quote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef Deansensitized het volgende:
Die LTD is wel vet, maar vind ik niet erg fijn spelen. Klinkt daarintegen wel werg lekker!
Die Jackson is gewoon lelijk.
das wel waar, met staand spelen had ik in het begin heel veel moeite ermee.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat wel, maar hij hangt mij niet lekker zeg maar. Heb er een kwartier mee staan kloten, maar geen fijne positie kunnen vinden. Toen maar gaan zitten, maar hij ragt inderdaad lekker door!!
Lekker snel, klinkt goed, prima ding.
Alleen dat ene nadeel is voor mij de doorslaggevende factor. Niet echt onbelangrijk ook lijkt me
ik sta altijd stil in een hoekje..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ikke niet, juist andersom, vind staand veel beter/gemakkelijker. Als ik zittend lekkere riffs eruit rip voel ik me meteen zo hyper, ik moet bewegen
Sta daarom ook nooit stil te spelen. Heel apart, maar kan er niks aan doen.
Je zit toch ook niet op het podium?![]()
Alleen BB King mag dat![]()
Hoe laatquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef Gitarist het volgende:
Morgenavond weer optredentje in de N201 te Aalsmeer... komt allen
Lamequote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik sta altijd stil in een hoekje..![]()
Steve Hackett (de gitarist in mijn avatar) deed het ook in de jaren 70. En ja, ook hij mag datquote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Je zit toch ook niet op het podium?![]()
Alleen BB King mag dat![]()
Het is dat ik hem niet ken, anders had ik hem ook genoemdquote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Steve Hackett (de gitarist in mijn avatar) deed het ook in de jaren 70. En ja, ook hij mag dat.
quote:
Vanaf 20.30 ('t is een bandjesavond wat georganiseerd wordt door de plaatselijke muziekschool)quote:
Wat zingen ze nou in het begin? Dikke lul dikke lee?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er toch om of het rockt of niet? Toch niet om de looks?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Het mag wel, alleen ik doe het liever niet. En op het podium al helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |