Tuurlijk hoort ook bij zijn spel, net zo als de aan zichzelf geschreven brief.quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef CartWOman het volgende:
'Ik heb dramatische post gekregen. Het aanzoek was gepland voor woensdag maar dat ga ik niet doen. Ik wil alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mogelijk...'
Dat was te horen van het ingesproken bericht van Jaap.
Huub!quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef Sporti het volgende:
Amanda : Eric op wie was jij het meest verliefd in je leven
Eric : je kan geen appels met peren vergelijkenmaar het zijn er 2 die eene is Sander en de andere kan ik de naam niet van zeggen.
misschien had Cora de actie's van Jaap zich wat minder heftig voorgesteld??quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou op zich toch wat merkwaardig zijn, want Cora moedigde hem tijdens haar bezoek in de Villa juist aan om het spel te gaan spelen, om meer de Jaap te zijn die hij bij o.a. de screening was.
Dat Jaap een volslagen idioot is had ze toch van te voren al wel kunnen concluderen, het zou wat suf zijn als ze daar door zijn recente acties pas achter gekomen is.
quote:
En als er iets is wat 'Cora' niet is, dan is het wel suf. Het lijkt me een behoorlijk gehaaide tante.quote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat zou op zich toch wat merkwaardig zijn, want Cora moedigde hem tijdens haar bezoek in de Villa juist aan om het spel te gaan spelen, om meer de Jaap te zijn die hij bij o.a. de screening was.
Dat Jaap een volslagen idioot is had ze toch van te voren al wel kunnen concluderen, het zou wat suf zijn als ze daar door zijn recente acties pas achter gekomen is.
Gisteren toch ook al met Jaap? Amanda oefent 'betrokkenheid'quote:Op maandag 23 april 2007 16:18 schreef Marrije het volgende:
Wat is dit voor interview dat Amanda aan het afnemen is
King_Jaap is terug naar zijn trailer in ieder geval.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...
Dat klinkt als een dagtaak.... wanneer heb jij voor het laatst gedoucht?quote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef product het volgende:
Ik vind Amanda's interpretaties van de werkelijkheid aandoenelijk. Vertederd kijk ik naar haar als ze met een serieus gezicht net doet of ze ergens verstand van heeft
Vandaarquote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren toch ook al met Jaap? Amanda oefent 'betrokkenheid'![]()
Die trailer vlak boven jequote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
King_Jaap is terug naar zijn trailer in ieder geval.![]()
Eigenlijk is elke man daarnaar op zoek he, zo'n onnozel kuikenquote:Op maandag 23 april 2007 16:01 schreef product het volgende:
Ik vind Amanda's interpretaties van de werkelijkheid aandoenelijk. Vertederd kijk ik naar haar als ze met een serieus gezicht net doet of ze ergens verstand van heeft
Ze hebben tegenwoordig ook overál internet...quote:Op maandag 23 april 2007 16:20 schreef Gert het volgende:
[..]
King_Jaap is terug naar zijn trailer in ieder geval.![]()
Raar he? Vraag ik me af en toe ook af. Misschien was het toch niet ernstig genoeg? Ik meen me vaag te herinneren dat ze niet meer zo terminaal was.quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Diane? Was dat een eenmalige actie of wat?
Script bleek niet goed te werken, dus in de koelkast gezetquote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef Marrije het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Diane? Was dat een eenmalige actie of wat?
erg handig jaquote:Op maandag 23 april 2007 16:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook overál internet...![]()
Nou niet zozeer, ik kan alleen niet zo'n uitgesproken hekel aan haar hebben als de meesten hier, die trouwens alleen over haar domheid vallen de hele tijd, ze is een beetje flap uiterig ja, maar ze heeft het hart op de juiste plek...quote:Op maandag 23 april 2007 16:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eigenlijk is elke man daarnaar op zoek he, zo'n onnozel kuiken![]()
Laatste stuiptrekking.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |