Dat vond ik ook echt een super mooi stukje, het was gewoon eigenlijk helemaal een super aflevering! Ik weiger echter te geloven dat ze dood is.. mag niet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:44 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het stukje dat Marc bij Derek kwam zitten ook wel wat hebben.......misschien worden ze weer wat meer vrienden...
"I'm a rock star!"quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:39 schreef Sammetje het volgende:
Vond Izzy trouwens erg sterk, ook hoe ze Yang jaloers maakte![]()
ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Maar...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik maak mij zelf geen zorgen. Als het de laatste aflevering van het seizoen / de aflevering was, okay, maar midden in een succesvolle serie de hoofdpersoon, waar de serie naar vernoemd is, dood laten gaan??
...het zou wel fijn zijn want Meredith is stom.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat dit gaat gebeuren. Maar...
Wat een kritiek allemaal op dat meisje........Weet niet hoe oud ze moet voorstellen, maar zie deze ramp in de ogen van dat meisje. Ik vind dat realistisch. Tsja, ik heb zelf ook kids, wellicht scheelt dat!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
...het zou wel fijn zijn want Meredith is stom.
Ik geloof niet dat er mensen zijn die mijn mening delem maar ik vond het gister echt geen goede uitzending en de vorige ook niet echt. Ik weet niet maar het is het net niet, de ramp te nep, het meisje te irritant, Izzy te sentimenteel, de opgefokte mensen niet opgefokt genoeg. Het lijkt wel Strong Medicine. Bah. Jammer want daarvoor was het zo goed en grappig en alles perfect in balans. Ik hoop dat ze gauw terugkomen met wat pit er in.
Ik heb geen kinderen maar kan me dondersgoed voorstellen dat iemand in shock raakt en weinig uit kan brengen als je allemaal gewonde mensen ziet, iemand in het water ziet vallen en ook nog eens je moeder niet kan vinden. Op een of andere manier vond ik 't meisje niet eens irritant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:18 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wat een kritiek allemaal op dat meisje........Weet niet hoe oud ze moet voorstellen, maar zie deze ramp in de ogen van dat meisje. Ik vind dat realistisch. Tsja, ik heb zelf ook kids, wellicht scheelt dat!
Mensen, het is maar een serie.....hahahaha, grappig om te zien hoe iedereen meeleeft......
pfff, gelukkig, ben ik niet de enige............quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:29 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen maar kan me dondersgoed voorstellen dat iemand in shock raakt en weinig uit kan brengen als je allemaal gewonde mensen ziet, iemand in het water ziet vallen en ook nog eens je moeder niet kan vinden. Op een of andere manier vond ik 't meisje niet eens irritant.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik maak mij zelf geen zorgen. Als het de laatste aflevering van het seizoen / de aflevering was, okay, maar midden in een succesvolle serie de hoofdpersoon, waar de serie naar vernoemd is, dood laten gaan??
Ja en?quote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
en iedereen weet dat het as maandag koninginnedag is? (als in: ik ga het opnemen ws)
Ik zit dan in Zuid Frankrijk die maandag erop ook. (pff, ut leven gaat idd niet over rozen) Heb het zekere voor het onzekere genomen en heb vanavond alvast maar gekeken. Zit nog te twijfelen of ik de volgende ook zal doen, want we hebben daar wel een schotel, maar wat als die het niet doet.... Ben ik zielig of wat.....waar máák ik me druk omquote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef Nesle het volgende:
Ik zit 'verdorie' in Italie, maar ik ga het niet vergeten op te nemen
Ik mag toch werken op koninginnedag, dus dan is de maandagavond alleen maar leuker om te kijken na een lange werkdagquote:Op woensdag 25 april 2007 20:06 schreef Etcetera het volgende:
en iedereen weet dat het as maandag koninginnedag is? (als in: ik ga het opnemen ws)
Zucht.. die van McDreamy zijn te leuk!!quote:Op donderdag 26 april 2007 11:07 schreef Purky het volgende:
http://hazzy-cat.livejournal.com/tag/icons
Daar staan een boel leuke avatars van Grey's Anatomy tussen. Ik kwam deze link tegen en om ze allemaal hier te plaatsen vind ik een beetje teveel van het goeie![]()
Ik ook...heb nog een kwartier zitten na-snikkenquote:Op maandag 23 april 2007 22:35 schreef Urnie het volgende:
Poeh, ik heb zitten brullen als een klein kind.![]()
![]()
Echt? Daar had ik juist nog zo zorgvuldig naar gekekenquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:19 schreef PM-girl het volgende:
Er staat wel een spoiler op die link van Purky....had ik maar niet gekeken!
Óf ze zijn heel snel, of dat staat er gewoon hoorquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:08 schreef Nuna het volgende:
Kan hier niet [NL] voor btw? Had bijna een spoiler gepost
Je kunt toch downloaden?quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:49 schreef Smash-it het volgende:
Ik ga het officieel missen maandag, ik ben weg vanwege koninginnedag en mijn huisgenootje kan het ook niet opnemen. Waarom nou deze aflevering!?! Ik wil het zoooo graag zien.. Zucht.
Wat dat betreft ben ik echt blond, want ik zou niet weten hoe. Maar de oplossing is al aangereikt, hoe sneu het ook is, we gaan morgen helemaal naar huis (Utrecht) om de video in te stellen voor de dag erna. Dan maar even in de auto! Ik wil het gewoon niet missen. Obsessief, I know..quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je kunt toch downloaden?
Ik verheug me op maandag.. ben echt zooo benieuwd!
Ik zou het waarschijnlijk ook doen!quote:Op zaterdag 28 april 2007 19:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik echt blond, want ik zou niet weten hoe. Maar de oplossing is al aangereikt, hoe sneu het ook is, we gaan morgen helemaal naar huis (Utrecht) om de video in te stellen voor de dag erna. Dan maar even in de auto! Ik wil het gewoon niet missen. Obsessief, I know..
Ik dacht er een te zien, maar heb niet verder gekeken. Maar misschien heb ik het ook fout gezien, maar volgens mij niet.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:24 schreef Purky het volgende:
[..]
Echt? Daar had ik juist nog zo zorgvuldig naar gekeken
Zijn toch voornamelijk mcDreamy avatars?
Sorry sorry!!![]()
ze zijn erg snelquote:Op zaterdag 28 april 2007 19:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Óf ze zijn heel snel, of dat staat er gewoon hoor
quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:59 schreef
ps ik word echt supermelig als ik lang naar je avatar kijk Etcetera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |