Dat is toch Rob van Unpluggit.co.uk ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Een van de Engelse collegeleden:
[afbeelding]
ik kan die vraag niet vindenquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef ChatGirl het volgende:
Er staat een nieuwe vraag op noordpool.fm. 100 punten extra te verdienen
Gewoon ff F5-en. Dan krijg je bonusvraag automatisch te zien of anders ff opnieuw inloggen..quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kan die vraag niet vinden, heb nog nooit een bonusvraag kunnen beantwoorden
nu eens die bonusvraag gehadquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gewoon ff F5-en. Dan krijg je bonusvraag automatisch te zien of anders ff opnieuw inloggen..
Ik sta op 980.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
nu eens die bonusvraag gehad, sta nu op 525
Ik heb er nu 780.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
nu eens die bonusvraag gehad, sta nu op 525
Extra luxe, want ze hebben vast geen last van andere wifi netwerken die storenquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding]
Ze hebben er volgens mij zelfs wifi, doe maar luxe zeg.![]()
Ze hebben er nu een sneeuwstorm geluidje onder gezet om het niet helemaal stil te laten klinken, maar af en toe is het wel irritant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:11 schreef magnifor het volgende:
Die onderbrekingen zijn erg irritant.
Als je de noordpoolfm-webcamstream pakt heb je er geen last van van die haperingen. Het klinkt dan alleen wat doffer en de geluidskwaliteit is wat minder.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een sneeuwstorm geluidje onder gezet om het niet helemaal stil te laten klinken, maar af en toe is het wel irritant.
Lekkere muziek hoor..
Mix die sneeuwstom geluidje met de muziek ofzo, maar steeds onderbreken om een stom sneeuwstorm geluidje te horen is gewoon irritant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze hebben er nu een sneeuwstorm geluidje onder gezet om het niet helemaal stil te laten klinken, maar af en toe is het wel irritant.
Lekkere muziek hoor..
De muziek komt uit Longyearbyen en dat sneeuwstorm-effectje uit Hilversum, lijkt me nogal moeilijk te mixen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Mix die sneeuwstom geluidje met de muziek ofzo, maar steeds onderbreken om een stom sneeuwstorm geluidje te horen is gewoon irritant.
Dan als achtergrond geluidje ofzo weet ik veel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De muziek komt uit Longyearbyen en dat sneeuwstorm-effectje uit Hilversum, lijkt me nogal moeilijk te mixen.
Daar zijn de onderbrekingen te kort voor.... Er zijn allemaal mensen druk bezig om het op te lossen, maar dat blijkt erg ingewikkeld..... Wel blijven luisteren hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:22 schreef magnifor het volgende:
[..]
Mix die sneeuwstom geluidje met de muziek ofzo, maar steeds onderbreken om een stom sneeuwstorm geluidje te horen is gewoon irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |