Charle de Gaulle, Madrid, Frankfurt International en Heathrowquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
New York heeft er ook minimaal 4.
Wat zijn de vier grootste vliegvelden van Europa qua passagiersaantallen?
Niet volgens de statistieken die ik erop nageslagen heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:33 schreef BlaZ het volgende:
erm Madrid is sinds vorig jaar groter als schiphol....
Dat wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef BlaZ het volgende:
ah dit jaar dan![]()
Zitten iig erg dicht bij elkaar maar madrid groeit sneller
euhm, nou ik heb het gewoon van Wiki overgenomen.. en die zegt dat de eerste helicoptervlucht door iemand anders is gemaakt, eentje met twee rotorsquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef Nembrionic het volgende:
Welke helicopter precies? Want Sikorsky wordt wel beschouwd als de uitvinder ervan maar er waren al voorlopers met andere principes
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:40 schreef Robbiev85 het volgende:
[..]
euhm, nou ik heb het gewoon van Wiki overgenomen.. en die zegt dat de eerste helicoptervlucht door iemand anders is gemaakt, eentje met twee rotors
Dat is echt al jaren hetzelfde en komt alleen omdat de andere grote steden wat meer grotere vliegvelden rondom de stad hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik was trouwens verbaasd om te zien wat het grootste vliegveld ter wereld qua vliegbewegingen/passagiers is. Leuke vervolgvraag
Dat klopt, desalniettemin wist ik het niet, en zou ik het pas na lang gokken hebben geraden. (Via Delta Airline zou misschien een lampje zijn gaan branden.)quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is echt al jaren hetzelfde en komt alleen omdat de andere grote steden wat meer grotere vliegvelden rondom de stad hebben.
Als London of Tokyo slechts 1 vliegveld hadden gingen die ruim over de 120 milj passagiers.
ik daarentegenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Eeh..ik sta op het punt om weer lekker buiten te gaan zitten lezen. Ik vind ook niet dat ik het punt verdiend heb
Dus iemand anders mag er een vraag in knallen. PR bijvoorbeeld met zijn luchthavenvervolgvraag.
Na, volgens mij heeft iedereen die al opgezocht.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
Eeh..ik sta op het punt om weer lekker buiten te gaan zitten lezen. Ik vind ook niet dat ik het punt verdiend heb
Dus iemand anders mag er een vraag in knallen. PR bijvoorbeeld met zijn luchthavenvervolgvraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |