Kon je maar 'ignore' instellen voor alle posts met een kots smiley, maar nee dat kan allemaal niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kun je in zoekfunctie: kots intypen ?![]()
En toch vraag ik me af waarom, want van Sylvia gaat echt heel weinig uit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Huub en Syl is nog steeds dikke mik..... die 2 hebben echt een mega-band.... als ik dit zo zie geloof ik dat Syl net zo veel van Huub hou als andersom. (en niet in de zin van verliefd zijn)
Omdat je een heel beperkt gevoel voor humor hebt?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:49 schreef dikkedoelie het volgende:
Waarom moet ik lachen als Huub Smora zegt ipv Cora?.
Een kinderhand is gauw gevuld, neh?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat je een heel beperkt gevoel voor humor hebt?
Of heel breed gevoel voor humor. Ik denk dat het dat isquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:53 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat je een heel beperkt gevoel voor humor hebt?
In ieder geval één zeer geestige opmerking van Jaap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:51 schreef Frasier het volgende:
Wat is er nog over van die pact tussen Huub en Jaap die ze gisteren sloten?
Alles! Ze hadden zelfs de hele 'eierpak' situatie vanmiddag al doorgesprokenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:51 schreef Frasier het volgende:
Wat is er nog over van die pact tussen Huub en Jaap die ze gisteren sloten?
Die jaap gaat er echt zo hard voor om iedereen bij elk klein dingetje te irriteren, wel respect voor, lijkt me echt zwaarquote:
Ja, een normaal denkend mensen zou er geeneens bij stilstaan om dat te doen.. Jaap dus wel... Ziekquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:58 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Die jaap gaat er echt zo hard voor om iedereen bij elk klein dingetje te irriteren, wel respect voor, lijkt me echt zwaar![]()
Ja, dat zal Jaap vreselijk vindenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:53 schreef Desii het volgende:
Ik vind Billie nog steeds een ranzig type.... en momenteel is hij alleen maar met zijn weblog bezig....
Vind het wel een bak dat Natasja zijn kleding stiekem gaat wassen.... pluspuntje voor haar![]()
Is die zweefteef weer bezigquote:Op dinsdag 24 april 2007 01:00 schreef Meganog het volgende:
Sylvia zit kaarten te schudden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |