Dat ro mag inderdaad wel weg jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je kent de officiele afkorting ABN AMRO wel toch?
Klopt. Thuis gelijk tegen Excelsior, Twente en az. En verloren van psv en Heerenveen. Dat is niet echt geweldig inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 17:45 schreef Pritt het volgende:
Ja uit is ook wel matig geweest maar er zijn toch ook in slechte jaren seizoenen geweest waar we thuis maar 3 a 4 keer punten verspeelde in een seizoen. Dat is dit jaar wel anders.
Klopt, alleen in 2001 zouden we dichtbij komen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:50 schreef Damzkieee het volgende:
Normaal had je met dit aantal punten geen enkele kans op de titel gehad denk ik
maar het blijft een blinde tyfushond, en wie zijn wij om dat niet nogmaals te onderstrepen!quote:Op maandag 23 april 2007 17:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wegereef is een blinde tyfushond, maar niet de schuldige aan het eventueel mislopen van het kampioenschap. Dat hebben we zelf verknald.
hey, welkomquote:Op maandag 23 april 2007 18:05 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
maar het blijft een blinde tyfushond, en wie zijn wij om dat niet nogmaals te onderstrepen!
ik ben nieuw hier, hoi![]()
Welkomquote:Op maandag 23 april 2007 18:05 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
maar het blijft een blinde tyfushond, en wie zijn wij om dat niet nogmaals te onderstrepen!
ik ben nieuw hier, hoi![]()
Sodemieter op man. De Mul is de meest costante buitenspeler die we in jaren hebben gehad.quote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef devv05 het volgende:
Babel is erg goed maar soms wisselvallig. De Mul is niet wisselvallig, die speelt gewoon altijd slecht. Hij komt nóóit zn man voorbij, alleen tijdens een sprintduel. En zn voorzetten zijn kut. Scoren kan ie ook niet. Liever Mitea hoor, die is net zo snel en heeft wel toegevoegde waarde.
hehehehehe en toch zullen er mensen zijn die er intrappenquote:Op maandag 23 april 2007 18:16 schreef Roi het volgende:
ff ook hier maar nog een keer![]()
http://www.marktplaats.nl(...)mNf52s7Pf8FsuKk%253D
Iedereen die zin heeftquote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehehehe en toch zullen er mensen zijn die er intrappen![]()
in ieder geval hoeveel man ging er ook alweer mee naar tilburg dit jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |