quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:14 schreef omearos het volgende:
Vul maar aan:
Zaterdag
Liejannuh
Omearos
Pandorah
Gothic-Blackie
Zondag
Liejannuh
Omearos
Gothic-Blackie
Hoe sta je er dan voor met de verzekering octo, nog nieuws?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef octopussy het volgende:
Zaterdag
Liejannuh
Omearos
Pandorah
Gothic-Blackie
Isabeau
Octo (alleen 's avonds)
teigan
Zondag
Liejannuh
Omearos
Gothic-Blackie
Isabeau
Octo
teigan
Ik schuif 2 tafeltjes en een bank opzij en we kunnen desnoods met zn allen aerobicen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef omearos het volgende:
[..]
ow jaklopt ook
Ik zal eens kijken of ik dan wat extra controllers kan lenen, je kan met max. 4 tegelijk spelen bij bijvoorbeeld tennis. Als Liejannuh iig de ruimte heeft voor 4 wild om zich heen slaande vrouwen![]()
Daarom! En ik ben het overzicht volledig kwijt, dus vandaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef Pandorah het volgende:
Hadden we nou niet bedacht dat de meeste mensen op zondag kunnen?
Nieuw lijstje maken is altijd leuk hoor
We hebben nog geen datum, hoor! Wat mij betreft kan het wel wachten tot het najaar... dan woont Rewimo wat dichter bij Weert en ben jij misschien weer voldoende opgeknapt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:12 schreef octopussy het volgende:
buikdansen lijkt me ook leuk om te doen. Denk dat jullie alleen geen rekening met mij moeten houden imv de operatie op 9 juli.
Ik moet nog even kijken hoe ik het ga regelen... nu wil mijn moeder eigenlijk dat ik de 10de bij hun kom eten en ik denk dat ik ze daarna niet meer zie voor mijn vakantie, dus eigenlijk wil ik wel gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik schuif 2 tafeltjes en een bank opzij en we kunnen desnoods met zn allen aerobicen.
Ruimte zat hier binnen.
[..]
Daarom! En ik ben het overzicht volledig kwijt, dus vandaar.
Laten we eerst even kijken welke datum we doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken hoe ik het ga regelen... nu wil mijn moeder eigenlijk dat ik de 10de bij hun kom eten en ik denk dat ik ze daarna niet meer zie voor mijn vakantie, dus eigenlijk wil ik wel gaan.
Nu zit ik vooral met hoe ik het moet organiseren.![]()
*Pieker pieker*
*Iets met 1 auto, 145 km enkele reis endie ook naar mijn ouders wil/moet. Moeilijk, moeilijk...*
Anyway, ik hou nog even een slag om de arm...Sorry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |