abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50970066
Nog liefhebbers voor de roze zaterdag?
No. I'm not part of the show.
pi_50970106
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:23 schreef Cylvia het volgende:
ik prefereer mijn studiestad, aangezien ik waarschijnlijk mijn laatste tentamenronde uit mijn studieleven ga meemaken volgende week.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_50971097
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 14:24 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

ik prefereer mijn studiestad, aangezien ik waarschijnlijk mijn laatste tentamenronde uit mijn studieleven ga meemaken volgende week.
Veel succes!! Maar gaat wel goedkomen he.
Ik ga wel even kijken zaterdag, niet naar de optocht dan, maar gewoon even de stad in..

O had ik maar vakantie volkomen onzinnige opmerking, I know, maar zo true dat ik hem even wilde spuien..
pi_50971469
quote:
Ik ga niet. Ik heb wel wat beters te doen dan aapjes te kijken...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_50978810
quote:
Ik moet morgen even langs de Hema en Kijkshop,zolang dat nog lukt.
Life is Music
  zondag 1 juli 2007 @ 00:04:35 #106
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_51016374
Iemand nog gaan kijken vandaag? Het was retedruk
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_51022929
quote:
Op zondag 1 juli 2007 00:04 schreef Spookje81 het volgende:
Iemand nog gaan kijken vandaag? Het was retedruk
Ik ben vanacht nog even geweest... was super gezellig!
Iedereen blij enzo, maak je ook niet vaak mee..
Maar ik hoorde van een barman dat er 'smiddags niet echt veel te beleven was, maar een stuk of 6 wagentjes ofzo..
's Avonds was het beregezellig iig!
Volgens mij mag ik nog steeds niet autorijden op dit moment..
pi_51023040
Volgens het persbericht is het allemaal goed verlopen:

http://www.nu.nl/news/113(...)a_50.000_mensen.html
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_51023941
Ik ben rond elf uur de stad nog even in geweest. Het was echt tering druk, maar wel heel gezellig. Beursplein en de markt stonden vol met mensen. Vriend van me was gisterenmiddag ook geweest en zei dat het hem een half uur duurde om van de free record shop naar de grote markt te komen. Dus het was druk
pi_51373596
Weet iemand trouwens of het Wilhelmina veld weer is begonnen? (tevens tvp!)
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 21:20:59 #111
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51374930
Psttt
quote:
Hans de Booij opent reeks zomerconcerten
door onze correspondent

Donderdag 28 juni 2007 - Ton Hopmans- BERGEN OP ZOOM - 'Muziek op 't Wilhelmina' is in zes jaar uitgegroeid tot een begrip in de regio. ,,Bergen op Zoom en Breda zijn voor ons de toplocaties in Nederland'', zegt Bas Witlox van Vzw Divers, een organisatie die op negentien locaties in België en Nederland het Zomerfestival Vlaanderen organiseert. ,,Het aspect ontmoeting kwam bij ons altijd op de eerste plaats. Dat sloeg goed aan. Maar in de vrijetijdsbeleving van de mens is ondertussen veel veranderd. Wij vinden nu dat het culturele aspect teveel op de tweede plaats kwam. Dus hebben we veranderingen doorgevoerd.'' Volgens Witlox werd het artistiek budget met de helft verhoogd en werden er artiesten gecontracteerd waar je normaal voor naar een theater moet, zoals Raymond van 't Groenewoud en Hans de Booij. Dat houdt wel in dat het aantal optredens op het Wilhelminaveld vanwege de kosten teruggebracht is van negen naar zeven.

Witlox: ,,Maar we brengen een uitgelezen en gevarieerd programma, een feest voor culturele fijnproevers.'' Ook is er geïnvesteerd in de bar, wat volgens Witlox tot een snellere bediening leidt. Het festival begint op donderdag 5 juli met Hans de Booij.
quote:
Hans de Booij lokt Bergenaar naar buiten

Vrijdag 6 juli 2007 - BERGEN OP ZOOM - Volle bak gisteravond tijdens de eerste aflevering van Muziek op 't Wilhelminaveld. Mooi weer - althans droog - en Hans de Booij lokten de Bergenaar naar buiten.

Een beetje tam ging het concert van start, maar dat kan gelegen hebben aan de muziekkeuze van De Booij, die zichzelf aankondigde als 'de man van Nassau' en begeleid werd door een band afkomstig uit de 'bananenrepubliek België'. De Booij trad zowel voor als na de pauze op. 'Dat gaat ook Raymond van het Groenewoud doen', aldus Leo Stoffels van de gemeente. De drankvoorziening kende een wijziging. In het midden staat nu een 'drankcaroussel', in plaats van twee tappunten aan beide zijden van het veld, wat tot kortere wachttijden leidde
pi_51375630
Cheers! Morgen maar eens kijken!
pi_51406904
Ga zo ook eens op t Wilhelminaveld kijken.. vorige week was het naar mijn mening nogal matig, zowel de muziek als het aantal mensen. Het was ook kutweer natuurlijk (is er nu niet echt beter op maargoed)..
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:21:48 #114
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_51420642
het was nu weer neit echt druk, en sfeer was er ook niet echt, vond ik..
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_51429413
Klopt, het weer en een groot aantal mensen op vakantie denk ik. Ben niet lang geweest.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 07:17:58 #116
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51686263
Zo, voor het eerst dat ik ´s morgens rond 7 uur beweging zie bij de Karmel
Woningbrandje met veel toeters en bellen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 20:41:30 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51701953
quote:
Bewoner vlucht via balkon voor brand

Zaterdag 21 juli 2007 - BERGEN OP ZOOM - De bewoner van een appartement aan de Karmel in Bergen op Zoom is vanochtend via het balkon gevlucht uit zijn woning, waarin brand was ontstaan.

De man was iets voor zevenen wakker geworden van de rook in zijn appartement, op de derde en bovenste etage van een flatgebouw. Hij kon het balkon bereiken en al roepend zijn buren waarschuwen. Zij hielpen de man naar hun balkon te klimmen en waarschuwden de brandweer.

Toen die aankwam, sloegen de vlammen al naar buiten. De woning brandde totaal uit en lijkt reddeloos verloren. De bewoner wordt elders opgevangen, nadat een onderzoek in het ziekenhuis is afgelopen.

"De man had veel rook binnengekregen", zegt Martien Kats van de brandweer. "Hij zag bovendien helemaal zwart van het roet."

Ook de appartementen op verschillende etages recht beneden de uitgebrande woning leden schade. Zoveel zelfs dat de verzekering de onderburen tijdelijk elders onderdak verschaft. Er kwam een forse hoeveelheid water in hun woningen terecht. Niet alleen uit de brandweerslangen, legt Kats uit.

"De man boven had een waterbed. Daar zit al gauw zo'n driehonderd liter in." De brandweer zette onder andere twee tankauto's en een hoogwerker in. De oorzaak van de brand is nog onduidelijk. Een forensisch team van de politie doet onderzoek.
pi_51703227
Nog een nieuwsbericht:
quote:
De inzet van tientallen mensen en uren aan onderhandelingen hebben niet kunnen voorkomen dat een man vanochtend vroeg op de Markiezaatsweg in Bergen op Zoom een zelfmoordpoging heeft ondernomen, met behulp van een vuurwapen.

Het gaat om een 34-jarige Bergenaar. Hij is in kritieke toestand opgenomen in het ziekenhuis. Artsen verwachten niet dat hij het zal overleven.
De man zat in een auto en heeft omstreeks halfacht getracht zichzelf dood te schieten. Dat hij dat van plan was vernam de politie om half vijf van getuigen. Omdat de man een vuurwapen had, zijn een arrestatieteam en speciale onderhandelaars ingezet. Die praatten uren op de man in, uiteindelijk zonder resultaat.
Het is niet gebruikelijk dat de politie naar buiten treedt over een poging tot suïcide. "We zijn doorgaans zeer terughoudend", zegt woordvoerster Leonie van Ooijen. "Maar omdat dit incident zich in de openbaarheid afspeelde, in een woonomgeving zelfs, en voorbijgangers hebben kunnen zien dat tientallen mensen zijn ingeschakeld, willen wij duidelijkheid verschaffen."
Dat een arrestatieteam werd opgetrommeld, heeft volgens Van Ooijen te maken met opleiding en ervaring. "Zo'n verward persoon kan ook voor ons gevaarlijk zijn. Hij kan zijn pistool op agenten richten. Onze normale agenten dragen weliswaar ook kogelwerende kleding, maar leden van arrestatieteams weten bijvoorbeeld hoe ze onder zeer moeilijke omstandigheden contact moeten leggen."
De politie doet ter plekke sporenonderzoek. Ook de auto waarin de man zat is voor onderzoek in beslag genomen. Hoe hij aan een vuurwapen kwam, is niet duidelijk.
Life is Music
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 22:17:09 #119
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51704842
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:17 schreef Loedertje het volgende:
Dat wist ik allang
Politie kan zelfmoordpoging niet voorkomen
Oh sorry,niet gezien.
Life is Music
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 23:05:46 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_51705882
Ik twijfelde zelf ook of ik het hier zou neerzetten of in NWS dus kan mij goed voorstellen dat je het hier hebt geplaatst
pi_51712301
Lelijke @@p!
pi_51725481
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een teken van leven van Reinier

http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/article1639480.ece
.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_51726067
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:38 schreef teknomist het volgende:

[..]

.
Hij mist Bergen niet eens, daar in die bakoven.
Lelijke @@p!
pi_51726145
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:02 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Hij mist Bergen niet eens, daar in die bakoven.
De nep-Bergenaar. .
pi_51726193
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:05 schreef teknomist het volgende:

[..]

De nep-Bergenaar. .
Maar een geweldige kroegbaas
Lelijke @@p!
pi_51726199
Dat wel! .
pi_51868362
Lekker weer voor krabbefoor.
Life is Music
pi_51868459
Die Krabbefoor ga ik weer overslaan. Ik zag die multiplexpoorten trouwens WEER staan vorig weekend.
Lelijke @@p!
pi_51868473
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Maar een geweldige kroegbaas [afbeelding]
De Zet is tegenwoordig ook niet... ja...
pi_51868558
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 22:06 schreef Noodly het volgende:

[..]

De Zet is tegenwoordig ook niet... ja...
Ik kom er 1x per jaar met vastenavend even binnenlopen. for all times sake. Ik zou eigenlijk niet weten wat voor volk daar vrijdag- en zaterdagavond rondhangt.
Lelijke @@p!
pi_51869534
Achja, een paar van m'n vrienden zijn er altijd, daarom kom ik er wel eens. Veel mensen met wie ik eerst uitging zijn allemaal naar andere cafés gegaan. Soms kan het leuk zijn, maar je mist ook niks als je niet gaat zeg maar
pi_51869611
Dat is jammer. Vroegâh, miste je altijd wel wat. teknomist en ik kunnen urenlang oude koeien uit de sloot halen.
Lelijke @@p!
pi_51935784

Wat?
Een theater met maar liefst 2500 zitplaatsen.
Daarboven nog eens een 'klein' theater met nog eens 800 plaatsen.
Een overdekte parkeergarage met plek voor 2500 auto's.
Een hoteltoren van dertig verdiepingen. Dik honderd meter hoog.Dat is 2 keer zo hoog als de peperbus.
Een bioscoopcomplex, met zes zalen.
Een grote sportzaal, die omgebouwd kan worden voor het ontvangen van bijvoorbeeld beurzen.

Waar?
Het terrein aan de Wattweg, langs het spoor,145.000 vierkante meter, te vergelijken met ruim dertig voetbalvelden.

Concurrentie voor de Stoelemat dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fredo55 op 30-07-2007 21:24:10 ]
Life is Music
pi_51939965
Ziet er anders ook wel uit als een luchtkasteel.

Wordt een mooie 19WRO vrijstelling.
Lelijke @@p!
pi_51971241
quote:
Op zondag 29 juli 2007 16:06 schreef Fredo55 het volgende:

Het terrein aan de Wattweg, langs het spoor,145.000 vierkante meter, te vergelijken met ruim dertig voetbalvelden.

Concurrentie dus voor de Stoelemat dus.
Woahh
De Stoelemat van een half voetbalveld vergelijken met iets van 30 velden heet geen concurrentie meer he.
Wat dan wel geen idee.
pi_51996767
Ze zouden zoiets in Tilburg langs het spoor gaan bouwen. Bouwtekening en al stond in het Brabants Dagblad. Bleek het later een 1-april grap te zijn
Lelijke @@p!
pi_52092838
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ze zouden zoiets in Tilburg langs het spoor gaan bouwen. Bouwtekening en al stond in het Brabants Dagblad. Bleek het later een 1-april grap te zijn
Die gekke kruikenzeikers
pi_52123174
Vandaag mijn vriendin voor het eerst het Markiezenhof van binnen laten zien en ook nog even naar de roofvogelshow geweest. Dat laatste was echt vet.
pi_52123216
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:39 schreef teknomist het volgende:
Vandaag mijn vriendin voor het eerst het Markiezenhof van binnen laten zien en ook nog even naar de roofvogelshow geweest. Dat laatste was echt vet.
Je was dit weekend ook in BoZ?

Markiezenhof heerst. Het binnenplaatsje met de bankjes onder het afdak ook trouwens.
Lelijke @@p!
pi_52123237
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Je was dit weekend ook in BoZ?

Markiezenhof heerst. Het binnenplaatsje met de bankjes onder het afdak ook trouwens.
Ik woon nu in BoZ he! .
pi_52123257
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:42 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik woon nu in BoZ he! .
Dat had ik al wel begrepen, maar dat je er ook zou zijn is een tweede punt.
Lelijke @@p!
pi_52123279
Ja grote kans dat ik @ vriendin was (Vlaardingen).
Maar ivm Vlaardingen is BoZ 10000 keer leuker! .
pi_52123333
Ik zit door combinatie van factoren gewoon vast aan m´n woonplaats buiten BoZ. Misschien dat ik vaker in BoZ ben wanneer ik mijn afstudeerscriptie ga schrijven en wat minder verplichtingen elders heb.
Lelijke @@p!
pi_52123362
BoZ is gewoon een tof stadje, behalve dat je niet goed kan stappen daar. Nu ben ik wel een fan van kroegjes, dus mij hoor je verder niet zo veel klagen daarover.
Lelijke @@p!
pi_52123414
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
BoZ is gewoon een tof stadje, behalve dat je niet goed kan stappen daar. Nu ben ik wel een fan van kroegjes, dus mij hoor je verder niet zo veel klagen daarover.
Nee uitgaan zuigt in BoZ. Maar ja, wat wil je als je tussen Antwerpen en Rotterdam in zit.
pi_52123437
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef teknomist het volgende:

[..]

Nee uitgaan zuigt in BoZ. Maar ja, wat wil je als je tussen Antwerpen en Rotterdam in zit.
Ken jij een Bob ?
Lelijke @@p!
pi_52123485
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Ken jij een Bob ?
Huh? Ik snap em ff niet. .
pi_52123513
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:54 schreef teknomist het volgende:

[..]

Huh? Ik snap em ff niet. .
bewust onbeschonken bestuurder

Of wil jij een nacht doorhalen in Antwerpen?
Lelijke @@p!
pi_52123537
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

bewust onbeschonken bestuurder

Of wil jij een nacht doorhalen in Antwerpen?
Gewoon eerste trein terug. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')