'Het lichamelijke' is natuurlijk niet hetzelfde als 'het uiterlijk'.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:58 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat gaat nog steeds uit van een tweedeling. Waar ik het niet mee eens ben. Het lichamelijke staat niet meer in dienst van het geestelijke als vice versa.
Je kunt een tweedeling ervaren als er iets 'mis' gaat in het lichamelijke contact met de wereld. Maar dit bevestigt alleen maar dat er normaliter een eenheid bestaat. (Normaal gesproken denk je bijvoorbeeld amper na over het smeren van je boterham of het bekijken van een film, tot je een gebroken vinger hebt of een ontstoken oog.)quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik zie die tweedeling ook niet zo hoor
Van wie heb je dat college, Pope?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Even kakken en dan naar college. Wittgenstein zal het wel oplossen. Hij lost alles op.
Vandaag was het Dhr. Stokhof. Normaal wordt dit vak g egeven door Dhr. Pekelharing of Mejuffrouw Sonderegger.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:38 schreef thaleia het volgende:
Oh
Ik garneer hem met mijn nasi.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:55 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik bak momenteel de meest ontzagwekkende 'boeren'omelet ooit gebakken..
In je eentje koken....
Misschien trekt Pope de keutel morgen wel weer in. Misschien volhardt hij en brengt hij ook morgen weer monsters van de rede voort. Het is een en al exciting wat er in het hoofd van de Pope rondgaat.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
Durft er nou niemand meer iets te zeggen na die hele discussie?
Hopelijk is de sfeer morgen beter. Welterusten
Ik nog nooit.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:46 schreef thaleia het volgende:
Hebben jullie z'n tekeningen al eens gezien?
Nou, wie kopt hem in?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:48 schreef thaleia het volgende:
Ze doen een beetje denken aan het artwork van die Koreaan die laatst in het nieuws was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |