Vet!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:29 schreef Soempie het volgende:
Voor morgen moet ik levend ganzenbord organiserenNu dus even stoepkrijt en een mega dobbelsteen kopen
![]()
Jawel, want haar moeder heet ook zo en een studieboek ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef LadyBlack het volgende:
Zo mooi, ik hoor de hele dag al mensen: "ja maar anders zou de serie toch geen Grey's Anatomy heten?" "Ik heb gauw even in de episode guide gekeken of het nog goedkomt!"
Ik krijg nog mail van jequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn koffie is klaar dus ik ga weer lekker naar buiten
Het is de hele dag al bewolkt en daarom juist PERFECT lekker. Precies warm genoeg...lekker rustig
Jaja, komt eraan...perv!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik krijg nog mail van jeen ik zag dat MaJo had gemailed, over 7 mei. Wat mij betreft is het een goede datum, maar PhysicsRules kan helaas niet... we moeten eigenlijk even conference-callen met z'n * iamredleader telt even na...* viertjes. Maar heb er nu al zin in
![]()
Ik ben precies binnen de 10 minuten gebleven hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat is er vandaag met de AKQ? Mensen lopen weg zonder vragen te stellen. Zelfs Nem enYuri doen het nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |