Meestal zeg ik dat ze niet kunnen spelen en beter de josti band kunnen joinen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef RickoKun het volgende:
ik zie wel vaak allochtonen voor de c1000 en albert heijn en jumbo muziekjes spelen!
Dan denk ik van: EY GEKKÛH, doe es ff normaaaaaal joh! *den haags accent*
Vieze joodquote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga vandaag in een Ajax shirt trainen, verloren weddenschap
http://fotoboek.fok.nl/emmykuhh is lieverquote:Op maandag 23 april 2007 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat mormel heeft zitten posten in US...
Wie de fuck is dat?quote:Op maandag 23 april 2007 20:29 schreef enter het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/emmykuhh is liever![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:47 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Unleash the motherfucking moonwalk
tief op, moslim, ik ben een rasechte Heiden jeweetsquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
tief op, moslim, ik ben een rasechte Heiden jeweets
ho ho ho, het is geen heaumeau sportquote:
Mannen en vrouwen in 1 kleedkamerquote:Op maandag 23 april 2007 21:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ho ho ho, het is geen heaumeau sport
korfbal wel
mannen en vrouwen in 1 team![]()
mits goed gevormd en kale kutquote:
Maar dat is niet zoquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mits goed gevormd en kale kut![]()
welke?quote:
allang jongequote:
Raar figuur?quote:Op maandag 23 april 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
mijn moeder vindt je een raar figuur Selim
lach niet, is niet grappig.quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
lach niet, is niet grappig.
http://www.nu.nl/news/105(...)ijdt_na_klappen.html
ik kende die gast, hij woont hier in heerhugowaard.
Het 16-jarige slachtoffer uit Heerhugowaard, Gerdnan van Wijk, was leerling van de Christelijke scholengemeenschap Jan Arentsz in Alkmaar en zat in havo-4.zn zusje was vorige week nog bij ons en mn moeder zat laatst nog met zijn moeder aan de tel!
quote:
quote:in mijn buurt straffen ze de dader op de ouderwetse aan-de-schandpaal-nagelen
spreekwoordelijk dan he?
jezus, wat een drama zegquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef zainabber het volgende:
Vorige week ook al oma van mn beste vriendin overleden en laatst was nog een hele goeie vriend van mn nichtje doodgereden door n tram in denhaag.
En nu dit. kkziek dit. zwaar triest.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
Het 16-jarige slachtoffer uit Heerhugowaard, Gerdnan van Wijk, was leerling van de Christelijke scholengemeenschap Jan Arentsz in Alkmaar en zat in havo-4.zn zusje was vorige week nog bij ons en mn moeder zat laatst nog met zijn moeder aan de tel!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
arme jouquote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik ga vandaag in een Ajax shirt trainen, verloren weddenschap
das zegmaar heel kutquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:38 schreef zainabber het volgende:
[..]
quote:
ahh, ik maak wel een lief topic voor jequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef zainabber het volgende:
Ik heb behoefte aan afleiding, maar al mn vrienden zijn ook depressief en daar wordt k niet vrolijk van. En als ik binnenblijf zit iedereen op msn met RIP Gerdnan, daardoor raak je ook niet afgeleid.
En thuis praat iedereen er ook de hele tijd over, want ze kenden hem allemaal.. Mn moeder gaat vrij goed met zijn moeder om dus dat dan helemaal.
damn
geen id. weet niet of ik er behoefte aan heb om vrolijk te zijn. gewoon ff iets anders doen ofzo.quote:
en dan krijg k allemaal meelij-reacties.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef murp het volgende:
[..]
ahh, ik maak wel een lief topic voor je
kom je knuffel maar in t zonnige spanje halen hierquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef zainabber het volgende:
Ik heb behoefte aan afleiding, maar al mn vrienden zijn ook depressief en daar wordt k niet vrolijk van. En als ik binnenblijf zit iedereen op msn met RIP Gerdnan, daardoor raak je ook niet afgeleid.
En thuis praat iedereen er ook de hele tijd over, want ze kenden hem allemaal.. Mn moeder gaat vrij goed met zijn moeder om dus dat dan helemaal.
damn
hoezee, de eerste emo.gifquote:
[quote:
leid hier zainabber af..quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef zainabber het volgende:
![]()
[..]
en dan krijg k allemaal meelij-reacties.
die kleine kontlikker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:11 schreef Double-Helix het volgende:
k vind Carlton Banks veel vetten met zijn Uber dansje
hij is het algemene woord voor vrouwenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:06 schreef zainabber het volgende:
wtf is dit, ik ben geen man!Zit snakey nu ook al te zeggen.
HA !quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:11 schreef Double-Helix het volgende:
k vind Carlton Banks veel vetten met zijn Uber dansje
zo heb ik een jongen uit mijn klas, die heet Jody, en iedereen denken dat ie een meisje is, terwijl ie 90 kilo spieren isquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:13 schreef zainabber het volgende:
[..]ok zeg jij bijvoorbeeld maar eens: heb een nieuwe scharrel, hij heet lisa.
zijn ouders haten hem vast.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zo heb ik een jongen uit mijn klas, die heet Jody, en iedereen denken dat ie een meisje is, terwijl ie 90 kilo spieren is
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:13 schreef zainabber het volgende:
[..]ok zeg jij bijvoorbeeld maar eens: heb een nieuwe scharrel, hij heet lisa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |