En terecht, hij had een goed puntquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:27 schreef Lobasca het volgende:
En jawel hoor, Brian begint weer over de stemming.
Ja in zijn broek misschien, maar das ook een punt waar hij niets mee kan bewerkstelligen.quote:
Amanda krijgt mij zelfs wel klaar met dat geruk van haar..en ik ben homo. En Brian is een uber-hetero..je zou er bijna aan denken om Eric in te schakelen om 'een handje te helpen'quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja in zijn broek misschien, maar das ook een punt waar hij niets mee kan bewerkstelligen.![]()
Weerquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga je weer oude eenden uit de sloot halen?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:30 schreef carpediem23 het volgende:
Zei Brian net dat Amanda zich moest douchen voor straks??
Dat hoor ik vaker, ik weet niet wat er van waar is, maar hij blijft iig proberenquote:Op dinsdag 24 april 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja in zijn broek misschien, maar das ook een punt waar hij niets mee kan bewerkstelligen.![]()
Stelletje hygiënefreaks hier. Jullie controleren vast ook altijd goed of de tupperwarebakjes goed afgesloten zijn, he?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:33 schreef carpediem23 het volgende:
Ze is zich weer alleen aan het afspoelen met water......gatver
Alles is op budget daar!quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:34 schreef carpediem23 het volgende:
Zo precies 3 min onder de douche gestaan
Ja, maar wel met plastic handschoentjes aan....quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Stelletje hygiënefreaks hier. Jullie controleren vast ook altijd goed of de tupperwarebakjes goed afgesloten zijn, he?
Safe checks??quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja, maar wel met plastic handschoentjes aan....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |