Daar hadden ze het net al over. Dit is muziek die anders nooit op de tv zal komen. Jammer wel, het kan zo mooi zijn allemaal.quote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet het zeggen, het isdat hier anno 2007 nog 3,5 uur zendtijd voor vrijgegeven kan worden. Zelfs al is het vanaf rond middernacht. (en dat is allicht nog de beste tijd hiervoor ook)
Dat shirtje was inderdaad niet best..quote:Op zondag 29 april 2007 00:04 schreef tong80 het volgende:
Henk jJan Smits :
'Je moet iets aan je personality doen, je hebt je ogen dicht en je hebt een lelijk shirtje aan, ik laat je doorgaan. Maar doe iets aan je presentatie.'
Om de winnaar van de allereerste Belgische Idols n paar jaar terug te quoten op een gelijkaardige reactie van de platenbaas in de jury : "Jongen toch, Mick Jagger ziet eruit als het omgekeerde achterwerk van een varken met een t-shirt uit de aldi aan, en hij heeft meer platen verkocht dan heel uw label samen."quote:Op zondag 29 april 2007 00:04 schreef tong80 het volgende:
Henk jJan Smits :
'Je moet iets aan je personality doen, je hebt je ogen dicht en je hebt een lelijk shirtje aan, ik laat je doorgaan. Maar doe iets aan je presentatie.'
Niet zeiken Tong.quote:Op zondag 29 april 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is zelden mooi.
Griekenland won één keer het EK. Dat wil niet zeggen dat het Griekse voetbal iets voorstelt.
quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hun concert afgelopen augustus in de HMH is het mooiste concert wat ik ooit heb gezien.
Die laatste cd van Intwine is best goed hoorquote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef Tangarine het volgende:
Was Intwine ook niet succesvoller dan al die Idols bagger?
quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Radiohead is de beste band van de laatste 25 jaar.
je bedoeld "ik vind radiohead de beste band"quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Niet zeiken Tong.
Radiohead is de beste band van de laatste 25 jaar.
Hun concert afgelopen augustus in de HMH is het mooiste concert wat ik ooit heb gezien.
Mhoa...je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 29 april 2007 00:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Yusuf Islam![]()
(los van z'n bekering moet hij de beste Engelstalige kleinkunst artiest ooit zijn)
ja dat bedoel ik, beter dan al die Idols baggerquote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die laatste cd van Intwine is best goed hoor![]()
Wat jij wiltquote:Op zondag 29 april 2007 00:11 schreef Elusive het volgende:
[..]
je bedoeld "ik vind radiohead de beste band"
want ik vind zeker van niet
Wat niet?quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, beter dan al die Idols bagger
Ik moet het toegeven, ik kan er ook geen hele plaat na elkaar van uithoren, maar elk apart zijn die nummers echt goed, vind ik.quote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Mhoa...je kunt ook overdrijven.
Ik vond en vind het nog steeds niets, die hele Cat Stevens.
Meisjesmuziek, dus die aanvraagster had wel gelijk.
Intwine ís Idols-baggerquote:Op zondag 29 april 2007 00:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, beter dan al die Idols bagger
Waar heb je dat gevolgd?quote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb trouwens serieus college gehad over pop culture.... 5 ECTS voor lol maken en toffe muziek luisteren enzo
Die naam hebben ze helaas, maar luister de laatste cd maar eens.quote:
Jazeker! Mogen ze van mij ook vaker doen!quote:
een generatie te vroeg geboren.. of nee laat maar... doe maar te laatquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Tangarine het volgende:
Ik heb trouwens serieus college gehad over pop culture.... 5 ECTS voor lol maken en toffe muziek luisteren enzo
Neuh, geen tijd voorquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die naam hebben ze helaas, maar luister de laatste cd maar eens.![]()
wat voor studie doe je/heb je gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Tangarine het volgende:
Aan de RuG, extra vakje geshopt bij de Letteren faculteitquote:
Yep, perfect, zeker op dit tijdstipquote:Op zondag 29 april 2007 00:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Jazeker! Mogen ze van mij ook vaker doen!
Dat was ik hier ook van plan (UU) maar ik ga waarschijnlijk niet meer verder met studerenquote:Op zondag 29 april 2007 00:17 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Aan de RuG, extra vakje geshopt bij de Letteren faculteit
vraag hem aanquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 00:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik moet het zeggen, het isdat hier anno 2007 nog 3,5 uur zendtijd voor vrijgegeven kan worden. Zelfs al is het vanaf rond middernacht. (en dat is allicht nog de beste tijd hiervoor ook)
Iddquote:
Graag, maar niet dat nummerquote:Op zondag 29 april 2007 00:21 schreef Tangarine het volgende:
Boudewijn de Groot zou ook wel leuk zijn trouwens... Verdronken Vlinder ofzo
Ja! Ja!quote:Op zondag 29 april 2007 00:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gewoon wat Pearl Jam op Pinkpop laten zien. Dat de buren maar een ander heim zoeken.
neuh, dan moet ik zappenquote:Op zondag 29 april 2007 00:21 schreef Tangarine het volgende:
Boudewijn de Groot zou ook wel leuk zijn trouwens... Verdronken Vlinder ofzo
Een plaspauze kan zo nu en dan ook geen kwaadquote:
dan neem ik nog maar een paar slokken, voor het geval datquote:Op zondag 29 april 2007 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een plaspauze kan zo nu en dan ook geen kwaad
Colin Blunstone - Andorraquote:Op zondag 29 april 2007 00:23 schreef Burdie het volgende:
Welk nummer/artiest is dit? Even gemist.
Dankzij Blokhuis!quote:Op zondag 29 april 2007 00:26 schreef peaceman het volgende:
Tot nu toe zit de uitzending vol met niet voor de hand liggende fragmenten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |