Nou eigenlijk is het heel simpel.. De wedstijden tussen Ajax en feyenoord zijn wedstrijden waar je naar toe leeft.. het is niet voor niets DE klassieker... en natuurlijk is het machtig om te zien dat je feyenoord 4x met dikke cijfers van de mat speelt.. maar dan komt het tegenargument weer.. "Ja feyenoord speelt toch al bagger"..quote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Ik had even een vraag. Ik post dit in het Ajax-forum, dus graag alleen als je Ajacied bent antwoord geven.
Uit vorige posts heb ik meermalen gelezen dat enkele Ajacieden het jammer/vervelend vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord. Ze willen die 'rivaal' terug op een redelijk niveau. Nu vraag ik me af....waaarom?
Elke dag dat Feyenoord punten verliest zit ik hier te genieten en ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord eens zou degraderen en als Feyenoord nooit meer bij de top 3 zou horen zou ik een gat in de lucht springen (dit zijn geen trolls...ik post dit met nadruk in het Ajax-forum om te illustreren hoe ik erover denk)
Kortom: Waarom zou je het als echte Ajacied jammer vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord?
Het enige wat ik kan bedenken is dat de échte klassiekers (die we statistisch vaak wonnen) geen klassiekers meer zullen zijn vanwege het niveauverschil.
Een maat van me staat morgen als het goed is om 10 uur in de rij voor me. Vingerkruiswerk enzo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Trein al helemaal uitverkocht.
Zal me dan benieuwen of ik donderdag nog wel kaarten kan halen...
Juist.. daarom nog steeds.. een van de mooiste wedstrijden was die 2-3quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets is het ja. No offence, maar winnen van f'noord is nu min of meer vanzelfspreken, wat is de lol er dan nog van?
Zijn 10.000 buskaarten in tegenstelling tot 6.400 treinkaarten, lijkt me wel dus.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Trein al helemaal uitverkocht.
Zal me dan benieuwen of ik donderdag nog wel kaarten kan halen...
Een gefrustreerde kuip en 1600 feestende ajaciedenquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets is het ja. No offence, maar winnen van f'noord is nu min of meer vanzelfspreken, wat is de lol er dan nog van?
AZ speelt gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:09 schreef Chadi het volgende:
je moet met dubbele cijfers winnen daar wil je kans maken
Tuurlijk, opzich altijd leuk, maar het is leuker als ze van tevore een grote bek hebben dat ze winnen he? De f'noorders hier op mijn werk reageren al niet eens meer....quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Een gefrustreerde kuip en 1600 feestende ajacieden.
Volgens seizoen 0-8 daar, had het dit seizoen al moeten zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, opzich altijd leuk, maar het is leuker als ze van tevore een grote bek hebben dat ze winnen he? De f'noorders hier op mijn werk reageren al niet eens meer....
Nou niet echt, dan begint het gewoon te worden he...quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef kasper het volgende:
Vraagje: zouden Ajax supporters gelukkig(er) worden wanneer hun club van elke andere club zou winnen en altijd kampioen zou worden, zowel nationaal als internationaal?
Die is er al genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:27 schreef kasper het volgende:
Mocht Feyenoord degraderen, ga je dan weer een aversie ontwikkelen tegen een andere club?
Ja, tuurlijk. Altijd kampioen en CL, wat is dat nou voor vergelijkingquote:Vraagje: zouden Ajax supporters gelukkig(er) worden wanneer hun club van elke andere club zou winnen en altijd kampioen zou worden, zowel nationaal als internationaal?
Vond die ene beter:quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:29 schreef Cordoba32 het volgende:
De Snor vond het maar belachelijk, dat we PSV hun scout afgepikt hebben.... Kom op zeg moet je kijken wat er allemaal uit Amsterdam is gehaald de laatste jaren...... En wat ze allemaal niet uit Amsterdam zouden willen hebben.....
Wel lachen was van Hanegem....
Van Geel: Ajax is de populairste club van Nederland
Hanegem: Nou moet je ook weer niet gaan overdrijven... breed lachend....
![]()
Die aversie voor een andere club kan op dit moment niet duidelijker geloof ik.quote:
Die kromme is gewoon fantastischquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond die ene beter:
Derksen: Als Perez dat tegen jou zegt dan vliegt hij er gelijk uit?
Van GEel: Dat zegt hij niet tegen mij.
Hanegem: Dan moet hij wel heel lang in de zon liggen
![]()
De vernedering en frustratie bij het fnoordkamp en de Kuip nog voor de rust zien leegstromen... onbetaalbaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:43 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vond die ene beter:
Derksen: Als Perez dat tegen jou zegt dan vliegt hij er gelijk uit?
Van GEel: Dat zegt hij niet tegen mij.
Hanegem: Dan moet hij wel heel lang in de zon liggen
![]()
Daar doe ik het voor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oke mannen.. zondag willem II op het program.. Heitinga is geschorst.. Hoe gaan we spelen?
Stekelenburg
Ogararu-Stam-Vermaelen-Emanuelson
Gabri-Sneijder-Davids
Babel-Huntelaar-Mitea
Wat jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |