uhm. het ding zelf is gewoon zodat je je gitaar in je pc kan prikken. modeling software zit er bij, niet in.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet dat toneport nou, tis gewoon een digitale gitaar versterker voor je pc waarover je kan opnemem?
ja dat bedoelde ik, je kan er zeker ook zo beetje alle amps van de wereld uit halen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
uhm. het ding zelf is gewoon zodat je je gitaar in je pc kan prikken. modeling software zit er bij, niet in.
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, je kan er zeker ook zo beetje alle amps van de wereld uit halen?![]()
nou enquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, maar niet iedereen kan even een Mesa Boogie Triple Rectifier of ENGL Powerball betalen
nou, het klinkt wel degelijk goedquote:Op woensdag 25 april 2007 21:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.
En niet alle buren zijn daar allemaal even blij mee, als je even wat riffjes wilt bedenkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, maar niet iedereen kan even een Mesa Boogie Triple Rectifier of ENGL Powerball betalen
mits goede koptelefoon zal het wel redelijk klinkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.
Dat word lachen jaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En niet alle buren zijn daar allemaal even blij mee, als je even wat riffjes wilt bedenken
(zeker niet als je zoals ik in een flat zit)
En het leeuwedeel van de gitaristen hoort intussen bij een blinde A-B test het verschil al niet meer, maar digitaal affakkelen is natuurlijk populairquote:
usb of firewire jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef VaderJacob het volgende:
Mischien dat dit al 10 keer voorbij is gekomen maar die toneport gaat via usb je pc in toch?
150 dacht ik?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
usb of firewire ja![]()
wat kost zo iets eigelijk? is opzich wel grappig uiterard![]()
drivertje hier drivertje daar?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Jacob. Maar ik moet ook van de Phones out naar mijn Line-in. Waarom weet ik niet, maar werkt perfect.
Das me te duur voor te proberenquote:
Dat komt omdat't eigenlijk een externe geluidskaart is, die je op je pc-boxen of een stereosetje zou kunnen aansluiten. Maar in de line-in van je pc kan ook, dan gaat ' ie via je pc naar je pc-speakers. Wat op zich niet nodig is, maar het scheelt omprikken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Jacob. Maar ik moet ook van de Phones out naar mijn Line-in. Waarom weet ik niet, maar werkt perfect.
Grappig dat je dat vraagt, het was meer noodzaak dan wens. Ik heb dat destijds ('96) opgenomen met een tubescreamer na de zangmic. In het studiootje waar ik toen rommelde was geen compressor nl, en die heb je wel nodig wil je de zang een beetje ok laten klinken. De techneut die het daar beheerde suggereerde dat ik wel zo'n overdrive kon proberen, en ik vond het eigenlijk ook wel tof klinken. Vandaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Vraagje: hoe heb je dat vette zangeluid op de track "A Room without a view" gekregen?
Speciale mic of overdrive ofzo?
Nee, sorry. Zal er nog eens achteraan. Ik bedoel, oefenen doet die lul toch niet, kan hij ook wel even een paar foto's maken zou je denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Das me te duur voor te proberen![]()
ik ziet hier al 2 dagen met de broek op me kniën met smacht op foto's te wachte, heb je al nieuws?![]()
Hem eerlijk vertellen dat het niet werkt zo? Excuusjes/smoesjes heb je niks aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zal er nog eens achteraan. Ik bedoel, oefenen doet die lul toch niet, kan hij ook wel even een paar foto's maken zou je denken.
Wat is de beste manier om iemand [gitarist] uit je band te verwijderen?
Hem niet ophalen werkte voor Syd Barretquote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
als je beroemd wordt blijft hij er zn hele leven over zeiken, zoals Dave Mustaine.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zal er nog eens achteraan. Ik bedoel, oefenen doet die lul toch niet, kan hij ook wel even een paar foto's maken zou je denken.
Ja, dat willen we ook niet. Maar het leuke is dat hij helemaal niks bijgedragen heeft. Mustaine heeft daarintegen nog enkele leuke riffs bedacht...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je beroemd wordt blijft hij er zn hele leven over zeiken, zoals Dave Mustaine.
Geef z'n adres maar, ik mail deze post welquote:Op donderdag 26 april 2007 00:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat willen we ook niet. Maar het leuke is dat hij helemaal niks bijgedragen heeft. Mustaine heeft daarintegen nog enkele leuke riffs bedacht...
Hij oefent niet, loopt altijd uit de maat, kan het tempo niet bijhouden soms. Na een dik driekwart jaar mag je toch verwachten dat hij die drie eerste eigen nummers wel kent? Niet dus....
Halve autist, dat is het! Niet luisteren naar de rest, verkeerd tellen, uit de maat lopen, dat soort dingen.![]()
Maar we vinden het allemaal wel sneu voor em, want hij vind het wel vet... en hij heeft ons aan onze zanger/gitarist geholpen, maar die heeft er ook al genoeg van.
Zelfs onze bassiste die 5 maanden speelt maakt meer progressie en kent alle nummers al na een keer voordoen/spelen![]()
En hij kan ook nog eens niet zingen, wat hij wel wil bij zijn eigen bedachte nummers waarvan de stijl van tekst en muziek niet echt bij de rest past...
quote:Op donderdag 26 april 2007 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoah we gooien in de bridge van een rustig nummer opeens master of puppets stukje erdoorheen
primus style http://www.youtube.com/watch?v=9zjgEvOy4ZY
makkelijk toch? dood schuppenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een bas met een whammy? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoah we gooien in de bridge van een rustig nummer opeens master of puppets stukje erdoorheen
primus style http://www.youtube.com/watch?v=9zjgEvOy4ZY
ik wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:02 schreef SNArky het volgende:
[..]
Een bas met een whammy? Dat heb ik nog nooit gezien.
quote:Op donderdag 26 april 2007 13:05 schreef Deansensitized het volgende:
Die LTD is wel vet, maar vind ik niet erg fijn spelen. Klinkt daarintegen wel werg lekker!
Die Jackson is gewoon lelijk.
das wel waar, met staand spelen had ik in het begin heel veel moeite ermee.quote:Op donderdag 26 april 2007 13:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, dat wel, maar hij hangt mij niet lekker zeg maar. Heb er een kwartier mee staan kloten, maar geen fijne positie kunnen vinden. Toen maar gaan zitten, maar hij ragt inderdaad lekker door!!
Lekker snel, klinkt goed, prima ding.
Alleen dat ene nadeel is voor mij de doorslaggevende factor. Niet echt onbelangrijk ook lijkt me
ik sta altijd stil in een hoekje..quote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ikke niet, juist andersom, vind staand veel beter/gemakkelijker. Als ik zittend lekkere riffs eruit rip voel ik me meteen zo hyper, ik moet bewegen
Sta daarom ook nooit stil te spelen. Heel apart, maar kan er niks aan doen.
Je zit toch ook niet op het podium?![]()
Alleen BB King mag dat![]()
Hoe laatquote:Op donderdag 26 april 2007 13:46 schreef Gitarist het volgende:
Morgenavond weer optredentje in de N201 te Aalsmeer... komt allen
Lamequote:Op donderdag 26 april 2007 13:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik sta altijd stil in een hoekje..![]()
Steve Hackett (de gitarist in mijn avatar) deed het ook in de jaren 70. En ja, ook hij mag datquote:Op donderdag 26 april 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Je zit toch ook niet op het podium?![]()
Alleen BB King mag dat![]()
Het is dat ik hem niet ken, anders had ik hem ook genoemdquote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Steve Hackett (de gitarist in mijn avatar) deed het ook in de jaren 70. En ja, ook hij mag dat.
quote:
Vanaf 20.30 ('t is een bandjesavond wat georganiseerd wordt door de plaatselijke muziekschool)quote:
Wat zingen ze nou in het begin? Dikke lul dikke lee?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=aCxDZRJKkqY
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er toch om of het rockt of niet? Toch niet om de looks?quote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Het mag wel, alleen ik doe het liever niet. En op het podium al helemaal niet.
Zeker op tracks als Dancing with the Moonlit Knight waar hij sweeppicking en tapping gebruikt (in 1973, vijf jaar voor Eddie van Halen, de "uitvinder" van het tappen) een onderschat gitaristquote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is dat ik hem niet ken, anders had ik hem ook genoemd![]()
Straks thuis eens even opzoeken ergensquote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker op tracks als Dancing with the Moonlit Knight waar hij sweeppicking en tapping gebruikt (in 1973, vijf jaar voor Eddie van Halen, de "uitvinder" van het tappen) een onderschat gitarist.
uiteraard was Hackett ook niet de eerste, maar dat terzijde
Hehe, wie kaatstquote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het gaat er toch om of het rockt of niet? Toch niet om de looks?![]()
Thanks... kut schouderquote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Het mag wel, alleen ik doe het liever niet. En op het podium al helemaal niet.
En met een blessure mag het uiteraard ook welBeterschap!
Een drummer, zogezegdquote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
hahaha, ik en drummen
das dan net een spastische gast die niet weet wat ie aan het doen is
Eigenlijk wel, maar net genoeg om een kleine glimlach te ontlokkenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een drummer, zogezegd.
was deze té makkelijk?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan hem eraf hakken... en dan bijvoorbeeld drummer worden...![]()
ik zag echt na 5 keer dat plaatje te zien en nog eens die post te lezen over schouders afhakken dat ie een fucking arm mistquote:
Verdomd, nu je het zegt!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zag echt na 5 keer dat plaatje te zien en nog eens die post te lezen over schouders afhakken dat ie een fucking arm mist![]()
koop een tft voor me?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Aresdreams het volgende:
Pfffff, minder dicht op het scherm zitten stelleke forummensjes!
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is goed, koop jij dan die custom jackson voor me die ik wil
gezien ik me nooit verdiept heb in def leppard... het die gast ooit wel 2 armen gehad?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, Travis kan alles![]()
![]()
![]()
Maar doelde daarmee op Rick Allen [Def Leppard].
http://youtube.com/watch?v=IjH3pUW8BTw
Maar dan krijg jij geen tft hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
idee! we kopen allebei een jackson!![]()
Yep, ze hadden al best wat succes met Def Leppard toen hij een auto-ongeluk kreeg en zijn arm verloor.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gezien ik me nooit verdiept heb in def leppard... het die gast ooit wel 2 armen gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |