Weet iemand dit?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
In welke map moet je die Hot Coffee mod zetten?
mogen we niet over praten is illegaal enzquote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weet iemand dit?
Het staat niet in de Readme.
Lang verhaal bladieblaquote:
Ik heb het verhaal gelezen maar daarin staat niets over illegaliteit.quote:
Misschien voor je sexapealquote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:44 schreef DeHovenier het volgende:
Weet iemand wat het nut is van het dansen in een club?
Gewoon, zodat je je skills kan oefenen voor als je met je vriendin gaat dansen?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een paar ker gedanst maar die sex-appeal is niet hoger geworden.
Nee, stamina is conditie. Hoe hoger je stamina hoe langer je kan rennen, zwemmen, etc. Als je je stamina traint in de gym gaat je vethoeveelheid omlaag, niet je muscle.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:33 schreef DeHovenier het volgende:
Ja. Ik heb overigens nooit met zn vriendin gedanst, ze wil altijd eten of een drive-by doen
En ik heb nu CJ zn gespierdheid op zn max, dat kan je toch verminderen door een hoger stamina te krijgen?
dit klopt niet (helemaal) als je geen vet hebt gaat het wel van je spieren af, dus in principe kan je je spieren eraf rennen maar eerst moet al je vet eraf.quote:Op zondag 27 januari 2008 10:33 schreef EricG het volgende:
[..]
Nee, stamina is conditie. Hoe hoger je stamina hoe langer je kan rennen, zwemmen, etc. Als je je stamina traint in de gym gaat je vethoeveelheid omlaag, niet je muscle.
Graag gedaanquote:Op zondag 8 juni 2008 13:18 schreef JDude het volgende:
Kick.
Hoe krijg ik het in gódsnaam voor elkaar dat ik in dit spel gewoon met de muis om me heen kan kijken, net als in GTA III?
Never mind. Na twee uur prutsen kreeg ik het nét na deze post voor elkaar door gewoon de default settings even terug te zetten.
Maar vergeleken SA valt het juist wat tegen, qua oppervlakte en qua variatie...quote:Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef JDude het volgende:
Het gebied waar je in rondrijdt is echt enórm, vergeleken met GTAIII en VC. Ik vermaak me nog wel even.
Ik had het ook over SA. GTA IV heb ik (nog) niet, bij gebrek aan PS3 of andere console waar het op te spelen is...quote:Op zondag 8 juni 2008 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Maar vergeleken SA valt het juist wat tegen, qua oppervlakte en qua variatie...
eerst een barrel.. dan een tank.. dan weer barrel en dan tank.... en dan wat er nog over is! (dan moet het lukken)quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Silaz het volgende:
Hmms heb hem bijna helemaal uitgespeelt. Alle gebieden onder mijn 'controle'. Alleen nog 1 zo'n verrekte side missie bij Zero. Die met dat helicoptertje dat je barrels oet verplaatsen enzo. en naar de overkant moet met dat auto'tje. pauper missie
Die heb ik gehaald door eerst alle tanks te vernietigen en daarna pas het autootje te helpen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:50 schreef Silaz het volgende:
Hmms heb hem bijna helemaal uitgespeelt. Alle gebieden onder mijn 'controle'. Alleen nog 1 zo'n verrekte side missie bij Zero. Die met dat helicoptertje dat je barrels oet verplaatsen enzo. en naar de overkant moet met dat auto'tje. pauper missie
Als die aan de Minimale eisen voldoet wel:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:56 schreef Jump het volgende:
Weet er iemand als dit spel op een Asus k50in gepseeld kan worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |