Nee, gelukkig geen versnellingen (blijft een kinderfietsje natuurlijk). Op het frame staat 'Big Bike, cool girl' vermeld, zal eens kijken morgen of er iets anders als merk staat vermeld.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:50 schreef tbs-johny het volgende:
Met een axa slot zie ik, Selle Royal zadel
is de fiets zelf ook nog van een bepaald merk, er zitten geen versnellingen op toch?
De maat 20inch wordt geadviseerd voor 6 tot 9 jaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 08:38 schreef MOON76 het volgende:
Voor welke leeftijd is deze fiets ongeveer???
Toevallig óók een terugtraprem?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:30 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Prijsdaling: 110 Euro of goed bod, voordat de zomer voorbij is moet deze weg zijn!
De hoogt vanaf de grond tot aan de strop waar de zadelbuis begint is 64cm. Ik moet je trouwens gelijk geven wat betreft de maat, het is idd een 24" (ik heb even op de banden gespiekt)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:23 schreef ElisaB het volgende:
Hij lijkt me trouwens groter dan 20". Zou je ook even willen meten wat de hoogte is van de bovenkant van de zadelbuisdinges tot de grond?
Ter info: we hebben voor ons miniatuurtje een paar weken terug een 24" gekocht, maar die is nét nog een cm of 5-10 te hoog. Ze groeit, maar het gaat haar niet hard genoeg
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:26 schreef windsurfer_1970 het volgende:
De hoogt vanaf de grond tot aan de strop waar de zadelbuis begint is 64cm. Ik moet je trouwens gelijk geven wat betreft de maat, het is idd een 24" (ik heb even op de banden gespiekt)![]()
Sorry voor het verkeerd vermelden.
Er zit btw toevallig wel ook een terugtraprem op!
Bedankt voor je bod! Ik wil je best wat tegemoetkomen met de prijs, 125 110 was nu de aanbieding. Als we elkaar nu in het midden tegemoetkomen hebben we wat mij betreft een dealquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb net even gemeten: van de grond tot het begin van de zadelbuis is hier 73cm. Dat zou dus mooi precies het verschil zijn tussen jouw fiets en onze fiets.
Ik bied gewoon ff ¤ 80
Ervan uitgaand dat ie er nog zo uit ziet als op de foto's, dan moeten we dat maar doen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:27 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Bedankt voor je bod! Ik wil je best wat tegemoetkomen met de prijs, 125 110 was nu de aanbieding. Als we elkaar nu in het midden tegemoetkomen hebben we wat mij betreft een deal![]()
Wat mij betreft ok, ben net thuis gekomen en zie je berichtje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:22 schreef ElisaB het volgende:
Guess what; ik zou eventueel vanavond direct kunnen langsrijden
Is goed; ik ga je nu PM-menquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:35 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Wat mij betreft ok, ben net thuis gekomen en zie je berichtje.
PM om verder af te handelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |