abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48651270
Whahah ja wist het ook niet
AFC AJAX
  maandag 23 april 2007 @ 22:41:41 #152
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48651298
23/4/2007 - Mogelijke overname ABN Amro voorlopig geen gevolgen voor Ajax
(Gepost door RvN)

De mogelijke overname van ABN Amro door Barclays zal voorlopig geen gevolgen hebben voor Ajax. Of het logo van ABN Amro op het shirt van de Amsterdamse voetbalclub Ajax blijft staan, staat los van de overname. Dit wordt bepaald door ABN Amro Nederland. De naam van ABN Amro zal voorlopig nog gevoerd blijven worden in Nederland als de overname doorgaat. Overigens is de Barclays Bank ook sponsor van voetbal, de Engelse eredivisie heet de Barclays Premiership.

Indien ABN Amro alsnog aan het consortium met onder andere Fortis zou worden verkocht, zou er een andere situatie kunnen ontstaan. Dan wordt het bedrijf opgedeeld en zal ABN Amro Nederland worden overgenomen of een fusie aangaan.
Secrets never die. Only people.
pi_48651438
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef BonJovi het volgende:
Whahah ja wist het ook niet
Mooi sweater ook, die man zei ook vol trots "dit is dan het shirt, met het enige echte logo" !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_48651792
Ik had even een vraag. Ik post dit in het Ajax-forum, dus graag alleen als je Ajacied bent antwoord geven.

Uit vorige posts heb ik meermalen gelezen dat enkele Ajacieden het jammer/vervelend vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord. Ze willen die 'rivaal' terug op een redelijk niveau. Nu vraag ik me af....waaarom?
Elke dag dat Feyenoord punten verliest zit ik hier te genieten en ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord eens zou degraderen en als Feyenoord nooit meer bij de top 3 zou horen zou ik een gat in de lucht springen (dit zijn geen trolls...ik post dit met nadruk in het Ajax-forum om te illustreren hoe ik erover denk)

Kortom: Waarom zou je het als echte Ajacied jammer vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord?
Het enige wat ik kan bedenken is dat de échte klassiekers (die we statistisch vaak wonnen) geen klassiekers meer zullen zijn vanwege het niveauverschil.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 23 april 2007 @ 22:57:57 #155
161559 PizzaSalami
Hey poeplap.
pi_48651827
Het kan mij niet slecht genoeg gaan met dat clupje.
Secrets never die. Only people.
pi_48651940
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Shreyas het volgende:

Het enige wat ik kan bedenken is dat de échte klassiekers (die we statistisch vaak wonnen) geen klassiekers meer zullen zijn vanwege het niveauverschil.
Dat dus, verder mag die hele club in de stront zakken.
pi_48652057
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Ik had even een vraag. Ik post dit in het Ajax-forum, dus graag alleen als je Ajacied bent antwoord geven.

Uit vorige posts heb ik meermalen gelezen dat enkele Ajacieden het jammer/vervelend vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord. Ze willen die 'rivaal' terug op een redelijk niveau. Nu vraag ik me af....waaarom?
Elke dag dat Feyenoord punten verliest zit ik hier te genieten en ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord eens zou degraderen en als Feyenoord nooit meer bij de top 3 zou horen zou ik een gat in de lucht springen (dit zijn geen trolls...ik post dit met nadruk in het Ajax-forum om te illustreren hoe ik erover denk)

Kortom: Waarom zou je het als echte Ajacied jammer vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord?
omdat je een 'eerlijke' concurrent wilt, échte klassiekers.... Het is leuk als je af en toe eens met 5-0 wint van Feyenoord, maar niet als ze het niveau van Excelsior hebben... dan is er toch geen eer te behalen
Haleloeja
pi_48652108
Je hebt sterke concurrenten nodig om zelf ook beter te worden. Het niveau waar ze nu zijn naar afgedaald is niet prestatieverbeterend voor Ajax.
Maar ik blijf het heerlijk vinden dat het zo slecht gaat met die club
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_48652126
Vroeger kon ik al genieten als ze gelijkspeelden. Tegenwoordig moeten ze met minstens 3 doelpunten verschil verliezen wil ik er echt van kunnen genieten.

Heel raar gevoel eigenlijk.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_48652190
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef PizzaSalami het volgende:
pi_48652250
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef BB-boy het volgende:
Vroeger kon ik al genieten als ze gelijkspeelden. Tegenwoordig moeten ze met minstens 3 doelpunten verschil verliezen wil ik er echt van kunnen genieten.

haha ja....
Haleloeja
pi_48652319
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef BB-boy het volgende:

Nee dat heb ik niet.
Ik zag afgelopen zondag die 1 -1 op teletekst springen en ik kon een goede glimlach zeker niet onderdrukken.
pi_48652399
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Ja ok dat ook wel, maar een groot deel van me familie is voor Feyenoord. Bijna heel me familie bestaat uit Rotterdamers, zoals me pa. Ik heb ook langs de feyenoord stadion gewoond en gewerkt, maar zoveel pech gun je Feyenoord ook weer niet.
AFC AJAX
pi_48652467
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja ok dat ook wel, maar een groot deel van me familie is voor Feyenoord. Bijna heel me familie bestaat uit Rotterdamers, zoals me pa. Ik heb ook langs de feyenoord stadion gewoond en gewerkt, maar zoveel pech gun je Feyenoord ook weer niet.
Je hebt pech en onkunde.
Bij onkunde is het grappig
  maandag 23 april 2007 @ 23:20:13 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48652559
Een paar keer met grote cijfers van Feyenoord winnen is leuk, maar ik heb meer zitten genieten van die 2-3 in Rotterdam destijds. En als je Heracles en Groningen hetzelfde ziet doen tegen Feyenoord, dan vraag je je af wat die 4-1 en 4-0 nou eigenlijk waard zijn. Daarom liever in elk geval een klein beetje niveau, want wat was nu mooier dan het scenario van vorig seizoen? Twee keer verliezen en in de playoffs het deksel op de neus geven.
  maandag 23 april 2007 @ 23:22:08 #166
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48652631
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Een paar keer met grote cijfers van Feyenoord winnen is leuk, maar ik heb meer zitten genieten van die 2-3 in Rotterdam destijds. En als je Heracles en Groningen hetzelfde ziet doen tegen Feyenoord, dan vraag je je af wat die 4-1 en 4-0 nou eigenlijk waard zijn. Daarom liever in elk geval een klein beetje niveau, want wat was nu mooier dan het scenario van vorig seizoen? Twee keer verliezen en in de playoffs het deksel op de neus geven.
Amen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48652655
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je hebt pech en onkunde.
Bij onkunde is het grappig
Ja ok dat is waar
AFC AJAX
pi_48652668
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef twi het volgende:
want wat was nu mooier dan het scenario van vorig seizoen? Twee keer verliezen en in de playoffs het deksel op de neus geven.
Gewoon 2x winnen en het kampioenschap pakken.
  maandag 23 april 2007 @ 23:27:13 #169
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48652762
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Gewoon 2x winnen en het kampioenschap pakken.
Ja, natuurlijk. Maar dit keer hebben we 2 keer gewonnen en zullen we het kampioenschap waarschijnlijk toch niet pakken.

Vorig seizoen was een rampjaar, maar als we dit seizoen eindigen met de "prijzen" die we vorig seizoen pakten ben ik tevreden. Maar ik moet het nog zien gebeuren dat we zowel de beker als de playoffs winnen...

Pakken we zondag de titel hoor je mij nooit meer iets negatiefs zeggen over dit seizoen (naast het feit dat ik een Excelsior shirtje zal halen ), maar voorlopig kunnen we alleen nog maar hopen op dezelfde resultaten als vorig seizoen.

Die twee verliespartijen tegen Feyenoord in de competitie doen mij namelijk na de resultaten in de playoffs geen centje pijn. Door de randzaken zoals het op schijfje zetten van die wedstrijden door de Rotterdammers is dat resultaat zelfs alleen maar mooier geworden. Mooier dan de twee resultaten dit seizoen, waar je achteraf dus blijkbaar niks aan hebt.
pi_48652878
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef twi het volgende:

Vorig seizoen was een rampjaar, maar als we dit seizoen eindigen met de "prijzen" die we vorig seizoen pakten ben ik tevreden. Maar ik moet het nog zien gebeuren dat we zowel de beker als de playoffs winnen...

............maar voorlopig kunnen we alleen nog maar hopen op dezelfde resultaten als vorig seizoen.
Precies. Kan die Ten Cate wel mooi lullen dat het allemaal zoveel beter is dan vorig jaar, maar we kunnen dat seizoen alleen nog maar evenaren.
  maandag 23 april 2007 @ 23:31:51 #171
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_48652888
Ik heb liever dat ze er weer een beetje bovenop kom. Ik concurreer namelijk liever met een goed Feyenoord dan met AZ of PSV

En de Klassiekers hebben veel meer waarde
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  maandag 23 april 2007 @ 23:34:39 #172
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_48652962
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Precies. Kan die Ten Cate wel mooi lullen dat het allemaal zoveel beter is dan vorig jaar, maar we kunnen dat seizoen alleen nog maar evenaren.
Ik vind dat er t.o.v het vorige seizoen veel beter is gevoetbald, je ziet duidelijk dat spelers veel beter zijn geworden (Heitinga, Babel, Sneijder met name) Dit team straalt met Gabri, Stam, Davids ook veel meer uit dan het elftal van vorig jaar.

Zoals Ajax gisteren in het eerste half uur speelde Misschien wel het beste voetbal van de afgelopen jaren...

En nu strijden we ook nog om de titel de laatste wedstrijd, vorig jaar moesten we op de laatste dag nog een plek in de top 5 proberen te bemachtigen! Groot verschil dus ook vind ik...
10. Jari Litmanen
pi_48653009
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef ericajax het volgende:
Ik heb liever dat ze er weer een beetje bovenop kom. Ik concurreer namelijk liever met een goed Feyenoord dan met AZ of PSV

En de Klassiekers hebben veel meer waarde
Ja ik wist nog toen ik jong was, en met me pa (Feyenoorder) naar het stadion geweest in het Feyenoord vak. En toen stond Feyenoord binnen 10 minuten op 2-0, maar we hadden toen nog met 4-2 gewonnen. Ik ging heletijd juichen en ze keken me wel vies aan maar deden me niks. Wat een mooie wedstrijd was dat, met Litmanen, Overmars enz.
AFC AJAX
pi_48653048
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ik vind dat er t.o.v het vorige seizoen veel beter is gevoetbald, je ziet duidelijk dat spelers veel beter zijn geworden (Heitinga, Babel, Sneijder met name) Dit team straalt met Gabri, Stam, Davids ook veel meer uit dan het elftal van vorig jaar.

Zoals Ajax gisteren in het eerste half uur speelde Misschien wel het beste voetbal van de afgelopen jaren...

En nu strijden we ook nog om de titel de laatste wedstrijd, vorig jaar moesten we op de laatste dag nog een plek in de top 5 proberen te bemachtigen! Groot verschil dus ook vind ik...
Qua punten en spel wel ja (al vond ik het niet echt super), maar qua 'prijzen' niet.
  maandag 23 april 2007 @ 23:37:35 #175
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_48653054
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja ik wist nog toen ik jong was, en met me pa (Feyenoorder) naar het stadion geweest in het Feyenoord vak. En toen stond Feyenoord binnen 10 minuten op 2-0, maar we hadden toen nog met 4-2 gewonnen. Ik ging heletijd juichen en ze keken me wel vies aan maar deden me niks. Wat een mooie wedstrijd was dat, met Litmanen, Overmars enz.
toen scoorde Clemens Zwijnenburg ( ) na één minuut de 1-0, daar ging het record van Van der Sar
10. Jari Litmanen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')