quote:Op donderdag 26 april 2007 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de subtiele woorspeling (als het al als woordspeling bedoeld was) dringt nu ook tot me door.
Tuurlijk komend weekend is natuurlijk topdrukte voor julliequote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb morgen een concert in Veldhoven, dus ik ben al bezet.
Nou, vrijdag is een concert met het orkest waarmee ik naar China was (gelegenheidsorkest), en met dat orkest gaan we zaterdag op een internationaal concours is neerpelt http://www.emj.be/E/E_index.html.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Tuurlijk komend weekend is natuurlijk topdrukte voor jullie
moeten jullie ook nog op maandag ochtend de aubade doen, en wellicht vrijdag nog een serenade bezorgen bij de mensen die een koninklijke onderscheiding hebben ontvangen ?
Moet ik de koffie klaarzetten?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb morgen een concert in Veldhoven, dus ik ben al bezet.
Huh? Van wie komen de smsjes?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik de koffie klaarzetten?
Hoi allemaal
Waarschuwing: Ik was nog geen 5 minuten weg vandaag op het werk en had al twee sms-jes binne":
1. Je bent stom. Ik ben blij dat je weg bent.
2. Ik ben blij dat je weg bent.
Ik snap het niet. Ik ben toch lief?
maedel, je bent lief. Tenminste, die opmerking over verven heeft niets met bodypainten of vingerverven te maken, toch?quote:Op donderdag 26 april 2007 18:14 schreef maedel het volgende:
maar Erik, ik herken je helemaal niet meer!
En Dreamer, wie is die collega die een poging tot lollig doen doet?
-moeten we iemand komen afstampen?-
Ik ga verven!![]()
Niks. Ik ben lieieieieif...quote:Op donderdag 26 april 2007 18:17 schreef wonderer het volgende:
Wat heb je vandaag uitgespookt dan?
Nou jaaa. Van je collega's moet je het maar hebben.quote:Op donderdag 26 april 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niks. Ik ben lieieieieif...
Al is dit een willekeurige greep van reacties van collega's vandaag:
* eentje wilde me met een lineaal afslaan (op bevel van Ang3l natuurlijk, du'h)
* op dat moment had ik mijn man aan de lijn. ik vertelde dat, opmerking terug "tientje voor haar als ze raak slaat"
* toen ik ging klagen boven bij een collega van een andere afdeling was het commentaar "en terrecht".
* tijd om naar huis te gaan. Bekende windows-melodie klinkt van het uitzetten van de pc, direct reactie... "he he...."
en onderweg die smsjes dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |