abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48727082
quote:
Op donderdag 26 april 2007 02:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dit onderwerp gaat over asielzoekers, niet over criminelen van Marroikaanse afkomst (gastarbeiders) dus. Niet zeuren dus.
De Marokkaanse gastarbeiders die naar Nederlands zijn gekomen zijn crimineel? Weer wat geleerd.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_48727131
quote:
Op donderdag 26 april 2007 02:13 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

De Marokkaanse gastarbeiders die naar Nederlands zijn gekomen zijn crimineel? Weer wat geleerd.
Ik moet mijn excuus aanbieden!
De bedoeling was een reactie op de vlindervangexcursie van Marrokaanse jongeren. Die jongeren zijn de (klein)kinderen van gastarbeiders. Die jongeren zijn lastig, de gastarbeiders valt nauweliks wat te verwijten.
Ik wilde alleen het verschil aangeven tussen deze (criminele) jongeren en asielzoekers.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48822202
quote:
Op donderdag 26 april 2007 02:22 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik moet mijn excuus aanbieden!
De bedoeling was een reactie op de vlindervangexcursie van Marrokaanse jongeren. Die jongeren zijn de (klein)kinderen van gastarbeiders. Die jongeren zijn lastig, de gastarbeiders valt nauweliks wat te verwijten.
Ik wilde alleen het verschil aangeven tussen deze (criminele) jongeren en asielzoekers.
Misschien moet jij Nederlands leren lezen....
We hebben het over al dan niet zogenaamde asielzoekers.
Niet over gast[b]arbeider[/], welk, naar mijn mening, indien niet afkomstig uit een EU land een visa voor bepaalde tijd horen te krijgen. Net zoals Nederlanders in Australie of de US.
afgezien dat het vreemd is dat de eerste generatie gastarbeiders zich wel in pak kon trekkebn en ging werken en niet het gezeik veroorzaakt van de tweede 3e generatie

Het probleem van uitkeringzuigende asielzoekers zit hem ook voornamelijk in een aankomende tweede generatie..... Een echte asielzoeker zal wat graag terugwillen naar zijn thuisland, althans er is een duidelijk mentaliteitsverschil waarneembaar in de AZC's

De mensen die nederlands willen leren en werken om te sparen om terug te gaan en hun leven herop te bouwen.... hun eigen woorden
En de mensen die hun pootjes ophouden, en geen steek uitvoeren.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_48825020
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:23 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Misschien moet jij Nederlands leren lezen....
We hebben het over al dan niet zogenaamde asielzoekers.
Niet over gast[b]arbeider[/], welk, naar mijn mening, indien niet afkomstig uit een EU land een visa voor bepaalde tijd horen te krijgen. Net zoals Nederlanders in Australie of de US.
afgezien dat het vreemd is dat de eerste generatie gastarbeiders zich wel in pak kon trekkebn en ging werken en niet het gezeik veroorzaakt van de tweede 3e generatie

Het probleem van uitkeringzuigende asielzoekers zit hem ook voornamelijk in een aankomende tweede generatie..... Een echte asielzoeker zal wat graag terugwillen naar zijn thuisland, althans er is een duidelijk mentaliteitsverschil waarneembaar in de AZC's

De mensen die nederlands willen leren en werken om te sparen om terug te gaan en hun leven herop te bouwen.... hun eigen woorden
En de mensen die hun pootjes ophouden, en geen steek uitvoeren.
Er zitten een aantal misverstanden in de berichten hierboven. Ik kan ze gaan uitspitten, maar dat lijkt me weinig zin hebben.
Je suggereert dat je ervaring hebt met asielzoekers in AZC's. Daar hoor ik graag wat meer over, want ik ben het niet met je kwalificaties eens. Mjn ervaringen zijn namelijk anders.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48860675
Ja Klusprojecten opgesteld en sociale verschillen cursussen gegeven op een AZC in het westland.

Maar wijs de punten maar aan....

Dit stukje geeft goed aan wat er mis is met het Nederlandse Asielbeleid.... op grotere schaal hebben we het kunnen waarnemen met die Somaliers die nu verdwenen zijn, en die in de UK zitten
quote:
LEUGEN

O, je heet geen Ali Ben Hoessein, maar Rachid al Sunnah. O, je komt niet uit Irak, maar uit Jordanië. O, je bent geen 35, maar 28 jaar oud. O, je bent geen politiek vluchteling, maar een gelukszoeker.
Geen probleem, joh!
Je hebt je toch vóór april 2001 aangemeld?
Nou dan!
Je verblijfsvergunning ligt klaar!
Zo is het en niet anders. Het kabinet-Balkenende IV heeft besloten dat ook asielzoekers die bij hun inschrijving gelogen hebben tot de groep behoren die in aanmerking komt voor het generaal pardon. Daar is nu overeenstemming over bereikt, ook met de gemeenten die de opdrachten van de voormalige minister Rita Verdonk glashard weigerden uit te voeren.
De nieuwe staatssecretaris Nebahat Albayrak bleek niet alleen twee paspoorten op zak te hebben, maar toverde ook nog eens 55 miljoen euro tevoorschijn waarmee de pardonregeling op lokaal niveau kan worden bekostigd.
Wie er nog niet van overtuigd was dat wangedrag in dit land veel te vaak wordt beloond, weet het nu. De overheid doet er zelfs willens en wetens aan mee. Hebben het CDA en de ChristenUnie eigenlijk niet het een en ander uit te leggen? Beide christelijke partijen maken deel uit van de regering, maar deze beslissing lijkt mij toch echt in strijd met het achtste gebod. Mensen die hebben aangetoond dat zij het op zijn zachtst gezegd niet zo nauw met de waarheid nemen, krijgen een verblijfsvergunning cadeau. Lekkere Nederlanders zullen dat worden. Legendarische woorden van John F. Kennedy: „Vraag je niet af wat je land voor jou kan doen, maar wat jij voor je land kunt doen.”
Vermoedelijk voelt dit soort figuren zich daar niet erg door aangesproken.
Of volgen ze allemaal het voorbeeld van de Iraakse dichter Al Galidi – óók een uitgeprocedeerde asielzoeker in Nederland – en worden ze onze zuiderburen?
Dik zeven jaar opgevangen in Nederland, uitte hij vorige week op de volgende wijze zijn dankbaarheid in NRC Handelsblad.
„Dus ik wil naar België. Nederland, gereformeerd, begrijpt van de Bijbel alleen het kruis: de straf. De Belgen, katholieken, kiezen Jezus: vergeving. Nederland is koud en kaal als een protestantse kerk. Als ik een verblijfsvergunning krijg ga ik geen Nederlands paspoort halen. De prijs van dat paspoort is mijn waardigheid. Als er in de Koran zou staan dat je de nationaliteit van Verdonk nodig hebt om in de hemel te komen, dan ga ik met een Iraaks paspoort naar de hel, met Saddam Hoessein.”
Ja, echt: liever Saddam dan Verdonk.
Maar wel hierheen vluchten.
Ach, het zal wel een leugen zijn.
En dan is het goed.
pi_48862475
Fuck Hoogland.
pi_48862744
Omdat ie schrijft wat er het nieuws haalt?
Het zijn toch Al Galidi's woorden, of wilde je dat ontkennen?
Heeft ie het zo rot in Nederland?
Dan zou ik als ik hem was DIREKT politiek asiel in belgie aanvragen!

Mensen die geen asiel benodigen , nemen plaatsen op voor mensen die het wel nodig hebben....
pi_48862786
Omdat Rob Hoogland een idioot is. 'Maorijnissen' in je column gebruiken. In 2007. Leuk. Origineel.
pi_48862906
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:12 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Waarom heeft het een aanzuigend effect als de immigranten er geen aanspraak op kunnen maken en met de huidige strenge wetten zo de grens overgegooid worden?
Omdat ze allemaal denken dat als ze hier maar lang genoeg de boel ophouden en kunnen blijven zitten er nog een tweede keer een generaal pardon gegeven wordt. Daarom heeft dat een aanzuigende werking.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  maandag 30 april 2007 @ 13:45:35 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48863043
Alles heeft een aanzuigende werking, lijkt het wel.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48863153
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:32 schreef Monidique het volgende:
Omdat Rob Hoogland een idioot is. 'Maorijnissen' in je column gebruiken. In 2007. Leuk. Origineel.
Maar inhoudelijk kun je er verder niks tegen inbrengen?
pi_48863162
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:51 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Maar inhoudelijk kun je er verder niks tegen inbrengen?
Jawel, maar jij bent te dom om zoiets te begrijpen.
pi_48863337
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Jawel, maar jij bent te dom om zoiets te begrijpen.
Ach de gebruikelijke mongoloide linkse dooddoener....
Jammer ik blijf hoop voor je hebben dat je ooit in staat bent je mening te onderbouwen.
Toch vreemd dat de linkse collone het onderscheid niet durft te maken tussen liegende uitvreters en daadwerkelijke vluchtelingen.
Zou dat zijn omdat als ze ophouden met schreeuwen hun subsiediepotjes opdrogen, of omdat zij als autochtone uitvreters serieus het beeld hebben dat een gastuitvreter net zoveel rechten heeft dan wel zou moeten hebben, ten kosten van werkende danwel kapitalistische auto/allochtonen en daarbij daadwerkelijk asielbehoevenden vergetend, uit de door inmiddels toch wel bewezen ignorantie.

Ik vind een uitkerings tourist toch veel kapitalistischer ingesteld dan iemand die een a twee ton per jaar verdiend. En het ongeloofelijk dat leugenaars en uitbuiters hun plaats binnen een samenleving krijgen.

Hoewel: Monidique wel; Al Galidi of Ali Ben Hoessein (aka Rachid al Sunnah) niet, dat is natuurlijk discriminatie.
Vreemd genoeg werd dat niet gezegt toen Hirsi Magan (aka Ali) haar paspoort dreigde kwijt te raken door dezelfde mensen.

Hoe hypocriet kun je zijn?
pi_48863390
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:03 schreef desiredbard het volgende:

Hoewel: Monidique wel; Al Galidi of Ali Ben Hoessein (aka Rachid al Sunnah) niet, dat is natuurlijk discriminatie.
Vreemd genoeg werd dat niet gezegt toen Hirsi Magan (aka Ali) haar paspoort dreigde kwijt te raken door dezelfde mensen.
Wie zijn die 'dezelfde mensen'?
pi_48863483
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wie zijn die 'dezelfde mensen'?
Wie was er ook alweer dom, danwel slecht geinformeerd.
Oh sorry, ik vergeet dat jouw soort alleen selectief leest.
  maandag 30 april 2007 @ 14:33:19 #76
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_48863779
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

'jouw soort'

Volgende stap: 'Jouw soort zouden ze in kampen moeten stoppen. Jullie zijn een gevaar voor de samenleving. Minstens zouden jullie een kenteken moeten dragen zodat ware Hollandersch jjouw soort kunnen herkennen en mijden.'
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_48863863
Gut nog zo'n figuur uit achteraan in de collone ....

Waar zie je mij schrijven dat je "hen met een intelectuele uitdaging" in kampen moet zetten.
Dat hoeft wat mij betreft alleen met criminelen. Dit opent misschien weliswaar een achterdeur voor de leugenaars die hun asiel gerechtelijk aangevochten en gewonnen hebben op leugens, maar dat is beside the point.

Ik dacht al waar blijf je ..... maar... mischien heb jij wel de vermogens om in te gaan op eerder geschrevene:
quote:
...
Toch vreemd dat de linkse collone het onderscheid niet durft te maken tussen liegende uitvreters en daadwerkelijke vluchtelingen.
Zou dat zijn omdat als ze ophouden met schreeuwen hun subsiediepotjes opdrogen, of omdat zij als autochtone uitvreters serieus het beeld hebben dat een gastuitvreter net zoveel rechten heeft dan wel zou moeten hebben, ten kosten van werkende danwel kapitalistische auto/allochtonen en daarbij daadwerkelijk asielbehoevenden vergetend, uit de door inmiddels toch wel bewezen ignorantie.

Ik vind een uitkerings tourist toch veel kapitalistischer ingesteld dan iemand die een a twee ton per jaar verdiend. En het ongeloofelijk dat leugenaars en uitbuiters hun plaats binnen een samenleving krijgen.

Ben jij ook van mening dat iedereen die aanklop maar huisvesting en uitkering dient te krijgen zonder noodzaak aan te tonen, danwel hierover te liegen.
pi_48864268
quote:
Op maandag 30 april 2007 14:13 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Peppie en Kokkie.
quote:
Racist, heb je wat tegen negers, ofzo? Wie zijn die mensen nou, durf toch eens antwoord te geven.
pi_48865133
quote:
Op maandag 30 april 2007 15:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Peppie en Kokkie.
[..]

Racist, heb je wat tegen negers, ofzo? Wie zijn die mensen nou, durf toch eens antwoord te geven.
Negers, waar heb ik het over negers?
Bedoel je nu Soortist ,het woord dat ik gebruikte of Rassist (wat jij me in de mond probeert te leggen):
Bovendien is Neger een Ras, "slimmerik"(dat ook nog eens onderverdeeld is in geel bruin en zwart) en geen soort.

En waar moet ik antwoord op geven? ik wacht nog altijd op mijn antwoord:

Het feit dat ik vind dat liegende gelukzoekers (uitkering) geen verblijfstatus hoeven te krijgen heeftf evenmin iets met ras van doen, wel met het soort mens waartoe hij/zij behoord. Maar goed om te weten dat dit ook al rassisme is dan hoef men zich voor die term niet meer te schamen

[ Bericht 26% gewijzigd door desiredbard op 30-04-2007 16:16:48 ]
pi_48878602
@desiredbard: Als je inderdaad klusprojecten hebt opgezet en cursussen gegeven, mijn respect.
Maar verder voelt het alsof ik door de stront moet waden, als ik je teksten lees.
Dat er kaf onder het koren zit, daarvan ben ik wel overtuigd: ik schat dat 5 tot 10 % van de hele mensheid onbetrouwbaar is. En dan nog ongeveer 40 % draaikonterig.
Maar ergens een karikatuur van maken en die dan tot de waarheid uitroepen, is wel een erg goedkope truc.

Als je nou begint met rustig je argumenten op een rij te zetten, dan kunnen we het daar over hebben.
En denk aan Verdonk: wel in het Nederlands graag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')