34 x 1,5 = 51quote:Op zondag 29 april 2007 17:12 schreef RayMania het volgende:
Ben benieuwd of 'ie Europees topscorer kan blijven.
Afonso Alves kost meer dan de gehele selectie van Feyenoord...quote:
Venom had er wel 1 , als je al die live topics moet doorspitten heb je veel werkquote:Op zondag 29 april 2007 17:24 schreef Sloggi het volgende:
Iemand een gifje of video van die pegel?
1,1 goals per wedstrijdquote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat Alves volgend seizoen ook nog in Nederland voetbalt, 1 op nog geen 1, wat een held !![]()
Bedankt.quote:Op zondag 29 april 2007 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
34 x 1,5 = 51
Dat betekent dat een topscorer uit een topcompetitie er 26 nodig heeft. Ik zie Gkekas er geen zeven meer maken in drie duels, Drogba speelt ook niet genoeg meer.
Denk dat alleen Totti nog een linke concurrent zal zijn, al speelt die er nog maar vijf en moet hij er ook nog vijf maken dan.
Kanouté en Milito moeten er nog zeven uit zeven maken.
Het kan wel, maar ik geef Afonso Alves een goede kans!
Eentje hoger dan de kakkerlakjes.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Jasper1908 het volgende:
[..]
Rechterrijtje, net boven de nacompetitie streep waarschijnlijk.
Ik zei nog tegen m'n buren ''wat gaat ie nou doen?! Denkt ie echt dat ie hem van die afstand erin krijgt...''quote:Op zondag 29 april 2007 15:26 schreef SCH het volgende:
Ik zeg het je jongen, die bal lag op 800 meter van het doel, jongen, hij komt aan lopen, ik zweer het je, hij schiet zo, boem man, ik zweer het je, over de keeper, een blinde timmerman, ik zweer het je jongen
GOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLL![]()
![]()
Zo is het maar net Koossie.quote:Heerenveen wil Alves niet laten gaan
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 29 april om 17:01
Als het aan SC Heerenveen ligt, speelt de Braziliaanse topschutter Afonso Alves ook volgend seizoen nog in het Abe Lenstra Stadion. De Braziliaanse goalgetter was vanmiddag tegen Feyenoord viermaal trefzeker (5-1).
"Onze supporters, onze sponsors, iedereen bij de club zal dat toejuichen, denk ik'', liet voorzitter Koos Formsma vandaag weten. De clubleider gaf toe dat er regelmatig geïnteresseerde clubs voor de 26-jarige aanvaller op de stoep staan. "Maar we hebben geen vraagprijs voor hem vastgesteld. We willen er in principe ook niet over praten met andere clubs. Want wij willen Afonso niet verkopen.''
Volgens Formsma doet Alves er ook verstandig aan om nog minimaal één seizoen in Heerenveen te blijven. "Hij heeft niet voor niets vorig jaar een contract tot medio 2011 bij ons ondertekend. De eerste drie maanden had hij het hier ook helemaal niet zo gemakkelijk. Pas daarna is het gaan lopen met hem. Volgend seizoen kan hij er bij ons weer tenminste twintig in schieten. Dat is goed voor zijn ontwikkeling.''
Formsma schatte desgevraagd de kans dat de begeerde Alves ook volgend seizoen nog bij SC Heerenveen speelt, tussen 85 en 95 procent. "Een Nederlandse club kan hem sowieso niet betalen. Ik denk dat alleen Chelsea, Real Madrid, Barcelona of een club met een verdwaalde Rus aan de macht hem kunnen weglokken. Als dergelijke partijen in de markt komen, houdt het natuurlijk wel op voor Heerenveen.''
Eiegen doelpunt ?quote:Op maandag 30 april 2007 00:59 schreef Radegast het volgende:
Onhoudbaar voor Heerenveen.
Niemand denk ik. Maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat hij een vertrek gaat forceren als er zoveel interesse is.quote:Op maandag 30 april 2007 01:01 schreef MaxPower het volgende:
Wie gaat er 25 miljoen betalen dan?
Okee, maar nu lonkt waarschijnlijk het hele grote geld.quote:Op maandag 30 april 2007 01:13 schreef MaxPower het volgende:
Alves hield zich bij Malmo ook rustig toen er interesse van Heerenveen was. De transfer ging uiteindelijk pas een half jaar later door. Het is een fatsoenlijke jongen.
Het nettobedrag wat Heerenveen overhoudt is dan niet interessant genoeg. Daar kopen we iig niet iets beters voor terug. (als dat uberhaupt gaat lukken)quote:Op maandag 30 april 2007 01:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Daarom is het slimmer als Heerenveen niet te hoog gaat inzetten. Gewoon een bedrag rond de 15 miljoen. Als ie een vertrek gaat forceren, gaan clubs veel minder bieden..
Alsof een contract tegenwoordig nog echt wat zegt.quote:Op maandag 30 april 2007 10:05 schreef SCH het volgende:
Waarom zouden we zo'n goede speler na 1 seizoen al verkopen? Het lijkt alsof dat normaal is ofzo maar het zou natuurlijk nergens op slaan. Gewoon contract uitdienen, dat heb je met je volle verstand getekend
Weet ik. Mijn post moet je dan ook zien als een protest tegen die opvattingen.quote:Op maandag 30 april 2007 11:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof een contract tegenwoordig nog echt wat zegt.
Sowieso doet Heerenveen aan internationale promotie. Ugur Yildirim - wie was dat ook alweer? - won toen ook al de vrije trappen wedstrijd. Maar dit staat nog even een paar treetjes hoger.quote:Op zondag 29 april 2007 23:29 schreef SCH het volgende:
Lijkt me wel tof hoor -d ie Gouden Schoen uitreiking - and the winner is from SC Gearenfien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |