ik ben er ook nog....quote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef MPG het volgende:
5 uur en de mensen gaan meteen weg.. nouja zegnooit gehoord van werk afmaken voor je naar huis gaat... in plaats van alles zo uit de klauwen te laten vallen, pc uit te zetten en weg te gaan?
Naja, kom goed thuis en tot vanavond ofzo
Gaat dat lukken dan?quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef Kuukske het volgende:
Ah gelukkig. Mijn bijdrage gaat wel minder worden trouwens. Ik beperk me tot Fok! tijdens werk tot enkel in de pauzes.
Chaos roeleert.quote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef OA het volgende:
Ik ben er nog hoor.
Even mn werk afmaken en eea ordenen zodat ik morgen niet in een complete chaos begin...![]()
Moet wel.quote:
Dan kan je meteen mijn vraag beantwoorden!quote:
vertel....quote:Op maandag 23 april 2007 17:06 schreef OA het volgende:
[..]
Dan kan je meteen mijn vraag beantwoorden!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 16:40 schreef OA het volgende:
JJ, uit welk vaag gehucht in Frankrijk kom jij eigenlijk?
quote:
Ik weet toch niet of jij de waarheid spreekt!quote:
Ik ben geboren in St Germain en Laye (77), en ben opgegroied in Metz (57)...waarom wil je dt weten...quote:
Gewoon zomaar!quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Ik ben geboren in St Germain en Laye (77), en ben opgegroied in Metz (57)...waarom wil je dt weten...![]()
precies....en je kent van voetbal als je"daarvan houd....quote:Op maandag 23 april 2007 17:12 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon zomaar!
Vroeg ik me ineens af!![]()
Metz ken ik wel (van naam)
St Germain en Laye echter niet... maar een snelle blik op de kaart leert mij dat 77 ten oosten van Parijs is!![]()
Voetbalquote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
precies....en je kent van voetbal als je"daarvan houd....![]()
nee is niet bepaald rijk....quote:Op maandag 23 april 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
St. Germain. Is dat niet bij dat rijke stadje?
doedoei OA...quote:Op maandag 23 april 2007 17:14 schreef OA het volgende:
[..]
Voetbal![]()
Ik ben nu trouwens echt naar huis!![]()
Lezen JJquote:Op maandag 23 april 2007 17:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
nee is niet bepaald rijk......is echt zo'n buiten stad van Parijs.
ohhh sorry....quote:Op maandag 23 april 2007 17:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lezen JJBIJ dat rijke stadje. Ik zei niet dat het rijk was.
Ik dacht dat het bij ehm.. St. Tropez lag.
Met mij gaat alles prima hoorquote:Op maandag 23 april 2007 17:05 schreef Kuukske het volgende:
NOFX is tof trouwens. Hé maar hoe is het met jou eMPeG?
Mooi zo.quote:Op maandag 23 april 2007 17:19 schreef MPG het volgende:
Met mij gaat alles prima hoorBen mijn exacte invulling van komend weekend al aan het plannen
Maar ik zie dat mijn dag er ook bijna op zit.. Zo maar eens een trein vatten en naar huus gaan
yep...moet...anders kan ik wel meteen naar bed...quote:Op maandag 23 april 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
Minders. Al pijnstillers ingenomen?
Achter een pc zitten met hoofdpijn is niet bevorderlijk u know.quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
yep...moet...anders kan ik wel meteen naar bed...![]()
![]()
yep...I know...quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Achter een pc zitten met hoofdpijn is niet bevorderlijk u know.
doedoei lieverd...tot morgen denk ik...quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef MPG het volgende:
mensen.. ik ga inpakken en op jacht naar een treintechnische unit die mij oostwaarts wil vervoeren
tot vanavond ofzo
yes....quote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef Kuukske het volgende:
Heb je al zin in je nieuwe baan JJ?
quote:Op maandag 23 april 2007 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Nee daar ga je enge fora enzo van bezoeken
dat mag je dan ff uitleggen...quote:Op maandag 23 april 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
Nah.. bijna.
ohh maar dat heb ik wel hoor...quote:Op maandag 23 april 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
Menig Fok!ker heeft geen leven.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 23 april 2007 17:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohh maar dat heb ik wel hoor...![]()
Doe hem de groeten!quote:Op maandag 23 april 2007 17:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed..mijn bezoek komt er zo aan denk ik.....dus ga ik ook...tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:41 schreef Kuukske het volgende:
Je houdt van die vlinder heh Sebas?
neuh, wel vaker.quote:Op maandag 23 april 2007 17:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is het niet de 2e keer dat je em post...![]()
Tot morgenquote:Op maandag 23 april 2007 17:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar goed..mijn bezoek komt er zo aan denk ik.....dus ga ik ook...tot morgen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mooi!quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef OA het volgende:
Ik zal jullie eens even verblijden met een vakantiekiekje!
[[url=http://xs114.xs.to/xs114/07171/P4191613a.JPG]afbeelding][/url]
Niet in dit topic..quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef OA het volgende:
eer-ik is nog steeds niet gesignaleerd he?!![]()
Lange werkdag maakt die jongen...![]()
ik heb geen idee, hij zal zo wel ff langswippen denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar wel dan?
Ik heb 'm ook de hele dag nog niet gezien...
Whehequote:Op maandag 23 april 2007 19:13 schreef Sebasser het volgende:
HIHHI ZAGEN JULLIE DAT?![]()
IK SPEELDE HET FOPJE GEWOON MEE
![]()
![]()
![]()
![]()
hard, ja, zekerquote:Op maandag 23 april 2007 19:32 schreef MPG het volgende:
goeiendagschotel allen... mooi kiekje OA
hee eer-ik! hard gewerkt kerel?
Jij ineens ook al veel werken?quote:Op maandag 23 april 2007 19:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hard, ja, zeker
Ik heb de laatste tijd niet meer zulks een lange dagen gemaakt.
Alles goed verder?
Jij bent hier de hele dag toch al?!quote:
Hippe feauteauquote:Op maandag 23 april 2007 19:42 schreef OA het volgende:
Foto is idd zelf gemaakt aan de Normandische kust!![]()
MPG???quote:
Redelijk, ik hou niet echt van dit werk namelijkquote:Op maandag 23 april 2007 19:40 schreef OA het volgende:
Hey eer-ik!![]()
lekker gewerkt?
Was het heet in de bus?![]()
Druk dagje gehad op het werk...quote:Op maandag 23 april 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Redelijk, ik hou niet echt van dit werk namelijk
Maar 't ging naar omstandigheden goed
En ja, het was heet in de bus
Sowieso warm vandaag man, beetje benauwdachtig.
Jij ook weer een goeie werkdag gehad na je vakantieweek?
en een beetje zonder mij #100 volposten he![]()
Maar ik heb je vanochtend wel gedag gezegd!quote:
Wat voor camera heb je?quote:Op maandag 23 april 2007 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Hier is er nog eentje, achter het huisje 's ochtends vroeg.
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07171/P4201624a.JPG]afbeelding][/url]
Ik zal nog eens een topic voor je openhoudenquote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef OA het volgende:
[..]
Druk dagje gehad op het werk...
Er is echter veel blijven liggen, door allerlei omstandigheden...![]()
Jij hebt je kans trouwens al gehad in #100...![]()
Gewoon een vrij simpele.quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat voor camera heb je?
je zou anders mss bij deze foto met de diafragma moeten spelen
quote:Op maandag 23 april 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een topic voor je openhouden
Ja, dat betekent ongetwijfeld dat het druk wordt...quote:Dat er veel is blijven liggen, betekent dat ook dat je het echt druk krijgt?
Mooie foto's ook trouwens
Met diafragma had je de dingen waarop je de focus legte scherp kunnen krijgen, terwijl de rest wazig is, dat geeft een mooier effect en dat zou mss een mysterieus effect hebben op je mistfotoquote:Op maandag 23 april 2007 19:54 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon een vrij simpele.
Zoeen compact dingetje, een Olympus Mju 750.
Wat zou het effect zijn dan?![]()
Welke waarden moet je dan aanpassen?quote:Op maandag 23 april 2007 19:56 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Met diafragma had je de dingen waarop je de focus legte scherp kunnen krijgen, terwijl de rest wazig is, dat geeft een mooier effect en dat zou mss een mysterieus effect hebben op je mistfoto![]()
Hallo. ik ben zelf net thuis.. nu al door alle filmpjes van tijdens je vakantie heen? Ouwe fappertquote:
Ik kijk alleen maar hoor!quote:Op maandag 23 april 2007 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hallo. ik ben zelf net thuis.. nu al door alle filmpjes van tijdens je vakantie heen? Ouwe fappert![]()
ik weet niet of er compacte zijn die dat kunnen, ik heb namelijk zelf een Ixus en de enigste manier waarmee ik met het diafragma kan spelen is de "macro" en "infinity" functie (macro, 1 object dichtbij ligt de nadruk op, infinity staat het diafragma helemaal open)quote:Op maandag 23 april 2007 19:58 schreef OA het volgende:
[..]
Welke waarden moet je dan aanpassen?
Mn vriendin heeft een camera waarbij dat wellicht wel kan.
Een Konica Minolta Dimage Z2.
Whehehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |