quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zegt ie inderdaad Radegast, volgens Babelfish.
Dom joch. Ik zeg toch duidelijk dat ik ze niet te vergelijken vind?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat KJH niet onder doet voor Alves?
Alves is 10 klasse beter dan Huntelaar.
En gelijk heb je. Huntelaar gaat het veel verder schoppen dan Alvesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dom joch. Ik zeg toch duidelijk dat ik ze niet te vergelijken vind?
Dat is niet zo vreemd, Alves is een laatbloeier.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
En gelijk heb je. Huntelaar gaat het veel verder schoppen dan Alves.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:32 schreef cultheld het volgende:
Heerenveen gaat zo 20 miljoen voor hem vangen.
Kan hij niet Nederlander worden dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:34 schreef Radegast het volgende:
-Hij had zich bijna laten naturaliseren tot Zweed.
-Hij schiet de pannen van 't dank in Nederland, en maakt goede kans op de Europese Gouden Schoen.
-In Brazilie kent geen hond hem.
-Er is interesse vanuit Spanje, hij geeft aan dat het lastig is om in Nederland door te gaan (?), en hij denkt dat de vraagprijs van Heerenveen nog meer zal stijgen.
Zoiets, pin me er niet op vast.![]()
quote:Alves: ‘Dit had ik zeker niet verwacht’
De uitverkiezing voor de komende twee oefeninterlands van Brazilië sloeg in als een bom in huize Alves. De aanvaller van SC Heerenveen kreeg van bondscoach Dunga een uitnodiging voor de duels tegen Engeland (1 juni) en Turkije (5 juni).
“Het is heel snel gegaan. Dit had ik zeker nog niet verwacht”, liet de 26-jarige goalgetter uit Belo Horizonte tegen Friese media weten. ”Ik heb een lekker seizoen gedraaid bij Heerenveen, maar het is heel snel gegaan. Spelen voor het nationale team is de droom van elke voetballer.”
“Ik kwam dit seizoen toch als een tamelijk onbekende speler bij een Nederlandse club terecht”, vervolgde Alves op bescheiden toon. “Dan is het altijd even afwachten hoe het uitpakt. En nu krijg ik de kans om met de grote spelers van Brazilië op te trekken. Ik ben er heel blij mee en zal er alles aan doen om mijn uitverkiezing waar te maken.”
Het uitstekende seizoen van Alves was ook de Braziliaanse kiesheer niet onopgemerkt gebleven. “Hij is groot en sterk en heeft ook nog eens een goede techniek.” De kans bestaat dat Alves mogelijk in de selectie wordt opgenomen die volgende maand aan de Copa America zal deelnemen. Kaká heeft inmiddels toestemming gekregen om niet in actie te komen, terwijl het verzoek van Ronaldinho in beraad is genomen.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:21 schreef BB-boy het volgende:
Die overschatte Juninho zal ze wel nemen.
Bigger surprise of Dunga, artilleryman of the Europe almost turned Swedish Advertising RAFAEL KINGS the Online Leaf Bigger surprise of the invocation of the Dunga technician for the games of the Brazilian election against England and Turkey, in June, the aggressor Alfonso Alves, 26, of Heerenveen (HOL), for little was not become naturalized Swedish to defend the European country, as it disclosed the player in interview for telephone to the Online Leaf. "When it played in Sweden, I arrived to think about this. But, to naturalize me, it needed to be more time there, what it did not happen. Here in Holland me foquei only in the Heerenveen and therefore I arrived at the election ", said the athlete. "I already waited to arrive at the election. I played four years in Sweden and I always was very well. In this year I have had mine better performance and, therefore, I deserved this possibility ", affirmed. Little known in Brazil, the player disclosed for Atlético-MG has made much success in Holland. Soon in its first season in the Heerenveen it marked 34 gols and if artilleryman of the National Championship sagrou. With this, he also leads the dispute for the prize Chuteira de Ouro of bigger artilleryman of the Europe.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:17 schreef MaxPower het volgende:
De eerste reactie van onze held in de braziliaanse krant Folha:
[..]
Goed gesproken!
iemand die het kan vertalen?
5 doelpunten, hij staat 9 punten achter... met 4 doelpunten komt 'ie er dus nog 1 punt 'tekort'.. Wat mij betreft maakt 'ie er echter maar 4quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
Gaat onze Ruud nog Alves de gouden schoen door de neus boren? Heeft 4 goals uit 4 wedstrijden nodig..
Engeland, Frankrijk, Italie toch precies hetzelfde..quote:Op maandag 21 mei 2007 00:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ook wel stom dat ze gewoon negeren dat ze in spanje 4 wedstrijden meer spelen voor de klassering.
Ruudje gaat er niet overheen. Laatste 2 dagen bezwijkt Real onder de druk en scoort het niet meer.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:27 schreef AminBen het volgende:
[..]
Engeland, Frankrijk, Italie toch precies hetzelfde..
Ruud gaat er nog overheenMisschien met Totti.
tuurlijkquote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ruudje gaat er niet overheen. Laatste 2 dagen bezwijkt Real onder de druk en scoort het niet meer.
Omdat je het Ruud echt gunt of omdat je het Alves niet gunt?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van mij mag Van Nistelrooij de gouden schoen pakken.
Omdat ik het Ruud wel gun.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat je het Ruud echt gunt of omdat je het Alves niet gunt?
Gaafquote:Op maandag 21 mei 2007 22:17 schreef MaxPower het volgende:
Prachtige reportage op de Braziliaanse tv over Alves, "Friiizzzland" en "Herrenven"
http://youtube.com/watch?v=qZ6F2Qqviok
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:54 schreef SCH het volgende:
Zo wordt grunn ook nog bekend in brasil, da's weer minder
Schande dat hij nooit bij de nationale ploeg heeft gezeten idd..quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schande dat hij nooit bij de nationale ploeg heeft gezeten idd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |