abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:00:55 #51
78498 classpc
I don't like change
pi_49523060
Maar als ik die reactie van Wehkamp zo lees, dan nemen ze aan dat jij ervan wist dat je die printer zo gratis kon krijgen, maar dat dit eigenlijk niet de bedoeling was.
Maar hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij dit al wist?
Daarnaast vind ik het wel een beetje lullig dat je hem dan weer in moet leveren.
Je hebt hem nu thuis ontvangen en net in gebruik genomen, en dan moet je hem alweer inleveren

Het is niet jouw probleem dat zij die fouten in het bestelsysteem hebben. Als jij er op de één of andere manier voor kunt zorgen dat ze die printer gratis naar jou versturen (zonder het zelfs te controleren) dan is dat niet jouw probleem.
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt.
Verder, laat ze maar bewijzen dat je die printer daadwerkelijk ontvangen hebt. Als je die niet ontvangen hebt, kun je hem natuurlijk niet inleveren. En voor een spookprinter betalen dat doe je natuurlijk ook niet.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 21:51:48 #52
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_49524755
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef classpc het volgende:
Maar als ik die reactie van Wehkamp zo lees, dan nemen ze aan dat jij ervan wist dat je die printer zo gratis kon krijgen, maar dat dit eigenlijk niet de bedoeling was.
Maar hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij dit al wist?
Daarnaast vind ik het wel een beetje lullig dat je hem dan weer in moet leveren.
Je hebt hem nu thuis ontvangen en net in gebruik genomen, en dan moet je hem alweer inleveren

Het is niet jouw probleem dat zij die fouten in het bestelsysteem hebben. Als jij er op de één of andere manier voor kunt zorgen dat ze die printer gratis naar jou versturen (zonder het zelfs te controleren) dan is dat niet jouw probleem.
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt.
Verder, laat ze maar bewijzen dat je die printer daadwerkelijk ontvangen hebt. Als je die niet ontvangen hebt, kun je hem natuurlijk niet inleveren. En voor een spookprinter betalen dat doe je natuurlijk ook niet.
voor ontvangst moest ik tekenen, anders kreeg ik hem gewoon niet.

en ik was zelfs 1 dag te laat om in te leveren, dus ik had geen keus en moest absoluut betalen. en als ik dit niet doe gaan ze moeilijk doen, daar heb ik als miezerige consument geen zin in en geen tijd voor.
pi_49536640
Ik heb eerst een mailtje gestuurd, maar moest gewoon betalen Toen kreeg ik een herrinnering, en heb maar gewoon betaald
  zaterdag 19 mei 2007 @ 23:08:39 #54
3269 Dixidito
*loves Joke*
pi_49554765
Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
pi_49558795
Leuke reeks!
pi_49559390
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Dixidito het volgende:
Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
Ik heb een brief ontvangen waarin ik een keuze kon maken (heeft vrijwel iedereen gehad), hier heb ik niet op gereageerd. Logisch gezien zou de rekening dus binnenkort op mijn mat moeten vallen..
pi_49560455
quote:
Op zondag 20 mei 2007 02:06 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ik heb een brief ontvangen waarin ik een keuze kon maken (heeft vrijwel iedereen gehad), hier heb ik niet op gereageerd. Logisch gezien zou de rekening dus binnenkort op mijn mat moeten vallen..
daarin stond toch echt '2 weken' als termijn waarin de rekening zou verschijnen
pi_49560554
Geen brief hier maar wel printer, nog steeds niks gehoord van wehkamp
pi_54227504
Geen slotje en geen vervolg op dit topic?

Ben benieuwd hoe het er nu voor staat.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_54227595
Ik heb m'n laptoptas nog steeds. Gratis bij een 5 euro dvd dus.
  zondag 28 oktober 2007 @ 18:16:18 #61
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_54227840
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb m'n laptoptas nog steeds. Gratis bij een 5 euro dvd dus.
Ik ook
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2007 @ 21:45:28 #62
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_54231949
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Dixidito het volgende:
Ja, hier.
pi_54232880
Printer staat hier nog steeds mooi printjes te maken
pi_54243590
Hier niet meer, de zwarte cartridge is leeg, en een bijbestelde cartridge op inkclub werkte niet
pi_54320657
Ik heb hem uiteindelijk gewoon betaald, ik wou verder geen gezeik aan mijn broek en zeker niet te maken krijgen eventueel de klabakken. Op dat moment dat het gebeurde had ik toch een printer nodig, wel 20 euro korting gekregen uiteindelijk.
  † In Memoriam † vrijdag 2 november 2007 @ 17:39:10 #66
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_54320774
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk gewoon betaald, ik wou verder geen gezeik aan mijn broek en zeker niet te maken krijgen eventueel de klabakken. Op dat moment dat het gebeurde had ik toch een printer nodig, wel 20 euro korting gekregen uiteindelijk.
pwnd.
pi_54320997
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:

[..]

pwnd.
What ever men, knock your self out.

Uiteindelijk heb ik geen zin om heel moeilijk te doen om 50 euro, dus op een bepaald moment is het leukigheid van het spelletje er wel van af. Anders had ik ook 50 euro betaald voor dezelfde printer bij de mediamarkt, hoge kwaliteits printer zou ik zelf ook nooit kopen. En ik had er immers 1 nodig voor school. Jij kan, ook zo lang na dato, nog problemen mee krijgen (al schat ,ook, ik de kans redelijk laag in).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')