Denk dat jij degene bent die niet goed kijkt, hij heeft geen passeerbeweging, helemaal niks. Mitea is 3x beter en behaalt als invaller al veel meer rendement (feit - 2 goals in 2 wedstrijden ofzo?). Tom de Mul is snel en af en toe heeft ie een leuke pass, maar daar is alles mee gezegd. Doe mij dan maar liever Babel, die tenminste een geweldige dribbel heeft en waar dreiging vanaf komt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:38 schreef twi het volgende:
Inderdaad, De Mul is 8 van de 10 keer gewoon goed. Babel is 3 wedstrijden geweldig, maar de 7 wedstrijden erop niks waard. De Mul komt zeer zeker z'n man regelmatig voorbij en heeft best een goede voorzet. Weet niet met wat voor stront in je ogen je naar de wedstrijden kijkt dev, maar echt objectief is het niet.
euh, ja, maar weet nu pas zeker dat ik ze hebquote:
Das niet echt veel nee, Mitea doet het beter op zijn positie. Maar goed, hij komt zn man gewoon niet voorbij, daar stoor ik me het meest aan. Loopt zich altijd stuk op de tegenstander, alleen diepe ballen op snelheid niet, daar zit ie wel altijd goed bij.quote:Op maandag 23 april 2007 20:30 schreef BB-boy het volgende:
Tom de Mul
22 wedstrijden (5 invalbeurten)
4 doelpunten
9 assists
Ryan Babel
24 wedstrijden (2 invalbeurten)
5 doelpunten
5 assists
Totaal geen rendement zei je?
Zonder die klappers zijn ze vocaal kansloos, nu zullen we nog een tandje harder moetenquote:Op maandag 23 april 2007 21:10 schreef denthemen het volgende:
wij krijgen die 17.000 ook wel vol hoor, aan ons om ervoor te zorgen dat die kutboeren geen leuke dag hebben
Heb je het nu over De Mul of Babelquote:Op maandag 23 april 2007 21:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Das niet echt veel nee, Mitea doet het beter op zijn positie. Maar goed, hij komt zn man gewoon niet voorbij, daar stoor ik me het meest aan. Loopt zich altijd stuk op de tegenstander, alleen diepe ballen op snelheid niet, daar zit ie wel altijd goed bij.
Grapjas. Kansloze discussie dit, laat maar.quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je het nu over De Mul of Babel![]()
Babel is die neger he?!
Dank jequote:Op maandag 23 april 2007 19:25 schreef Jasza het volgende:
Lijpe ava Heineken bier.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Heb je het nu over De Mul of Babel![]()
Babel is die neger he?!
Doe Shota er maar in, is voldoendequote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dank je
Misschien zit daar alleen volgende week een az logo tussen
Ja omdat het nergens op slaat wat je zegt. Je ziet toch de statistieken? Bovendien is Mitea een linksbuiten dus ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef devv05 het volgende:
[..]
Grapjas. Kansloze discussie dit, laat maar.
Die statistieken van je zeggen geen reet, en is Mitea geen linksbuiten dan? Ik zie elke week in het stadion dat ie zn man niet voorbij komt, daar heb ik geen statistieken voor nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja omdat het nergens op slaat wat je zegt. Je ziet toch de statistieken? Bovendien is Mitea een linksbuiten dus ik snap niet waar je het over hebt.
Vak Bankie voor de tv i guessquote:Op maandag 23 april 2007 21:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die statistieken van je zeggen geen reet, en is Mitea geen linksbuiten dan? Ik zie elke week in het stadion dat ie zn man niet voorbij komt, daar heb ik geen statistieken voor nodig.
Welk vak zat jij ookalweer?
Guess again. Zit gewoon iedere thuiswedstrijd op vak 415.quote:
Wij helpen WillemII, zij helpen zondag ons maarquote:23/4/2007 - Nederlaag Jong Ajax in Tilburg
(Gepost door RvN)
Jong Ajax heeft maandagavond met 2-0 verloren in Tilburg van het in degradatienood verkerende Willem II. Ajax blijft daardoor derde op de ranglijst. SC Heerenveen was al eerder kampioen geworden in de beloftencompetitie.
De nederlaag van Ajax kan grote gevolgen hebben voor Jong Feyenoord. Willem II vocht met NEC en Feyenoord om degradatie te voorkomen. Jong Willem II en Jong NEC (dat zelf Feyenoord versloeg) liggen nu met nog twee duels te gaan vijf punten voor op Jong Feyenoord.
Ajax Netwerk
Bijna het slecht zicht vakquote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Guess again. Zit gewoon iedere thuiswedstrijd op vak 415.
Wat heeft dat er mee te maken trouwens?
En we naaien fnoord ermee, hehe.quote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij helpen WillemII, zij helpen zondag ons maar
WillemII helpen en feyenoord naaienquote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij helpen WillemII, zij helpen zondag ons maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |