Mag ik mee?? Ondervoorbehoud, moet eerst een hoop lef verzamelen. Ik kan eventueel 9/10 juni wel.quote:Op maandag 23 april 2007 19:36 schreef Jojogirl het volgende:
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie, teigan, Fannetje, Rewimo (onder voorbehoud)
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh, Octo, teigan, Fannetje, Rewimo (alleen 10 juni)
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie, octo, Fannetje
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah, octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Weekend 30/1 juni/juli: octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Ja, wij ook, die dingen zijn levensgevaarlijk! Die riempjes breken, of gaan los of iets dergelijks (of ze gaan middendoor in het verstelbare midden)quote:Op woensdag 25 april 2007 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Vroegah hadden we alleen maar rolschaatsen![]()
Deze:
[afbeelding]
Die moest je onder je schoenen binden
Ik heb maar geen foto's gemaaktquote:Op woensdag 25 april 2007 13:08 schreef Isabeau het volgende:ik zie Troel al helemaal uit haar dak gaan met alle badspulletjes
ik moet je toch teleurstellen: zo bijzonder is het nietquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren bij blokker zo'n badeendje met knipperlichtje gekocht voor Vick... een kleinere dan Troel heeft gekregen. Hij vond het nog leuk ook!![]()
Wat op zich best bijzonder is voor een volwassen vent van 33![]()
Volwassen vrouwen van bijna 25 vinden het ook leuk, dus ik zie het bijzonder eigenlijk nietquote:Op woensdag 25 april 2007 14:21 schreef Levitation het volgende:
Ik heb gisteren bij blokker zo'n badeendje met knipperlichtje gekocht voor Vick... een kleinere dan Troel heeft gekregen. Hij vond het nog leuk ook!![]()
Wat op zich best bijzonder is voor een volwassen vent van 33![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Volwassen vrouwen van bijna 25 vinden het ook leuk, dus ik zie het bijzonder eigenlijk niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |