Drie keer radenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:01 schreef imported_sphinx het volgende:
waarom zijn er geen toffe V's behalve die van Gibson en Jackson?
Gibsons zijn fucking onbetaalbaar
Jacksons hebben geen fijne/mooie hals. <- hoewel dan nog de beste keuze.
nee dus.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
]
Als je een toffe v van gibson hebt zal je toch ook eits vergelijkbaars van epiphone hebben of niet ?
nope. kotsbagger. ook zo'n lelijke v dinges bij de brug.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Drie keer raden![]()
Dean Guitars!
die ene met lelijke punten onderaan, of die met lelijke tribals van BC rich?quote:Op woensdag 25 april 2007 16:40 schreef Aresdreams het volgende:
Geef mij maar een Jackson KV2 (custom build met 7-snaartjes)
Overigens vind ik BC rich een mooi nieuwe hebben...
ja maar dat zei je er niet bij he.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:47 schreef Aresdreams het volgende:
dude, ik zei toch custom build?
dus: geheel gelakte hals en headstock, mooie dragon falme inlay, plus een painted dragon op de body
ja maar ik heb dus geen 900 euro he.quote:Op woensdag 25 april 2007 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=77167
Smoesjes!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar ik heb dus geen 900 euro he.
dacht dat je wel wist dat je bij mij een beetje smaak kon verwachtenquote:Op woensdag 25 april 2007 16:59 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja maar dat zei je er niet bij he.
er zijn hier ook lui die op roze paisley fenders geilen, ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 25 april 2007 17:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dacht dat je wel wist dat je bij mij een beetje smaak kon verwachten
quote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er zijn hier ook lui die op roze paisley fenders geilen, ik kijk nergens meer van op![]()
Vraagje: hoe heb je dat vette zangeluid op de track "A Room without a view" gekregen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:19 schreef Svyatagor het volgende:
Alweer een nieuwe??
haha, die ga ik ooit nog eens kopen en dan cadeau doen aan de zanger van onze band ofzoquote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
er zijn hier ook lui die op roze paisley fenders geilen, ik kijk nergens meer van op![]()
over roze paisleys gesproken, wat kosten die strats ongeveer? moet er natuurlijk ooit een hebbenquote:Op woensdag 25 april 2007 17:10 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Ach, je hebt roze en ronduit spuuglelijk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |