Ze noemde mij altijd Richard terwijl mn neef zo heet...quote:
knuffel Muck....???quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
troost je, ik zit net te snotteren om een smsje dat ie net stuurt vanuit het vliegtuig
rare wezens zijn vrouwen toch
de mijne noemde me ook mieke toen ze wat ouder werd hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ze noemde mij altijd Richard terwijl mn neef zo heet...![]()
![]()
Maar ook leuke wezens!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
troost je, ik zit net te snotteren om een smsje dat ie net stuurt vanuit het vliegtuig
rare wezens zijn vrouwen toch
ik was euh, overmand door verdrietquote:
doeidoei OAquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef OA het volgende:
Helaas moet ik weer wat gaan doen, terwijl het net zo gezellig is hier!![]()
Hard aan de studie!![]()
sterkte OA..we zullen aan je denken....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef OA het volgende:
Hard aan de studie!![]()
quote:
quote:
quote:
Mijn favo-koffievrouwen!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sterkte OA..we zullen aan je denken....![]()
![]()
![]()
awwwwquote:
ja, het leven is niet altijd feest.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef OA het volgende:
Hard aan de studie!![]()
dat wou ik net zeggen....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
awwww
en jij bent mijn favoriete OA hoor
kom ff koffie leuten bij mij....quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
iemand een suggestie wat ik kan gaan doen?
Ik wil/moet er even tussenuit gewoon...
als je in de buurt woonde...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
kom ff koffie leuten bij mij....![]()
![]()
tot zo JJquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
lievertjes...ik moet nog ff boodschappen doen en afwassen..dus ben ik ff weg...tot strakjes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had overlgeg dus ik was er gewoon even nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
en nee dio, dat houdt niet meteen een trio in
ben ik hem eens voor
cross nog gemeet vanochtend?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
Whaaa.. daar mis ik bijna #111
niet zo snel jongens
MPGquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:24 schreef MPG het volgende:
Whaaa.. daar mis ik bijna #111
niet zo snel jongens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:28 schreef OA het volgende:
[..]
MPG![]()
How's life?
updates?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Nee, ik was op tijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross nog gemeet vanochtend?
metallica - seek and destroy
Updates ja...quote:
oh, zo'n update...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Updates ja...
Vanaaf een dubbele denk ik....Heb hier op de laptop nix om up te daten
Wheheh...quote:
gaat niet doorquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh...... je snapt m dus wel
... hoe laat was/is jouw afspraakje met Myrthe eik?
He, blijf je van mijn Muckie af...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |