Zo zijn er ook mensen met een voorkeur voor de zondagquote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef octopussy het volgende:
Ik geloof dat er een paar de voorkeur hebben voor zaterdag 9 juni ipv zondag. Ik heb dan WLS totaaldag, maar ik weet nog niet de tijden van de lezingen. Waarschijnlijk ben ik in de late middag dan pas bij Lianne. Op zich is dat voor mij ook best een optie, dan sla ik de strandwandeling wel over.
Ik weet alleen niet wat Rewimo daar van vind, want die gaat ook naar de WLS dag.
Mooi! Ik heb namelijk een antieke televisie (wel kleur hoor, dat dan weer wel), zonder scart aansluiting.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Je hebt geen scart nodig voor de WiiWel zo'n ingang voor een rode, gele en witte plug. En een stopcontact.
Ja, er zitten nu ook allerlei apparaten op aangesloten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Kunnen er wel van die pluggen in dan?
Ja, want die ging iemand meenemen toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ehm ja okee, jij organiseert dus een Wii-meeting zonder een Wii?
Ik kan wel wachten tot jij in Buitenland woont.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Weert, hallo zeg... Wacht dan even tot ik verhuisd benScheelt een eind rijden
Slaapplek is wel te regelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:56 schreef teigan het volgende:
lijkt mij wel heel erg leuk, dus ik kom wel denk ik..
als er eventueel een slaapplek in die buurt is
ow jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |