dacht dat je wel wist dat je bij mij een beetje smaak kon verwachtenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar dat zei je er niet bij he.
er zijn hier ook lui die op roze paisley fenders geilen, ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 25 april 2007 17:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dacht dat je wel wist dat je bij mij een beetje smaak kon verwachten
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er zijn hier ook lui die op roze paisley fenders geilen, ik kijk nergens meer van op![]()
Vraagje: hoe heb je dat vette zangeluid op de track "A Room without a view" gekregen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Svyatagor het volgende:
Alweer een nieuwe??
haha, die ga ik ooit nog eens kopen en dan cadeau doen aan de zanger van onze band ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er zijn hier ook lui die op roze paisley fenders geilen, ik kijk nergens meer van op![]()
over roze paisleys gesproken, wat kosten die strats ongeveer? moet er natuurlijk ooit een hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Ach, je hebt roze en ronduit spuuglelijk...![]()
uhm. het ding zelf is gewoon zodat je je gitaar in je pc kan prikken. modeling software zit er bij, niet in.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet dat toneport nou, tis gewoon een digitale gitaar versterker voor je pc waarover je kan opnemem?
ja dat bedoelde ik, je kan er zeker ook zo beetje alle amps van de wereld uit halen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
uhm. het ding zelf is gewoon zodat je je gitaar in je pc kan prikken. modeling software zit er bij, niet in.
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, je kan er zeker ook zo beetje alle amps van de wereld uit halen?![]()
nou enquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, maar niet iedereen kan even een Mesa Boogie Triple Rectifier of ENGL Powerball betalen
nou, het klinkt wel degelijk goedquote:Op woensdag 25 april 2007 21:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.
En niet alle buren zijn daar allemaal even blij mee, als je even wat riffjes wilt bedenkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, maar niet iedereen kan even een Mesa Boogie Triple Rectifier of ENGL Powerball betalen
mits goede koptelefoon zal het wel redelijk klinkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.
Dat word lachen jaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En niet alle buren zijn daar allemaal even blij mee, als je even wat riffjes wilt bedenken
(zeker niet als je zoals ik in een flat zit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |