Stippel jij dan maar eens een route uit van Schiphol naar Madrid,,,quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Okkie_ het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon niet over huizen heen vliegen! Stelletje amateurs!![]()
Ok, de volgende keer pak jij maar lekker de auto/boot naar Libanon.quote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef Jarold het volgende:
vroegen konden mensen ook wel zonder vliegen
En dan?quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
Idd eend met TS! het lijkt ook of de vliegtuigen steeds lawaaieriger worden!
Er is nu ook een nieuwe baan en ik ruik die vieze kerosine gewoon als de wind verkeerd staat!
Ik ben met Greenpeace al bezig met een nieuwe aktie.
Kerosine ruikt lekker!quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
Er is nu ook een nieuwe baan en ik ruik die vieze kerosine gewoon als de wind verkeerd staat!
Ga werken lul. Of pleur lekker op naar een onbewoond eiland waar niemand last van je heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
In Hong Kong heb ik nauwelijks last gehad van vliegtuigen met dat nieuwe vliegveld op dat eiland voor de kust.quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef bas-beest het volgende:
@Okkie_ en Jarold, hoe lang wonen jullie al in de buurt van Schiphol?
Als je antwoord iets is in de trant van minder dan een jaar of vijftig, hebben jullie helemaal geen recht van klagen.
Jullie (of meer waarschijnlijk jullie ouders) wisten dat Schiphol daar lag en dat het in de toekomst alleen maar zou groeien etc.
als jullie echt vliegtuiglawaai willen horen moeten jullie eens in Hong Kong ofzo gaan kijken
Precies. En de buren van meneer Heatrow uit Londen zeiken ook niet!quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef bas-beest het volgende:
als jullie echt vliegtuiglawaai willen horen moeten jullie eens in Hong Kong ofzo gaan kijken
meer dan dat maf, het is niet alleen vakantie. alle soorten redenen, waarom stap jij in de auto? en daar trek je dan even boodschappen doen vanaf. en wees er blij mee dat schiphol zo groot is want het is een graadmeter van de economie, het geeft werkgelegenheid. en als je dr last van blijft houden moet je lekker opsouten ergens ander naartoe zonder dat jij er last van hebt. dan neem ik wel je huisje over, want ik wil het huis uitquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Okkie_ het volgende:
Kutvliegtuigen!
Elke 10 minuten komt er zo'n kutding over!!!![]()
Laat ze lekker opflikkeren met hun kutlawaai! Ze kunnen toch ook gewoon niet over huizen heen vliegen! Stelletje amateurs!![]()
Kutschiphol! Kutmensen die zo nodig met het vliegtuig op vakantie moeten!![]()
Moet je natuurlijk wel bij het nieuwe vliegveld wonen hehquote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
In Hong Kong heb ik nauwelijks last gehad van vliegtuigen met dat nieuwe vliegveld op dat eiland voor de kust.
Dat vind ik ook..quote:
Stel je voor inderdaad, dat een belangtijke terminal wilt uitbreiden. ONMOGELIJK OM JE TE BEDENKEN VOOR JE ERGENS 130.000 EURO BETAALT VOOR EEN HUIS.quote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef Marsepein het volgende:
Nou, het ligt wel iets genuanceerder dan wat veel mensen hier zeggen. Natuurlijk reken je op vliegtuiglawaai, en wil je niet zeuren en klagen. Maar elke keer worden de grenzen (het aantal vluchten) opgerekt. En dat kun je dus niet weten als je in de buurt van Schiphol gaat wonen.
Door die polderbaan scheert er nu één vliegtuig over jou heen, in plaats van 20 over badhoevendorp. Niet zo egocentrisch he!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef Jarold het volgende:
Ja sorry hoor maar jullie weten dus echt niet hoe erg het is..
Ik heb niks te doen vandaag dus wou uitslapen... komt er weer zo'n kut ding langs...
Toen ik hier ging wonen was de Poolderbaan er nog niet maar nu... echt verschrikkelijk!!!
Je moet niet zo zeuren zeg!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:12 schreef Jarold het volgende:
Ja sorry hoor maar jullie weten dus echt niet hoe erg het is..
Ik heb niks te doen vandaag dus wou uitslapen... komt er weer zo'n kut ding langs...
Toen ik hier ging wonen was de Poolderbaan er nog niet maar nu... echt verschrikkelijk!!!
RAKKETEKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKTAK KATAK KATAK KATAKquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:41 schreef FlitsFrits het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-OAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA-NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN-GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG-SSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Heerlijk geluid!
Ga eens naar Schinveld/Amstenrade ofzo en beschrijf het geluid van de Awacs eens.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:41 schreef FlitsFrits het volgende:
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII-OAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAA-NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN-GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG-SSSSSS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Heerlijk geluid!
tssjiirp tssjirp, koekoek koekoek, roekoekoequote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ga eens naar Schinveld/Amstenrade ofzo en beschrijf het geluid van de Awacs eens.
Dé beste luchthaven..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef NiTiN het volgende:
Schiphol moet je trots op wezen droplul. Neerlandsch trots, een van de beste luchthavens ter wereld.
Zeker als je het vergelijkt met andere grote luchthavens: JFK, De Gaulle, Malpenze... men wat een jaren-80 barokken echtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:23 schreef NiTiN het volgende:
Schiphol moet je trots op wezen droplul. Neerlandsch trots, een van de beste luchthavens ter wereld.
Ben er zelf nooit geweest maar ook Changi (Singapore) schijnt hoge ogen te gooien, vandaarquote:Op donderdag 26 april 2007 20:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dé beste luchthaven..
Misschien niet de grootste, maar regelmatig uitgeroepen tot s'werelds netste, vriendelijkste vliegveld, and so on
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker als je het vergelijkt met andere grote luchthavens: JFK, De Gaulle, Malpenze... men wat een jaren-80 barokken echtschiphol
Of een ouderwetse 707quote:Op donderdag 26 april 2007 22:13 schreef FlitsFrits het volgende:
Hebben we geen leuke Orions of Herculessen meer in de aanbieding? Die maken heul een baklading herrie.
Vliegvelden hebben niet voor niet LANDingsbanen heurquote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
schiphol moet in zee!
vliegtuigen mogen alleen nog boven zee vliegen
Nee men is slecht voor het milieuquote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
schiphol moet in zee!
Jij betaalt?quote:Op donderdag 26 april 2007 22:53 schreef zhe-devilll het volgende:
schiphol moet in zee!
die moeten ze dan maar bouwen in de zee, ze verdienen geld zatquote:Op donderdag 26 april 2007 22:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vliegvelden hebben niet voor niet LANDingsbanen heur
En dan wel lopen zeiken als je zoveel poen moet betalen voor je vakantiequote:Op donderdag 26 april 2007 23:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die moeten ze dan maar bouwen in de zee, ze verdienen geld zat![]()
Precies, mensen die langs een snelweg wonen of langs een spoorlijn wonen die hoor je nooit zeiken, want tsja, ze hebben er nou eenmaal voor gekozen..quote:Op donderdag 26 april 2007 23:30 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Jij betaalt?
OT: Mensen die bij vliegvelden wonen moeten niet zeuren. Dat vliegveld ligt er waarschijnlijk al een stuk langer en het is ook wel te verwachten dat het in de loop der jaren groeit. Verder zijn voorbij komende scooters e.d. vele malen irritanter.
ik haat vliegenquote:Op donderdag 26 april 2007 23:34 schreef cheukert het volgende:
[..]
En dan wel lopen zeiken als je zoveel poen moet betalen voor je vakantie
Jíj gaat er toch wonen? Het is niet alsof Schiphol opeens een paar meter is verzet om jou te kunnen pesten ofzo, jij hebt ervoor gekozen daar te wonen. Dus moet je ook je bek houden.quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie weten gewoon echt niet hoe het is om er elke ochtend, elke middag, elke avond last van te hebben. Dat zie je wel!
Ik wordt er echt helemaal gek van! Er komt nog een dag dat ik helemaal doordraai van die kut herrie en gewoon een keer naar schiphol rij om wat vliegtuigbanden lek te steken ofzo
Ik wordt er gek van!
Maar jullie komen er wel achter als je er woont.. Ben blij voor jullie dat jullie niet zoveel last hebben als ik.
Ignorance is a bliss!
quote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Okkie_ het volgende:
Jullie weten gewoon echt niet hoe het is om er elke ochtend, elke middag, elke avond last van te hebben. Dat zie je wel!
Ik wordt er echt helemaal gek van! Er komt nog een dag dat ik helemaal doordraai van die kut herrie en gewoon een keer naar schiphol rij om wat vliegtuigbanden lek te steken ofzo
Ik wordt er gek van!
Maar jullie komen er wel achter als je er woont.. Ben blij voor jullie dat jullie niet zoveel last hebben als ik.
Ignorance is a bliss!
looser.....vliegveld was er al...en JIJ ging er wonen...wie is er dan DOM!!!quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Okkie_ het volgende:
Kutvliegtuigen!
Laat ze lekker opflikkeren met hun kutlawaai! Ze kunnen toch ook gewoon niet over huizen heen vliegen! Stelletje amateurs!![]()
Genoeg werk te vidnen volgens mij hoor!!!!quote:Op zondag 29 april 2007 13:43 schreef Okkie_ het volgende:
Vind maar eens normaal werk buiten de randstad!
Wie is hier nou een loser?quote:Op zondag 29 april 2007 16:03 schreef nsfw het volgende:
[..]
Genoeg werk te vidnen volgens mij hoor!!!!
Je bent gewoon een zeikerd en een loser!
Kutmensen die in de buurt van schiphol gaan wonen en daarna lopen te huilen dat het lawaai maakt. Een vliegtuig die lawaai maakt dat is natuurlijk echt heel bijzonder.quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Okkie_ het volgende:
Kutvliegtuigen!
Ja, heel de Randstad heeft last van Schipholquote:Op zondag 29 april 2007 13:43 schreef Okkie_ het volgende:
Vind maar eens normaal werk buiten de randstad!
Het geluid van de AWACS-en: "tjink tjink tjink tiebiejoo tiebiejoo tjink tjink jak jak tiebiejoo"quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
tssjiirp tssjirp, koekoek koekoek, roekoekoe
Wees blij dat hij er nog over vloog en niet er inquote:Op vrijdag 27 april 2007 01:55 schreef kyraaa het volgende:
Op het moment dat ik dit topic las vloog er weer eentje laag over![]()
stomme bijlmer![]()
Onder welke Runway Approach/Departure route woon je? Of de landende Rwy06, of de vertrekkende Rwy01L of Rwl01C, meer keuze is er niet vandaag.quote:
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 29 april 2007 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onder welke Runway Approach/Departure route woon je? Of de landende Rwy06, of de vertrekkende Rwy01L of Rwl01C, meer keuze is er niet vandaag.
(http://www.brandweerschiphol.nl/luchtvaart/banengebruik/banengebruik.html)
nee je wordt platgespoten met chemicals om je rustig t houden...quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
Hier was het vandaag relatief rustig. Meer dan 10 heb ik er niet gehoord. Dat is wat anders dan voorgaande 2 a 3 dagen. Elke 2 tot 5 minuten een vliegtuig, van 7:30 tot 23:00 uur. (Hier mogen geen nachtvluchten) Dus vandaag was heerlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 16:05 schreef Okkie_ het volgende:
[..]
Wie is hier nou een loser?
Leer eens spellen man!
(kwam er weer zo'n grafding over)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |