Een van mijn katten heet Loeder.. (Alleen de verkeerde)quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
whehehe ik had een kat die heette Loeder...gaf wel grappige effecten wanneer ik haar binnen riep
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:17 schreef Barbaaf het volgende:
Treuzelaar, Sloompie, Achterblijver en Laatkomer![]()
de mijne deed haar naam eer aanquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een van mijn katten heet Loeder.. (Alleen de verkeerde)
quote:
Als dat gebeurt weten we wel dat Matisse het niet wasquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:23 schreef nokwanda het volgende:
om toe te voegen aan het rijtje gebruiksartikelen dat in de namenlijst voorbij komt:
Tampon.
Voor het geval dat er een witte bij zit met een rode kopvlek of gewoon wit met rode vlekjes
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:49 schreef Logician het volgende:
wat dacht je van Bezem.. komt mijn zoontje net mee aanzettenLOL
Met 2 koters in huis komt die poes _ kleintjes straks geen moment aandacht te kortquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:56 schreef Quoi het volgende:
Lepel is een lieve naam zeg! Vroeger werd het vaker gebruikt als jongensnaam. Het heeft wel iets eigenwijs....
Ik klik nu al een paar dagen in de hoop dat de kleintjes zich melden.........leuke tijdsbesteding inmiddels.........ik neem nog maar een bak koffie en ga aan het werk.
Ze heeft een mooi plekje om te gaan 'werpen' trouwens...en aangezien ze vandaag wat minder mobiel is zal het toch niet al te lang meer duren? Je bent aardig aan t zorgen, zo te merken, ook nog met 2 kids thuis! Succes!
Ik denk dat wit met een klein beetje rood wel mogelijk is. Mams heeft ook deels rossige vlekjes in haar vacht en paps is wit. Dus een witte met een enkel rood tijgervlekje hier en daar lijkt me niet raar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Als dat gebeurt weten we wel dat Matisse het niet was
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Je kan zo'n klein frummelkitten natuurlijk ook gewoon Lodewijk noemenOf hector
En met een vrij territoriale poes Napoleon?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:51 schreef Viking84 het volgende:
Lodewijk is idd wel cool ja. Ik zou ze keizerlijke namen geven
: Caesar, Augustus, Nero
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |