Mierenneukerij ten top..maar ik wel een complete naam. Zo zwaar is de taak niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:07 schreef Consigliere het volgende:
Rien
Ben niet zo bekend met zijn revolutionaire bende. Het zal Che Gueara ook wel niet zijn.quote:
tja.. rien was zijn tekenaars naamquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Rien Poortvliet...
Ik vind het bijna lullig Consigliere maar je luiheid heeft je echt een punt gekostquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Rien Poortvliet...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het bijna lullig Consigliere maar je luiheid heeft je echt een punt gekost
[
Ik geef toe dat het een beetje flauw is. Daarentegen had je natuurlijk ook gewoon z'n volledige naar kunnen neerkalkenquote:
Tja maar dr is er maar één die iedereen kent onder "Rien".. Net als dat je bij de naam Jim of voor mijn part Jamai ook alleen aan die twee Idols idioten moet denken, terwijl er velen zijn met zo'n naamquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het een beetje flauw is. Daarentegen had je natuurlijk ook gewoon z'n volledige naar kunnen neerkalken
Er zijn meer Rienen die tekenen en schilderen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef methan het volgende:
Laatste denk ik
Er is geen hond die direct snapt wie jij met Rien bedoelt. Iedereen heeft het altijd over Rien Poortvliet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:17 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Tja maar dr is er maar één die iedereen kent onder "Rien".. Net als dat je bij de naam Jim of voor mijn part Jamai ook alleen aan die twee Idols idioten moet denken, terwijl er velen zijn met zo'n naam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is geen hond die direct snapt wie jij met Rien bedoelt. Iedereen heeft het altijd over Rien Poortvliet.
Dat hij zijn tekeningen wellicht met "Rien" ondertekende betekent nog niet dat iedereen hem onder slechts zijn voornaam kent.
Heb je pas die tekening van Rien in de krant nog gezien?
-Huh? Van wie?
Van Rien Poortvliet
-oooh die! Ja die heb ik gezien.
Dat is 'mquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:45 schreef BlaZ het volgende:
eurofighter ?
PhysicsRules + 1quote:
New York heeft er ook minimaal 4.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Consigliere het volgende:
Sick Ass London, 5 Vliegvelden.. Heb me altijd al afgevraagt waar dat goed voor is..![]()
Eh, die vliegvelden hebben ook verschillende functies hé.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:28 schreef Consigliere het volgende:
Sick Ass London, 5 Vliegvelden.. Heb me altijd al afgevraagt waar dat goed voor is..![]()
dat is dan weer lekker snelquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef Robbiev85 het volgende:
Charles de Gaule, Heathrow, Frankfurt en Schiphol
Charle de Gaulle, Madrid, Frankfurt International en Heathrowquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:31 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
New York heeft er ook minimaal 4.
Wat zijn de vier grootste vliegvelden van Europa qua passagiersaantallen?
Niet volgens de statistieken die ik erop nageslagen heb.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:33 schreef BlaZ het volgende:
erm Madrid is sinds vorig jaar groter als schiphol....
Dat wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:36 schreef BlaZ het volgende:
ah dit jaar dan![]()
Zitten iig erg dicht bij elkaar maar madrid groeit sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |