard? Ga er eens op uit ofzo.
quote:Op woensdag 25 april 2007 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moet je het wel doordeweeks doen. Hun site is op zondag gesloten.
Maar wat is prijzig, en ten op zichte van wat? Tov Prenatal, Babydump of?quote:Het is een enorm grote winkel. Heb wel begrepen dat ze wat prijzig zijn, maar het is wel leuk om
er te kijken en ideeen op te doen.
Wat houdt je tegenquote:* Brighteyes komt er dagelijks langs en kan niet wachten tot ik er zelf eens kan gaan kijken...
Ja, maar ja... zondagsrust is voor sommige mensen heel belangrijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef sanger het volgende:
[..]
is de bedoeling van een website juist niet om buiten winkeltijden bereikbaar te zijn
Eh, dat weet ik ook niet, 'men zegt het'.quote:Maar wat is prijzig, en ten op zichte van wat? Tov Prenatal, Babydump of?
Dat zou marteling zijn.quote:Wat houdt je tegen
Het kamertje dat hierboven staat was zowel bij Babypark Kesteren als bij Babysuperstore Bergerhout verkrijgbaar...quote:Op woensdag 25 april 2007 09:00 schreef sanger het volgende:
Maar wat is prijzig, en ten op zichte van wat? Tov Prenatal, Babydump of?
omdat refo's veel kinderen maken en dus grootafnemers zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 09:19 schreef Jarno het volgende:
Waarom zijn babydumps en babymegastores altijd van de refo-winkels trouwens?
Aha, das duidelijk. Goeie tip van de site van de fabrikant trouwens, hadden we nog niet aan gedacht!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het kamertje dat hierboven staat was zowel bij Babypark Kesteren als bij Babysuperstore Bergerhout verkrijgbaar...
Bij Burgerhout was ie 300 euro goedkoper in totaal![]()
Het loont de moeite om te vergelijken dus (en als je iets hebt gezien wat je echt wilt hebben, even kijken waar ze dat nog meer verkopen op de site van de fabrikant)
Heej Marsepein, jij in OUDquote:Op woensdag 25 april 2007 09:28 schreef Marsepein het volgende:
Sanger, gefeliciteerd! Bij ons in het dorrup zit een grote Prenatal, voorheen Welcome. Die hebben best veel, maar neem wel een dikke portemonnee mee.
Ja, ik verbaasde me er ook al over.... dat ik hier terecht kwam, zag het topic toevallig in de AT, met jouw als TS dus dacht, kom ik kijk even. En ja, die Prenatal zit aan iets verder als wij wonen (Afhankelijk waar je vndaan komt natuurlijk. Maar als je de huisnummers bekijkt is het verder.)quote:Op woensdag 25 april 2007 09:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Heej Marsepein, jij in OUD![]()
Zit die Prenatal niet aan jouw straat? Ben er weleens langs gereden denk ik.....
quote:Op woensdag 25 april 2007 09:42 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ja, ik verbaasde me er ook al over.... dat ik hier terecht kwam, zag het topic toevallig in de AT, met jouw als TS dus dacht, kom ik kijk even. En ja, die Prenatal zit aan iets verder als wij wonen (Afhankelijk waar je vndaan komt natuurlijk. Maar als je de huisnummers bekijkt is het verder.)
En omdat daar heul veul geld zit!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
omdat refo's veel kinderen maken en dus grootafnemers zijn
Aha, dank je. Ben niet zo op de hoogte van godsdienst e.d.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:49 schreef Jarno het volgende:
Gereformeerden.
Het hoeft ook niet negatief te zijn hoor, maar het viel me gewoon op.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
In het feit dat ze op zondag dicht zijn.
Verder is het niet te merken hoor, vond ik. Ben er 1 keertje geweest.
Ja, het personeel loopt keurig in rokken rond maar qua stijl en aankleding merk je niks hoor. Ze hebben alle soorten en maten en kleuren etc. etc. Het is niet zo dat het allemaal maar heel stijfjes en sober is.
I know.quote:Op woensdag 25 april 2007 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet negatief te zijn hoor, maar het viel me gewoon op.
je hebt toch nog wel even Sangerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Idd ook even doen Sanger, want ook op die dingen zit soms een hele lange levertijd.
Plus de tijd die het duurde om bezwangerd te raken ................quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ja, ik vind die 40 weken zelf al te lang duren.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Plus de tijd die het duurde om bezwangerd te raken ................
We zijn nog niet "echt" uitgerekend. Maar een snelle berekening komt op 8 december.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
Gefeliciteerd!
Wanneer is het kindje eigenlijk uitgerekend?
Dat was bij ons het probleem niet, in tegendeel. Het komt zo een twee, drie jaar eerder dan geplandquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Plus de tijd die het duurde om bezwangerd te raken ................
Ik blijf het vreemd (en oneerlijk) vinden dat het bij het ene stel wel makkelijk gaat, en bij een ander stel niet......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat probeer ik te verdringen. Ik had gisteren zitten bedenken dat het kindje bijna 2 jaar nadat we begonnen komt.
![]()
het heeft bij ons ook 1 jaar geduurd..............quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat probeer ik te verdringen. Ik had gisteren zitten bedenken dat het kindje bijna 2 jaar nadat we begonnen komt.
![]()
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef sanger het volgende:
Hoera! Het is zover! Ik heb der een buik met benen geschopt We zijn zwanger![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu de volgende stap....de babykamer en benodigdheden.
We zijn graag goed voorbereid. Niet dat gehaast op het laatste moment, we hebben liever alles 6 maanden te vroeg in huis dan 1 dag te laat.
Nu hebben we wel al enkele baby(speciaal)zaken bezocht, maar van een echt grote collectie was geen sprake. Nu zijn we dus op zoek naar een babywinkel waar ze een grote collectie hebben. Of een centra waar meerdere babywinkels dicht bij elkaar zitten. Zoiets als een meubelboulevard zeg maar. We komen zelf uit Noord Holland (Alkmaar/Haarlem), dus redelijk in de buurt zou makkelijk zijn, maar is niet direct een vereistte.
Maar bestaat dat wel? Via Google vind ik ook niet direct iets.....
Overigens zijn andere tips voor goede winkels ook meer dan welkom
Goede tip! Al hadden ze bij de Gardo bij ons in de buurt ook een levertijd van enkele weken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
ik werk voor een bedrijf wat babykamers ontwerpt en verkoopt aan allerlei babywinkels door heel nederland en belgie
op zich hebben de grotere zaken zoals de babysuperstores, baby max, gardo vaak kamers op voorraad omdat ze die in grotere aantallen inkopen. bij de kleine zaken wordt er meestal pas een kamer besteld wanneer de klant 'm heeft besteld, dus heb je te maken met levertijden. die kunnen erg varieren(soms wel 12 / 14 weken!), dus informeer daar altijd naar zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Hangt helemaal van het kamertje afquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
wat ben je trouwens bereid uit te geven aan een kamertje als ik vragen mag?![]()
alleen voor het kamertje?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Maximum is denk ik rond de ¤ 2.000,= ongeveer.
Ja, voor het kamertje indd. Maar het hoeft natuurlijk niet per se op. Het zou mooi zijn als we een kamertje en een kinderwagen samen vinden voor deze prijsquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:47 schreef the_jestert het volgende:
[..]
alleen voor het kamertje?
daar koop je heel wat moois voor!
Dat valt nog reuze meequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:53 schreef the_jestert het volgende:
wij zijn gister wezen kijken, kinderwagen, ledikantje, commode, kast, badje (compleet met standaard enzo) matras, hoeslakens, maxi-cosi en box ¤2100
Wij ook zo ongeveer. Maxi-cosi zat er ook bij als kado en nog een kadocheque van 75 euro die we mochten uitgeven in dezelfde zaak.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef snoopy het volgende:
Wij kregen gratis een maxi-cosi bij onze babykamer destijds, Voor een commode, ledikant en kastje hebben we ongeveer 700 euro betaald.
We weten nog niet precies wat voor stijl we zoeken. Meestal hebben we zoiets van: "Ja dat is het!" als we het zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ow voor dat bedrag moet het zeker wel lukken
welke stijl zoek je?
strak plan!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is een mooie prijs theJestert. Kom je wel het kamertje showen ook hier als het klaar is?
Ik durfde er al niks over te zeggen!quote:
Ik snap je situatie en redenatiequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:16 schreef LadyS het volgende:
Wat een bedragen![]()
Wij hadden de keus niet toendertijd en hebben het voornamelijk met gegeven spullen moeten doen. Toch een leuk kamertje geworden
let wel: geen kritiek, hoor, ieder moet uitgeven wat ze zelf willenMisschien zou ik dat ook doen als we het geld wel hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |