ja, ik zag het alquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:56 schreef LadyS het volgende:
lily, volgens mij heeft cattie een bank met brede leuningen zeg maar
z'n derde verjaardag bedoel je?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:45 schreef E.T. het volgende:
*in gedachten houdt voor Tijn z'n verjaardag* (al duurt dat nog wel heel erg lang)
Dank je wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:03 schreef lily het volgende:
Cas met bal, echt zo'n straatschoffie![]()
Prachtige foto's maak jij KD(van een prachtig meisje)
kan ik niet eens langskomen met m'n kinders![]()
Ja hoor, kijk maar , hahaha.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:06 schreef Lishe het volgende:
Wat een prachtige foto's van Demi, snake! Maak je nu ook nog wel huis-, tuin- en keukenkiekjes?
En Cas.... wat lijkt íe alweer groot!
Ja, ik zag pas een foto van Saskia voorbijkomen met diezelfde HelloKitty trui aan, als Myhron hier aan heeft.quote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef bixister het volgende:
aah maar toch ook heel lief. en ik blijf gelijkenissen tussen saskia en myhron zien.
en dean, wat een lekker kereltje ben je toch! niet gek dat je jezelf ook om op te vreten vindt.![]()
Nou ben ik geen kenner maar dacht daar idd Saskia te zien! Moest ff 2 keer kijken naar de usernamequote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef bixister het volgende:
aah maar toch ook heel lief. en ik blijf gelijkenissen tussen saskia en myhron zien.
* owlet kijkt terug. Verrek ja! Ik dacht dat het Saskia wasquote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef bixister het volgende:
en dean, wat een lekker kereltje ben je toch! niet gek dat je jezelf ook om op te vreten vindt.![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 21:40 schreef lcicle het volgende:
Whihi dat kuifje op de laatste foto van Maria
Zoiets Suzanna?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef Suzanna het volgende:
Die haardos bij Meike...![]()
Ik mis 'm bij Julia! haar haartjes vallen heeel erg uit, ze wordt steeds kaler(ziet er zelfs een beetje raar uit, met een paar sprietjes voorop, bovenop nog wel een bosje en achterop een kale plek met een matje....hihihi )
Dean is er ook een keer uitgegleden toenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Martineke het volgende:
wat word Arwen toch al een hele meid heze lijkt al zo groot op die foto's.
Quinten lekker slapertjekrijg gelijk de kriebels al sik zie dat hij zo los ligt
ik ben zo'n muts die Romijn altijd vastzette waar hij dan ook in zat/lag. al was het al alleen maar om te voorkomen dat Maxim hem eruit zou trekken
![]()
zo liefquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:47 schreef Vivi het volgende:
Niet zo bijzonder maar gewoon zo'n lief onbevangen kinderkoppie
Lekker Bob de Bouwer kijken (hij vind de kleurtjes en de liedjes helemaal super).
En dan even naar hem toegaan en vragen "Hoi lieverdje,zit je lekker?"![]()
[afbeelding]
Dank je wel Milagroquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:29 schreef milagro het volgende:
[..]
zo lief
je zou hem toch zo mee naar huis willen nemen, hè...... ja, jij, logisch, maar ik ook
en die ogen, zo ondeugend![]()
je ziet zo aan Dean, waarom jij voor zijn papa bent gevallen, stoere knapperd![]()
ik heb geen geld, ik herhaal geen geldquote:Op vrijdag 27 april 2007 18:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dank je wel Milagro
ik zoek nog een rijke wijze suikertante voor hem hoor
heh, gewoon online zetten hoor., tis toch een mooie fotoquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:33 schreef beefcake het volgende:
Ik zat nog te twijfelen of ik de foto online zou zetten, omdat ie daar los ligt en ik wist dat ik geheid reacties erop zou krijgen![]()
Daarom zei ik ook "wijze", tante Milagroquote:Op vrijdag 27 april 2007 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb geen geld, ik herhaal geen geld
wel een hoop speelgoed
ja, echt superlief, zo saampjesquote:Op vrijdag 27 april 2007 20:20 schreef Suzanna het volgende:
Sugar, wat heb jij een![]()
schatjes... in die fietskar, super lief!
Die kende ik niet (net ff gegoogled) hmm, tja...kweetniet..veel verschillende foto's kom ik tegen zeg...quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef Andrea001 het volgende:
Lily, ik vind David op Damon Albarn lijken!!
Ik vermoed zo maar dat hij nu laag staatquote:Op zondag 29 april 2007 21:29 schreef ik80 het volgende:
Ohh heerlijk in die box! (staat die nog hoog?)
Mooi jochiequote:Op zondag 29 april 2007 16:36 schreef Vivi het volgende:
Vandaag voor het eerst "met het gezin"naar het Henschotermeer geweest, (uurtje of 2) Ik had een hele leuke Nijntje zitband gekocht zodat Dean voor het eerst met papa kon gaan zwemmen, maar het was toch wat te koud en er stond te veel wind
![]()
Dean vond het verder wel erg leuk en interessant allemaal, al had ie het na 2 uur gehad en blerde het hele strandje bij elkaarwaarop papa en mama de hele volksverhuizing maar weer huiswaartst hebben verplaatst
![]()
Toch wel een paar leuke foto's
Praten met papa, wat zie je allemaal? "Koekoekoe Blubluh"
[afbeelding]
Chillen in het zonnetje
[afbeelding]
Lekker op zijn eigen koppie kriebelen, dat is echt zijn handelsmerk
[afbeelding]
[afbeelding]
Wiebelteentjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Even bij mama op schoot alles in de gaten houden
[afbeelding]
Ik zie hier weer Suus in Emma, Jelief! De ene keer is 'het' er wel maar de laatste tijd meestal weer niet, maar in deze foto weer wel!quote:Op zondag 29 april 2007 23:28 schreef Jelief het volgende:
ooh al die nog-net babytjes!![]()
Ik heb een paar fototjes van de vakantie![]()
Zo bij papa op schoot zie je pas hoe klein Fons eigenlijk nog isquote:Op zondag 29 april 2007 22:37 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons met zijn papa op de schommel.
[afbeelding]
Fonzel met een lammetje van een week oud.
[afbeelding]
''Kan je dat eten?''
[afbeelding]
Genieten van het uitzicht op de beesten...
[afbeelding]
Ziet er altijd uit alsof die 2 echt een lekker leventje hebbenquote:Op zondag 29 april 2007 23:17 schreef bixister het volgende:
ik heb ook nog wat nieuwe plaatjes.
gieteren.
[afbeelding]
we hebben een aquaplay ding geleend van de spelotheek en dat is een enorm succes. de heele dag hebben ze er mee gespeeld (zonder ruzie zelfs!).
[afbeelding]![]()
[afbeelding]
ons schoffie(tussen het maar weer eens iets droogs aantrekken door)
[afbeelding]
en 's avonds lekker BBq-en, wat wil je nog meer.![]()
[afbeelding]
Miggelenberg, ook Landal, vandaar dezelfde bankquote:Op maandag 30 april 2007 19:44 schreef Lishe het volgende:
Jelief! Jelief! Waar was je op vakantie?? Wij zijn vandaag teruggekomen van een weekendje rabbit Hill en ik denk dat ik de bank herken....
ik zou af en toe best met ze willen ruilen!quote:Op maandag 30 april 2007 22:01 schreef Mone het volgende:
Ziet er altijd uit alsof die 2 echt een lekker leventje hebben.
Ja, ik heb dat ook al zitten denken.quote:Op maandag 30 april 2007 22:34 schreef bixister het volgende:
mooi kuifje fons! volgens mij lijk je steeds meer op dat kereltje op je geboortekaartje (dat kan ik helaas zo gauw niet meer vinden).
Die tweede foto. Wat liefquote:Op maandag 30 april 2007 22:35 schreef bixister het volgende:
[..]
ik zou af en toe best met ze willen ruilen!![]()
'suiker maken'.
[afbeelding]
samen vissen.
[afbeelding]
Zo te lezen heeft Emma daaral een expert voorquote:
zand zal er woensdag ook nog wel deels liggen.. ze zijn niet zo snel geloof ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Jelief het volgende:
Amber, je moet gewoon aan de werkmannen vragen of ze gaan staken![]()
Lis, eet smakelijk meisje! Emma heeft vandaag ongeveer dezelfde combi aan, tuinbroek en oranje truitje
volgens mij lijkt er iemand heel erg op zijn mamaquote:
Ja. Je hebt helemaal gelijk. Tis een heel mooi knurpsje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:33 schreef lcicle het volgende:Lief is ie he, zonder die tandjes nog
Bedankt voor al jullie lieve complimentjes! Doet mijn moederhart weer gloeien![]()
Ja, wat een toevalquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een toeval, Bright!Ben jij dat trouwens naast haar, met fotocamera?
Dat heb je goed gezien hoor!! Vaste prik!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef bixister het volgende:
aah meike met echt speldje of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |