Wat zij zegtquote:Op woensdag 25 april 2007 21:03 schreef Fannetje het volgende:
Ik wil ook een bad... dat zou nu wel lekker zijn!
Tussen Assen en Hoogeveen in. Ik heb ook helemaal niets gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Ik heb nog geen bon gezien, maar ook geen flitser
Maar waar ligt het ongeveer? Was dat op weg naar Isa? Want dan komt mijn bon ook nog wel
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:40 schreef Troel het volgende:
Maar waar ligt het ongeveer? Was dat op weg naar Isa? Want dan komt mijn bon ook nog wel
nee die flits was toen we naar huis gingen. De bekeuring is om 17.17 uur op de A28, dus toen we naar Isa gingen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:03 schreef Pandorah het volgende:
Was dat niet die flits die we zagen Octo? Ik heb iig niets door gehad. Maar ik reed met je mee, dus ik wil ook best meebetalen aan de kosten.
ehy, dat is het niet het laatste lijstje!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Dat is mooi, Troel!
Zeg, moeten we niet nog wat data rond maken? We hadden dit al:
Weekend 2/3 juni: Pandorah blackie, teigan, Fannetje, Rewimo (onder voorbehoud)
Weekend 9/10 juni: Isabeau, Pandorah (alleen 9 juni), G-B, Liejannuh, Octo, teigan, Fannetje, Rewimo (alleen 10 juni) Levitation, ymme
Weekend 16/17 juni: Pandorah blackie, octo, Fannetje
Weekend 23/24 juni: Isabeau, Pandorah, octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Weekend 30/1 juni/juli: octo ovb, teigan, Fannetje, Jojogirl
Op 9 en 10 juni kunnen de meesten. Nu nog kijken wie er liever mee wil, Pandorah of Rewimo(ik wil allebei
)
Op 9 en 10 kunnen tot nu toe:
Isabeau,
Pandorah (alleen 9 juni),
G-B,
Liejannuh,
Octo,
teigan,
Fannetje,
Rewimo (alleen 10 juni)
Levitation,
ymme
Wie dan niet kunnen zijn: Fannetje, yppy en Jojogirl. Geen datum gehoord van Freecell, omearos en Miss dynastie. (en al die anderen van de dieetclub en de slank de zomer in topics die hie rniet komen)
Ik heb liever een zaterdag. Jeetje, wat een stomme keuzequote:Op donderdag 10 mei 2007 11:12 schreef gothic-blackie het volgende:
mij maakt de zaterdag of de zondag helemaal niets uit, vind beide wel best
Oh, heb ik weer stom gekekenquote:
Ws kan ik dan wel, ik heb me voor geen enkele datum aangemeld geloof ik.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Wie dan niet kunnen zijn: Fannetje, yppy en Jojogirl. Geen datum gehoord van Freecell, omearos en Miss dynastie. (en al die anderen van de dieetclub en de slank de zomer in topics die hie rniet komen)
nee, ik heb het lijstje zo te zien niet aangevuld en enkel commentaar gegeven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer stom gekeken(en je staat er ook niet eens in!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |