Wat is het nou?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Op de 10e kunnen dan:
Isabeau,
G-B,
Liejannuh,
Octo,
teigan,
Fannetje,
Rewimo
Levitation,
ymme
omearos
Troel
yppy misschien
Op 10 juni kunnen niet: pandorah, jojogirl en fannetje
dan neemt iemand toch de wii mee in het weekeind bij rewimo?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:50 schreef Pandorah het volgende:
Zo te zien wordt het de 10e. Meeste stemmen gelden he
Jammer want ik wilde best graag actief gaan wii-en![]()
Fannetje is eigenlijk twee mensenquote:
en enschede?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb trouwens al tegen vriendje gezegt dat ik de auto mee neem, dus heb dan 3 of 4 plaatsen vrij (ligt eraan of er 3 mensen zich op de achterbank willen persen, eiglijk liever niet, maar alles is mogelijk) en das dan vanaf rotterdam (scheelt een hoop tijd als je met het treintje naar hoek van holland of iets dergelijks moet), en ik wil ook best ergens anders de opstap doen (is voor mij weer auto rijden
) zolang het maar niet in groningen is
ik gok dat ik de grens leg bij gouda. is nog redelijk te bereiken met de auto, en de intercitys stoppen derquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Geen datum gehoord van Freecell, omearos en Miss dynastie. (en al die anderen van de dieetclub en de slank de zomer in topics die hie rniet komen)
quote:Op maandag 23 april 2007 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
23/24 en 30/1 is voor mij het handigst
Troel had me er al van overtuigd dat ik niet kan lezen en nu wrijf jij het er ook fijn nog even inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |