hmz.... wat ik al dacht.... geen resultaat..... zelfs unique jumps geprobeerd...... blijf steken op 99.47%quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef rival het volgende:
ik besef net dat ik maar 1 van de 2 "beat the cock" wedstrijden heb gedaan, vanavond maar even kijken of dit het is.
ook zegt iemand me net dat je alle skills 100% moet hebben (respect stamina mussle, maar ook alle wapens enz) maar mijn stamina is nog niet op zijn hoogst, en nog niet van alle wapens 100% skill dus dat ga ik ook maar proberen vanavond.
ben ik gisteravond ook eventjes lanmgs gevlogen. alles op goud thnx thoquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:08 schreef R_B het volgende:
alle rij/vlieg/vaar scholen op goud misschien?
Hoe heb jij de missie "Parachute onto target" dan gehaald?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef rival het volgende:
[..]
ben ik gisteravond ook eventjes lanmgs gevlogen. alles op goud thnx tho
vanaf het moment dat het begint naar voren (boven)drukken..... zodat je sneller gaat en verder naar voren.... en dan op een gegeven moment de parachute openen en zorgen dat je precies in het midden van de roos land....quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe heb jij de missie "Parachute onto target" dan gehaald?
Zo doe ik het altijd alquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
vanaf het moment dat het begint naar voren (boven)drukken..... zodat je sneller gaat en verder naar voren.... en dan op een gegeven moment de parachute openen en zorgen dat je precies in het midden van de roos land....
dan open je toch echt de parachute te vroeg oid..... omdat ik hier opt forum al iemand vorige week een aantal tips had gegeven was ik het nog even gaan proberen en ik kom gewoon binnen de 55 secondes op de grond.....quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo doe ik het altijd al
Naar voren drukken deed ik al standaard, en midden in de roos landen is ook niet moeilijk. Maar het lukt mij altijd pas op 1:01, en dat is maar liefst 6 seconden te lang voor 100%
????? hoe dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:41 schreef MaxMark het volgende:
Ik kreeg ineens een ingeving naar aanleiding van iemand die problemen had met de bootrace in VC in een van deze topics. Ik heb nu gewoon alle grafische instellingen op het laagst gezet, waardoor de framerate niet meer zo achteruit ging. Meteen de eerste keer de parachutesprong met 100% gehaald
Mja, door alle wolken/stof enzo gaat het spel wat trager op mijn bak, maar de tijd gaat in verhouding niet langzamer tellen. Dus ik ben langer onderweg met vallen, alhoewel de afstand hetzelfde blijft. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
????? hoe dan?
loopt er anders een vertraging in ofzo?
ik snappe vouz! haha.... dat je dat nog zo rustig bleef bij onze antwoorden... ja gewoon wat meer naar voren drukken.. later je parachute openen.. en jij denkt maar steeds.. ja als ik em nog later open dan val ik te pletterquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mja, door alle wolken/stof enzo gaat het spel wat trager op mijn bak, maar de tijd gaat in verhouding niet langzamer tellen. Dus ik ben langer onderweg met vallen, alhoewel de afstand hetzelfde blijft. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb nu ook meteen even de vigilante missies tot level 12 gespeeld om de 150% armor te krijgen
als je het met de apache hebt gedaan (doe ik namelijk) is dat vet snel en simpel te doen... als je het anders hebt gedaan dan huldequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nu ook meteen even de vigilante missies tot level 12 gespeeld om de 150% armor te krijgen
Uiteraard met de apachequote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
als je het met de apache hebt gedaan (doe ik namelijk) is dat vet snel en simpel te doen... als je het anders hebt gedaan dan hulde
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef rival het volgende:
ik denk dat ik vanavond mazzel ga hebben!
weet niet precies welke maar blijkt dat bij 1 van de 3 stadions er op verschillende dagen verschillende races worden gedaan..... hier ben ik er waarschijnlijk eentje vergeten..... kan niet wachten tot ik het kan uitproberen
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had in las venturas alleen de kickstart gedaan. en niet de dirttrack. eindelijk 100%
Hulde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik had in las venturas alleen de kickstart gedaan. en niet de dirttrack. eindelijk 100%
Echte bikkels doen dat gewoon met de tank.quote:
echt bikkels... doen dat zoals ik het de aller eerste keer heb gedaan.... met een politiemotorquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Echte bikkels doen dat gewoon met de tank.Wel jammer dat die na 20 levels al langzaam dood gaat.
Dat is leuk tot je ammo op is, daarna is het horror. En de respawnende smg kreeg ik ook pas redelijk laat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:21 schreef rival het volgende:
[..]
echt bikkels... doen dat zoals ik het de aller eerste keer heb gedaan.... met een politiemotor
ik heb wel een lijst waar je dingen af kan vinken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:18 schreef Blik het volgende:
Ik had vroeger een bestand waarmee je kon checken wat je allemaal nog moest doen voor de 100%. Kan het alleen nergens meer vinden. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan downloaden?
(ik heb net de oysters gehaald, maar kom nu op 49)
als je 100 tags zet liggen er AK, moletof, afgezaagde shotgbij je begin huisun en uzi in Carlze huis.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:31 schreef MaxMark het volgende:
Krijg je nog bepaalde bonussen eigenlijk, als je snapshots/oysters/horseshoe-missies hebt gehaald?
ja maar dat ben je toch ook, dus heb je het al gehaald of niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:33 schreef LijpeTurk het volgende:
100% halen is echt kansloos
Die missie heb ik ook een paar keer over moeten doen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Glennz het volgende:
ik ben nu bij end of the line en die missie is best pittig moet ik eerlijk zeggen.
Ik dacht dat ik hem gehaald had, maar toen moest ik nog eens uit het gebouw ontsnappen!
Op het laatst ging ik dood, omdat ik overhoopgeschoten werd en door die rook kon ik bijna niets zien.
15 minuten werk voor niks.. KUT!
Daar kom je toch gemakkelijk doorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:36 schreef Glennz het volgende:
ik ben nu bij end of the line en die missie is best pittig moet ik eerlijk zeggen.
Ik dacht dat ik hem gehaald had, maar toen moest ik nog eens uit het gebouw ontsnappen!
Op het laatst ging ik dood, omdat ik overhoopgeschoten werd en door die rook kon ik bijna niets zien.
15 minuten werk voor niks.. KUT!
Iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:40 schreef R_B het volgende:
[..]
Die missie heb ik ook een paar keer over moeten doen..
Is echt klote ben je 15 minuten bezig, moet je de hele klere zooi weer overnieuw doen....
Ik krijg bij die rook vette kutframes waardoor ik niet goed kan aimen en het ga verklotenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar kom je toch gemakkelijk doorBrandblussertje en M16
![]()
Daar had ik ook wel eens last van, moet je even alle graphics-instellingen naar beneden zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:17 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik krijg bij die rook vette kutframes waardoor ik niet goed kan aimen en het ga verkloten![]()
Ik heb het al op het laagst van het laagstquote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:33 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel eens last van, moet je even alle graphics-instellingen naar beneden zetten.
In dat geval: sterktequote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik heb het al op het laagst van het laagst![]()
Die is best kut ja. Ik deed daar ook eerst een paar keer over, maar later was vond ik die missie easyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:39 schreef EricG het volgende:
Tvp. Ik zit op 15 procent
Die missie met Big Smoke dat je naast die trein moet rijden is best kut, d'r blijft steeds 1 kerel over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |