vaagjes ja, Mick O'connelsquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:41 schreef Armageddon het volgende:
HW! Herinnert u zich deze nog nog nog nog?
[afbeelding]
![]()
alsof ik wel op mijn werk mag drinkenquote:
Werk zuigt.......quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
alsof ik wel op mijn werk mag drinken
Muts ben je ook he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef Ripley het volgende:
Zin in! Ik ben dol op koninginnedag![]()
Gut, ik bedenk me net dat het dan ook bijna de verjaardag is van toen mijn vorige verkerings uitging. Hoop niet dat mijn huidige love interest ook van die kuren krijgt
Hoezo! Ik heb dus dubbel wat te vieren hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Muts ben je ook he?![]()
.
Komt goed hoor.
Nee, dat je je daar dus druk om maakt bedoel ik, over lappiequote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoezo! Ik heb dus dubbel wat te vieren hoor
Behoorlijk jaquote:
Klinkt spannend.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
zou je daar blij van worden? ik geef aan waarom, ga dan niet door lopen jankzakken en zelf je eigen punt daarmee in de hand werken door ruchtbaarheid te geven aan iets waar we bewust al maanden geen ruchtbaarheid aan geven.
Laatste keer dit trouwens.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef Jarno het volgende:
Iemand trouwens een idee waar dit over gaat?
[..]
Klinkt spannend..
Ik gok uit het topic waar het uit gequote isquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik ben ook wel benieuwd nu
Waar pluk je dit vandaan?
FB, topic van Falco.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
Goed puntquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
Als je klikt op de datum kom je in het topic terechtquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd nu
Ik was er "al" achterquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je klikt op de datum kom je in het topic terecht
maandag 16 oktober 2000 @ 15:33quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |