Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt..quote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Deze trilogie was oorspronkelijk als 1 aflevering bedoeld, maar kostte zo veel om te maken dat de schrijvers er van de zender 3 aflevringen van moesten maken ipv 1 om het budget te kunnen verantwoorden. Vandaar dat het allemaal zo traag en onnodig uitgerekt aandeed idd. Je zag het er echt aan af dat ze het met pijn en moeite tot 3 afleveringen hebben moeten rekken van de opdrachtgever (ABC).
op de naar een nieuwe triologie! Over Mark, Addison en Alexquote:En Mark en Addison mogen 60 dagen geen sex hebben
Dat is toch ook zo? Wil idd wel een bron zien, ben benieuwd..quote:Op maandag 30 april 2007 23:40 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat vandaan hebt..Linkje naar de bron?
![]()
Volgens mij is de enige reden dat ze deze ''grote gebeurtenis'' over drie afleveringen uitsmeerden namelijk gewoon omdat deze afleveringen tijdens de zogenaamde Sweeps in Februari plaatsvonden. In die periode (volgens mij heb je ze in November en Mei ook) proberen alle zenders meer kijkers te trekken, want hoe meer kijkers tijdens de Sweeps, hoe meer ze voor de reclameblokken mogen vragen. Als je zo'n Sweeps-aflevering dan dus ook met een hele spannende cliffhanger eindigt, dan heb je natuurlijk meer kans dat je de daaropvolgende aflevering weer heel veel kijkers trekt. Zo waren de twee afleveringen met de bom uit het vorige seizoen ook tijdens de Sweeps uitgezonden.
ja en als het zo is, wat dan nog?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Wil idd wel een bron zien, ben benieuwd..
Ben er gewoon benieuwd naar.quote:
Aflevering heet 'Some kind of miracle'quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
episode 17 seizoen 3.. naam moet je zelf maar ff op googlen
thenks,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
episode 17 seizoen 3.. naam moet je zelf maar ff op googlen
Ik kan me Bonnie helemaal niet herinneren.. En ik heb volgens mij wel alles gezien..quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:33 schreef pdiscs het volgende:
[afbeelding]
Ik vroeg me de hele tijd al af wat ik "raar" vond aan haar.
En opeens weet ik het. De lippen, haar bovenlip is raar. Zou er een doktor aan te pas zijn gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |