Mooi sweater ook, die man zei ook vol trots "dit is dan het shirt, met het enige echte logo"quote:
Dat dus, verder mag die hele club in de stront zakken.quote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken is dat de échte klassiekers (die we statistisch vaak wonnen) geen klassiekers meer zullen zijn vanwege het niveauverschil.
omdat je een 'eerlijke' concurrent wilt, échte klassiekers.... Het is leuk als je af en toe eens met 5-0 wint van Feyenoord, maar niet als ze het niveau van Excelsior hebben... dan is er toch geen eer te behalenquote:Op maandag 23 april 2007 22:56 schreef Shreyas het volgende:
Ik had even een vraag. Ik post dit in het Ajax-forum, dus graag alleen als je Ajacied bent antwoord geven.
Uit vorige posts heb ik meermalen gelezen dat enkele Ajacieden het jammer/vervelend vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord. Ze willen die 'rivaal' terug op een redelijk niveau. Nu vraag ik me af....waaarom?
Elke dag dat Feyenoord punten verliest zit ik hier te genieten en ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord eens zou degraderen en als Feyenoord nooit meer bij de top 3 zou horen zou ik een gat in de lucht springen (dit zijn geen trolls...ik post dit met nadruk in het Ajax-forum om te illustreren hoe ik erover denk)
Kortom: Waarom zou je het als echte Ajacied jammer vinden dat het té slecht gaat met Feyenoord?
Het enige wat ik kan bedenken is dat de échte klassiekers (die we statistisch vaak wonnen) geen klassiekers meer zullen zijn vanwege het niveauverschil.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Het kan mij niet slecht genoeg gaan met dat clupje.
haha ja....quote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef BB-boy het volgende:
Vroeger kon ik al genieten als ze gelijkspeelden. Tegenwoordig moeten ze met minstens 3 doelpunten verschil verliezen wil ik er echt van kunnen genieten.
Heel raar gevoel eigenlijk.
Nee dat heb ik niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:06 schreef BB-boy het volgende:
Vroeger kon ik al genieten als ze gelijkspeelden. Tegenwoordig moeten ze met minstens 3 doelpunten verschil verliezen wil ik er echt van kunnen genieten.
Heel raar gevoel eigenlijk.
Ja ok dat ook wel, maar een groot deel van me familie is voor Feyenoord. Bijna heel me familie bestaat uit Rotterdamers, zoals me pa. Ik heb ook langs de feyenoord stadion gewoond en gewerkt, maar zoveel pech gun je Feyenoord ook weer niet.quote:Op maandag 23 april 2007 22:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Het kan mij niet slecht genoeg gaan met dat clupje.
Je hebt pech en onkunde.quote:Op maandag 23 april 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ok dat ook wel, maar een groot deel van me familie is voor Feyenoord. Bijna heel me familie bestaat uit Rotterdamers, zoals me pa. Ik heb ook langs de feyenoord stadion gewoond en gewerkt, maar zoveel pech gun je Feyenoord ook weer niet.
Amen.quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef twi het volgende:
Een paar keer met grote cijfers van Feyenoord winnen is leuk, maar ik heb meer zitten genieten van die 2-3 in Rotterdam destijds. En als je Heracles en Groningen hetzelfde ziet doen tegen Feyenoord, dan vraag je je af wat die 4-1 en 4-0 nou eigenlijk waard zijn. Daarom liever in elk geval een klein beetje niveau, want wat was nu mooier dan het scenario van vorig seizoen? Twee keer verliezen en in de playoffs het deksel op de neus geven.
Ja ok dat is waarquote:Op maandag 23 april 2007 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt pech en onkunde.
Bij onkunde is het grappig
Gewoon 2x winnen en het kampioenschap pakken.quote:Op maandag 23 april 2007 23:20 schreef twi het volgende:
want wat was nu mooier dan het scenario van vorig seizoen? Twee keer verliezen en in de playoffs het deksel op de neus geven.
Ja, natuurlijk. Maar dit keer hebben we 2 keer gewonnen en zullen we het kampioenschap waarschijnlijk toch niet pakken.quote:Op maandag 23 april 2007 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon 2x winnen en het kampioenschap pakken.
Precies. Kan die Ten Cate wel mooi lullen dat het allemaal zoveel beter is dan vorig jaar, maar we kunnen dat seizoen alleen nog maar evenaren.quote:Op maandag 23 april 2007 23:27 schreef twi het volgende:
Vorig seizoen was een rampjaar, maar als we dit seizoen eindigen met de "prijzen" die we vorig seizoen pakten ben ik tevreden. Maar ik moet het nog zien gebeuren dat we zowel de beker als de playoffs winnen...
............maar voorlopig kunnen we alleen nog maar hopen op dezelfde resultaten als vorig seizoen.
Ik vind dat er t.o.v het vorige seizoen veel beter is gevoetbald, je ziet duidelijk dat spelers veel beter zijn geworden (Heitinga, Babel, Sneijder met name) Dit team straalt met Gabri, Stam, Davids ook veel meer uit dan het elftal van vorig jaar.quote:Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Precies. Kan die Ten Cate wel mooi lullen dat het allemaal zoveel beter is dan vorig jaar, maar we kunnen dat seizoen alleen nog maar evenaren.
Ja ik wist nog toen ik jong was, en met me pa (Feyenoorder) naar het stadion geweest in het Feyenoord vak. En toen stond Feyenoord binnen 10 minuten op 2-0, maar we hadden toen nog met 4-2 gewonnen. Ik ging heletijd juichen en ze keken me wel vies aan maar deden me niks. Wat een mooie wedstrijd was dat, met Litmanen, Overmars enz.quote:Op maandag 23 april 2007 23:31 schreef ericajax het volgende:
Ik heb liever dat ze er weer een beetje bovenop kom. Ik concurreer namelijk liever met een goed Feyenoord dan met AZ of PSV![]()
En de Klassiekers hebben veel meer waarde![]()
Qua punten en spel wel ja (al vond ik het niet echt super), maar qua 'prijzen' niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:34 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ik vind dat er t.o.v het vorige seizoen veel beter is gevoetbald, je ziet duidelijk dat spelers veel beter zijn geworden (Heitinga, Babel, Sneijder met name) Dit team straalt met Gabri, Stam, Davids ook veel meer uit dan het elftal van vorig jaar.
Zoals Ajax gisteren in het eerste half uur speeldeMisschien wel het beste voetbal van de afgelopen jaren...
![]()
En nu strijden we ook nog om de titel de laatste wedstrijd, vorig jaar moesten we op de laatste dag nog een plek in de top 5 proberen te bemachtigen! Groot verschil dus ook vind ik...
toen scoorde Clemens Zwijnenburg (quote:Op maandag 23 april 2007 23:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik wist nog toen ik jong was, en met me pa (Feyenoorder) naar het stadion geweest in het Feyenoord vak. En toen stond Feyenoord binnen 10 minuten op 2-0, maar we hadden toen nog met 4-2 gewonnen. Ik ging heletijd juichen en ze keken me wel vies aan maar deden me niks. Wat een mooie wedstrijd was dat, met Litmanen, Overmars enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |