Is de pubquiz toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:59 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
En Nem gaat er met de punten vandoor![]()
Nee, dat is geen Eiland.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:05 schreef Consigliere het volgende:
neen goddank is die afgezet door deze held... en overigens, was Noord/Zuid korea ook goed in jouw vraag?
Neen, wel closequote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, dat is geen Eiland.
Afgezet door deze gast... Fidel Castro zonder baard???
Mierenneukerij ten top..maar ik wel een complete naam. Zo zwaar is de taak niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef Consigliere het volgende:
Rien
Ben niet zo bekend met zijn revolutionaire bende. Het zal Che Gueara ook wel niet zijn.quote:
tja.. rien was zijn tekenaars naamquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Rien Poortvliet...
Ik vind het bijna lullig Consigliere maar je luiheid heeft je echt een punt gekostquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Rien Poortvliet...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het bijna lullig Consigliere maar je luiheid heeft je echt een punt gekost
[
Ik geef toe dat het een beetje flauw is. Daarentegen had je natuurlijk ook gewoon z'n volledige naar kunnen neerkalkenquote:
Tja maar dr is er maar één die iedereen kent onder "Rien".. Net als dat je bij de naam Jim of voor mijn part Jamai ook alleen aan die twee Idols idioten moet denken, terwijl er velen zijn met zo'n naamquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een beetje flauw is. Daarentegen had je natuurlijk ook gewoon z'n volledige naar kunnen neerkalken
Er zijn meer Rienen die tekenen en schilderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |