Scheelt weer iets tochquote:
Wel iets, als het aan de kinderen had gelegen waren we namelijk weer richting Gorinchem gegaan, en daar had ik helemaal geen zin in...quote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Scheelt weer iets toch
En misschien is het gewoon wel echt leuk ook
Zal toch welquote:Op maandag 23 april 2007 21:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel iets, als het aan de kinderen had gelegen waren we namelijk weer richting Gorinchem gegaan, en daar had ik helemaal geen zin in...
Misschien wel.
Ik zie (nu) eigenlijk alleen nog maar de minnenquote:
Als het weer maar goed isquote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zie (nu) eigenlijk alleen nog maar de minnen. Als ik er eenmaal ben zal het wel meevallen
.
Dat zou al heel veel schelenquote:
Nee, zeker niet met een vouwwagenquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou al heel veel schelen. 2 jaar geleden zijn we bijna weggespoeld, da's niet echt lollig
.
wij zijn ook weggespoeld 2 jaar geleden, en vorig jaar ookquote:Op maandag 23 april 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou al heel veel schelen. 2 jaar geleden zijn we bijna weggespoeld, da's niet echt lollig
.
Vorig jaar zijn we niet weggeweest... Maar ik hoop dat het iig beter is dan 2 jaar geledenquote:Op maandag 23 april 2007 22:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
wij zijn ook weggespoeld 2 jaar geleden, en vorig jaar ook
quote:Op maandag 23 april 2007 22:19 schreef es70 het volgende:
Daarom kunt u, voordat uw vakantie definitief verregent, aanspraak maken op onze unieke Goed Weer Garantie. Als het weer de spelbreker is, komt u in zonniger tijden gewoon bij ons terug!
Dat voorstel is afgewezenquote:
Jezusquote:
Nee zot, door mijn gezinsleden ben ik keihard uitgelachen toen ik het voorsteldequote:Op maandag 23 april 2007 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus
JAAAAAje mag op vakantie
![]()
Op mijn kosten
Maar niet langer dan 3 dagen
en niet verder dan je eigen tuinhek
Ben ik nou niet ontzettend gul
quote:Op maandag 23 april 2007 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee zot, door mijn gezinsleden ben ik keihard uitgelachen toen ik het voorstelde. En die worden nog wel veronderstelt van me te houden
.
Mwah, als ik dan toch moet kies ik liever zelf uit waar ik heenga... Alleen moest het verder weg zijn dan 10 minuten fietsen, anders zou het geen vakantie zijnquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
laat ze zelf met een beter plan komen
verwende kutkidsquote:Op maandag 23 april 2007 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, als ik dan toch moet kies ik liever zelf uit waar ik heenga... Alleen moest het verder weg zijn dan 10 minuten fietsen, anders zou het geen vakantie zijn.
Met zijn allen bij fles op de kamer?quote:Op maandag 23 april 2007 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, als ik dan toch moet kies ik liever zelf uit waar ik heenga... Alleen moest het verder weg zijn dan 10 minuten fietsen, anders zou het geen vakantie zijn.
Naah eerst verhuizenquote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met zijn allen bij fles op de kamer?
Trustequote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
eerst slapen
morgen ernstig katur, niet voor 10,.00 op kantoor, maar niemand boeit het
Ik had het al gelezen. De fotos van de dader staan op pagina 4 - 5 van de reactiesquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.nu.nl/news/105(...)ijdt_na_klappen.html Waar gaat het heen
En die jongen die is overleden, uit hetzelfde jaar als mijn broertjequote:Op dinsdag 24 april 2007 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen. De fotos van de dader staan op pagina 4 - 5 van de reacties
tis gewoon te triest voor woordenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
Getverquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
wat stel je voor dat de politiek er aan moet doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
GetverTsal je kind maar zijn ....in en en triest.
Ik zou haast zeggen, als de politiek niet durft of wil ingrijpen, dat er eigenlijk knokploegen moeten zijn die dit soort uitwassen grof uit de wereld helpen![]()
Maar dat mag dan ook weer niet. Ik zou zeggen op het vliegtuig naar singapore, met natuurlijk drugs in zijn bagage na de controle hier in dit land. De doodstraf doen zij niet zo moeilijk over. En het ruimt lekker op.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:32 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
GetverTsal je kind maar zijn ....in en en triest.
Ik zou haast zeggen, als de politiek niet durft of wil ingrijpen, dat er eigenlijk knokploegen moeten zijn die dit soort uitwassen grof uit de wereld helpen![]()
zelfs ik zie nog nutquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof er steeds meer mensen het nut niet meer van leven inziet
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
Nu nog die vacature op Bonaire en mijn leven is weer een stukje beter
Een van mijn doelen is om ooit NL achter me te kunnen laten. Ik leef maar 1x en om die ene keer alleen maar in NL te blijven lijkt me zo zondequote:
Nog 1 uit Alkmaar?quote:
Oh, ik had die al gelezenquote:
ah zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik had die al gelezen
Ik dacht dat er nog meer rellen waren na dat eerste nieuwtje of zo
Ach, ik zou er niet van opkijken als er nog zoiets gebeurd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ah zo
Nee, het blijft bij 1 dus (nu even nog dan)
Het zou me meer verbazen als het niet meer gebeurdquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ach, ik zou er niet van opkijken als er nog zoiets gebeurd.
Daar zit ook een kern van waarheid inquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zou me meer verbazen als het niet meer gebeurd
Vrijdag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
Bier
Nee, dat is waarheidquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar zit ook een kern van waarheid in
sorryquote:
En wanneer komt dat ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil slapen. En m'n nieuwe bed.
Dan zal je het nog even met je oude bed moeten doenquote:
Snap niet dat mensen dat doen hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen opeens gaan werken ipv werk met fok! te combineren.
Ik ook niet, Heb nog nooit mogen voelen hoe dat is werk met fok! combineren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen dat doen hoor
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, Heb nog nooit mogen voelen hoe dat is werk met fok! combineren.![]()
Is dat zo verbazingwekkend?quote:
Ik ook pas hier hoor, scheelt ook dat ik voor deze baan nog niet op fok zatquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat zo verbazingwekkend?
Heb het wel eens gedaan, maar met een modem trage modem, dat is niets zeg ik je.
Ja, want Fok! is ZOEEN bloedstollend snelle site!!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat zo verbazingwekkend?
Heb het wel eens gedaan, maar met een modem trage modem, dat is niets zeg ik je.
Ik hoor dat Iteejep onderweg is om er een schep kolen in te schuivenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:21 schreef Pheno het volgende:
Fok is weer traag als dikke stront door een trechter. Het lijkt wel of aan de serverkant een modempje hangt
Hier gaat het eigenlijk welquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:21 schreef Pheno het volgende:
Fok is weer traag als dikke stront door een trechter. Het lijkt wel of aan de serverkant een modempje hangt
Hij kan er beter gaan wonen. Of eens fatsoenlijke software gebruikenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor dat Iteejep onderweg is om er een schep kolen in te schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |