voor ontvangst moest ik tekenen, anders kreeg ik hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:00 schreef classpc het volgende:
Maar als ik die reactie van Wehkamp zo lees, dan nemen ze aan dat jij ervan wist dat je die printer zo gratis kon krijgen, maar dat dit eigenlijk niet de bedoeling was.
Maar hoe kunnen zij nou bewijzen dat jij dit al wist?
Daarnaast vind ik het wel een beetje lullig dat je hem dan weer in moet leveren.
Je hebt hem nu thuis ontvangen en net in gebruik genomen, en dan moet je hem alweer inleveren
Het is niet jouw probleem dat zij die fouten in het bestelsysteem hebben. Als jij er op de één of andere manier voor kunt zorgen dat ze die printer gratis naar jou versturen (zonder het zelfs te controleren) dan is dat niet jouw probleem.
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat jij dat met opzet gedaan hebt.
Verder, laat ze maar bewijzen dat je die printer daadwerkelijk ontvangen hebt. Als je die niet ontvangen hebt, kun je hem natuurlijk niet inleveren. En voor een spookprinter betalen dat doe je natuurlijk ook niet.
Ik heb een brief ontvangen waarin ik een keuze kon maken (heeft vrijwel iedereen gehad), hier heb ik niet op gereageerd. Logisch gezien zou de rekening dus binnenkort op mijn mat moeten vallen..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Dixidito het volgende:
Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
daarin stond toch echt '2 weken' als termijn waarin de rekening zou verschijnenquote:Op zondag 20 mei 2007 02:06 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb een brief ontvangen waarin ik een keuze kon maken (heeft vrijwel iedereen gehad), hier heb ik niet op gereageerd. Logisch gezien zou de rekening dus binnenkort op mijn mat moeten vallen..![]()
Ik ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb m'n laptoptas nog steeds. Gratis bij een 5 euro dvd dus.
Ja, hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef Dixidito het volgende:
Zijn er nog mensen die niet betaald hebben en de printer nog in hun bezit hebben?
pwnd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:33 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk gewoon betaald, ik wou verder geen gezeik aan mijn broek en zeker niet te maken krijgen eventueel de klabakken. Op dat moment dat het gebeurde had ik toch een printer nodig, wel 20 euro korting gekregen uiteindelijk.
What ever men, knock your self out.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |