Gaan die dan?quote:Op maandag 23 april 2007 23:46 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, je gaat maar lekker met de brommerforum groep
Zet je std rommel er dan onderquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik wil niet mee btw.
Naar Frankrijk.. Dat is van tankstation naar tankstation voor mij.![]()
Zomer 2007 dacht ik, en inderdaad weer.quote:
Met miijn zwaar illegale setup ga ik hoe dan ook belgië niet door.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:21 schreef no1uknow het volgende:
En trouwens Bob, jij mag sowieso helemaal niet mee
Joh als je 1 keer op 70 of 80cc gereden hebt wil je niet meer orgineel rijden man.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zet je std rommel er dan onder
Ik zal echt geen 80 kunnen boeken hoor dan. Dus je kan wel lekker 100+ willen/kunnen boeken, maar dan kan je lekker in je eentje gaan rijden
Nouja zou ik wel kunnen, volgend jaar zomer, maar wil ik niet ivm politie hier
Ja dat begrijp ik ook wel. Maar als je met mij (quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Joh als je 1 keer op 70 of 80cc gereden hebt wil je niet meer orgineel rijden man.![]()
Hehe uiteindelijk toch nog op 80 uitgekomen. Het frame is ook een oldtimer, goedkopere verzekeringquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:02 schreef fs180 het volgende:
das wel mooi dan sand!
enne als je als je op vakantie gaat gewoon zwarfe vertanding doet, houd je cillinder het teminste uit, en heb je hogere top en nog zuiniger ook
quote:en dimi krijgt toch een vastloper dus die moet wel hard rijden om voorsprong te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |