Waren de Russen onder het communisme dan beter af?quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef NorthernStar het volgende:
Reden voor een feestje in Rusland lijkt me. Aan hem hebben de Russen tien jaar gaarkeukens te danken. Heeft hun hele land voor een appel en een ei verkocht.
Je hoorde niks van hem omdat hij een teruggetrokken bestaan leefde, gewoon zoals ieder ander, niet in de spotlights, verder kampte hij met een slechte gezondheid dus dan doe je het rustig aan.quote:Op maandag 23 april 2007 19:22 schreef aloa het volgende:
Weinig van gehoord de laatste jaren. Tot nu dus. Aparte man.
[afbeelding]
Laat onverlet dat Jeltsin het land leeg heeft laten roven door de oligarchen kliek.quote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waren de Russen onder het communisme dan beter af?![]()
Zoals hij ooit een orkest stond te dirigeren was inderdaad hilarisch.quote:Op maandag 23 april 2007 21:10 schreef retteketet het volgende:
Slechte president, maar wel een komische.
Inderdaad. In een klap een democratie is een utopie, dat is een proces van decennia. In West-Europa en de VS was er ook niet ineens een democratie, daar is heel veel tijd overheen gegaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:
De beste van de slechtsen zoals al eerde gezegd werd. De verandering moest, maar Rusland had helemaal geen ervaring met democratie, als je voor het eerst op een fiets stapt val je ook weleens.
Een deel van de Russen ongetwijfeld (de vele miljoenen die nu geen nagel meer hebben om aan hun gat te krabben) , een ander deel dan weer niet ...quote:Op maandag 23 april 2007 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waren de Russen onder het communisme dan beter af?![]()
Aan de andere kant, het is voor mij onduidelijk hoeveel al die oude Sowjet-troep nog waard was. Wat betreft bedrijven die grondstoffen exploiteren heb je natuurlijk een punt, maar ik denk dat ook veel bedrijven hopeloos verouderd waren en eigenlijk niks meer waard waren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
Dat het allemaal met vallen en opstaan gaat is prima natuurlijk. Maar alle rijkdommen van het land voor een habbekrats aan een select groepje verkopen, dat is onvergeeflijk.
Qua technologie misschien, maar je verkoopt ook meteen een marktpositie in een land met een gigantisch bewonersaantal hé ...quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is voor mij onduidelijk hoeveel al die oude Sowjet-troep nog waard was. Wat betreft bedrijven die grondstoffen exploiteren heb je natuurlijk een punt, maar ik denk dat ook veel bedrijven hopeloos verouderd waren en eigenlijk niks meer waard waren.
Halverwege de jaren 90 was de olie natuurlijk erg goedkoop.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:57 schreef PLAE@ het volgende:
uh, olievelden verliezen niet zo snel hun waarde.
Dat zeg ik toch.quote:Op dinsdag 24 april 2007 00:57 schreef PLAE@ het volgende:
uh, olievelden verliezen niet zo snel hun waarde.
Als ik zeg habbekrats dan bedoel ik ook gewoon habbekrats.quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Halverwege de jaren 90 was de olie natuurlijk erg goedkoop.
Maar het is inderdaad zeer achterlijk geweest.
Hij wilde de Chinese student nadoen die vóór een tank ging staan maar Jeltsin durfde niet en bedacht zich.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:39 schreef One_of_the_few het volgende:
Boris, wat doe je![]()
Hij durfde iedergeval wel op een tank te staan![]()
Idd, lang leven de wodka-zuipende Rus die er alles aan deed om zijn land westerser te maken, ten koste van de normale Rusquote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef NorthernStar het volgende:
Reden voor een feestje in Rusland lijkt me. Aan hem hebben de Russen tien jaar gaarkeukens te danken. Heeft hun hele land voor een appel en een ei verkocht.
Met wat hij zoal naar binnen goot durft iedereen wel op een tank gaan staan, veronderstel ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:39 schreef One_of_the_few het volgende:
Boris, wat doe je![]()
Hij durfde iedergeval wel op een tank te staan![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |