Zoiets ongeveer.quote:Op maandag 23 april 2007 23:51 schreef zout-droppie het volgende:
Om te zien vind ik de klootzakken het leukst, om te hebben liever een lieve vent...
bij een appel ga je toch ook voor uiterlijke schijn?quote:Op maandag 23 april 2007 23:54 schreef Apotheose het volgende:
ja en wat een vraag eigenlijk ook.. of je nou liever een klootzak wil hebben of een leuke man... Net zoiets van: wil je een appel of een die rottig is...
Wil je mij alle hoeken van de kamer laten zien?quote:Op maandag 23 april 2007 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zie er hartstikke leuk uit en ben lief.
Maar natuurlijk:quote:Op maandag 23 april 2007 23:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wil je mij alle hoeken van de kamer laten zien?![]()
Macho's vind ik nu nog steeds wel leuk om naar te kijken hoor , niks mis met een lekkere vent. Het uiterlijk zegt uiteraard niets over zijn karakter. Ik ken ook wel mannen die lief ogen (en niet moeders mooiste zijn) die hun vriendinnen echt met de ene na de andere vrouw bedriegen en vaak gaat het dan idd. om dames die iets wat naief zijn en in dit geval een vent die hele mooie praatjes heeft...quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:02 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen vallen vooral op klootzakken met een snelle babbel en dikke auto.![]()
![]()
Precies wat ik dacht bij het lezen van de OP, en dan met name bij het gedeelte van "daar prik je toch zo doorheen"quote:Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef Deack het volgende:
jah raar vind ik het toch altijd, maar de foto's die wij mannen uploaden zijn ook niet altijd de normaalste vrouwen waarmee je je leven wil delen geloof ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |