Okay dan: Jaap geeft teveel gas en vliegt met motor en al door het hek heen, exit?quote:Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef FdW het volgende:
Wanneer komen de dames hier nu eindelijk eens met een feasible verhaallijn dat aansluit bij hun wensen, denken en voelen, bijv. een romance of een catfight or whatever?
Dat wil ik niet zien, dat wil ik niet horen. aah wat vies etc. hebben jullie al te vaak geschreven.
Gaarne een positieve bijdrage. Thank you very much!
Nee hoor ik zie het misschien anders en roep niet zomaar iets ik onderbouw het vaak met argumentenquote:Op maandag 23 april 2007 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij veel geniet van het over de zeik krijgen. Je hebt je roeping gemist: bewoner worden van De Gouden Kooi.![]()
Omdat Brian behalve fotograaf ook nog een muzikaal genie, poëet, potentieel toptennisser en DJ is. Zo'n bundeling van talent zie je zelden.quote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom hoor ik dat nou steeds en hoor ik niets over de foto's van huubje die hijzelf ook allemaal zo geweldig vind?
In het kader van leven en laten leven neem ik daar ook genoegen mee.quote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Okay dan: Jaap geeft teveel gas en vliegt met motor en al door het hek heen, exit?
En als ik zeg dat het fixatie is, ga je het weer ontkennenquote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat Brian behalve fotograaf ook nog een muzikaal genie, poëet, potentieel toptennisser en DJ is. Zo'n bundeling van talent zie je zelden.
en niet te vergeten de looks !!!!!!!!!! wat een hunk brotherquote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat Brian behalve fotograaf ook nog een muzikaal genie, poëet, potentieel toptennisser en DJ is. Zo'n bundeling van talent zie je zelden.
Hij vindt zichzelf toch een mooiboy?quote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en niet te vergeten de looks !!!!!!!!!! wat een hunk brother![]()
Volgens mij heb je wel gelijk, hij heeft tot nu toe de hotste chicks gescoordquote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en niet te vergeten de looks !!!!!!!!!! wat een hunk brother![]()
Ja we weten niet wat voor moois ons nog allemaal te wachten staatquote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Gert het volgende:
Brian ontwikkelt zijn lachje steeds leuker.
Tesamen met dat fantastische nieuwe kapsel is-ie er echt op vooruit gegaan.
En vult het met kiezels.quote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef the_undertaker het volgende:
Brian heeft het kunstgras verkloot![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
In het kader van leven en laten leven neem ik daar ook genoegen mee.
Ja ja, ik weet het, ik ben nogal subjectief in mijn posts, maar ik vind het wel lekker om voorkeuren uit te spreken, maar hou me (meestal, denk ik ) toch behoorlijk in.quote:Op maandag 23 april 2007 20:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee hoor ik zie het misschien anders en roep niet zomaar iets ik onderbouw het vaak met argumenten![]()
Brian mag dagelijks kennis nemen van de streams, en hij is een fan van Demins, vandaar die coupe Demins.quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef Gert het volgende:
Brian ontwikkelt zijn lachje steeds leuker.
Tesamen met dat fantastische nieuwe kapsel is-ie er echt op vooruit gegaan.
ow ik heb alleen slettebakken gezien zeker wat gemist denk ikquote:Op maandag 23 april 2007 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel gelijk, hij heeft tot nu toe de hotste chicks gescoord
Hoe spreek je jezelf tegenquote:Op maandag 23 april 2007 20:32 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zie je, wij vrouwen eisen niet veel en zijn snel tevreden.
Nu kappen met die motor, verveelt me nu alweer.
quote:
Nena is een slettebakquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ow ik heb alleen slettebakken gezien zeker wat gemist denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |