Misschien fiets je elke dag wel langs mij!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik fiets er ook elke dag langs, vanaf morgen ga ik elke keer denken "wat was 'ie vroeger mooooi"![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:46 schreef Cylvia het volgende:
[..]
![]()
Ja, een kantoor in een andere straat dan deze valt dan weer een beetje tegen he..
Ik loop natuurlijk veel en veel te hard van stapel, maar als ik het ergens zou doen is het daar. Het is dat het zo'n belangrijke verbindingsweg naar het station is, anders zou het eigenlijk autovrij moeten zijn. Ik ben een groot fan van dat straatje.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:11 schreef Spekk het volgende:
[..]
Kende wel iemand die had er een vertaalbedrijf! Dus het is zeker realistisch hier een kantoor te openen
Een ruwe diamant heeft ook charme.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:10 schreef Spekk het volgende:
Sowieso is in Bergen veel ...gewoon. Sommige plekken hebben enorm veel potentie, maar er wordt nooit iets van gemaakt.
Ik zal er op letten!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien fiets je elke dag wel langs mij!![]()
Wie weet! Ik zal erop letten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:21 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ik zal er op letten!![]()
Als je binnenkort iemand 'Ey!! Dropje' hoort roepen, ben ik het![]()
En mij word natuurlijk niks verteld, als stagiair zijndequote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef Cylvia het volgende:
Nu we het toch over de bieb hebben, het je dit schokkende nieuws al gelezen?
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 19:51 schreef Fredo55 het volgende:
t'Vierkantje,weet iemand in welke straat dat ligt?![]()
Ja ej,ik woon niet in BoZ.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:43 schreef Cylvia het volgende:
[..]
![]()
Oja.. jazzweekend hehe.. volgens mij ben ik er voorbij gefietst![]()
Moest reactie op Tokus zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Ahja.. Tholen-city..
Aahhh!!nu snap ik pas de 'tholigan'...
![]()
Jazekers.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Moest reactie op Tokus zijn.![]()
Noem jij Tholen een 'city' ?![]()
Ja,een dorp heeft ook een noord,oost zuid en west.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Jazekers.
Je hebt nl Tholen-Noord, centrum en zuid, oost en west.
En straks natuurlijk een heel eigen afslag op de snelwegwoehoew.
![]()
Steenbergen is ook een stadquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja,een dorp heeft ook een noord,oost zuid en west.![]()
Of het nu een stad of een gehucht is.
Die afslag is wel lekker voor Tholen ja,qua bedrijven en inwoners.
Rotterdam en Antwerpen,dan noem je ook 2 grote steden op.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:10 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Steenbergen is ook een stad![]()
ja, qua inwoners wel ok, maar alleen als je richting Rotterdam of Antwerpen gaat lijkt me..
Bergen is misschien nog beter te bereiken via Halsteren lijkt me..
Ik weet het ook niet![]()
Het heeft dacht ik ook Middeleeuwse stadsrechten.quote:
Ach, het past ruimtelijk gezien binnen de omgeving daar. Modern aandoende gebouwen waarvan men over 30 jaar spijt heeft dat ze gebouwd zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef Spekk het volgende:
Klopt, las het vandaag in de BN. Lelijk...
Mijn pa woont nog in het oude gedeelte aangrenzend aan die nieuwe wijk, precies waar nu het nieuwe gemeentehuis staat speelde ik vroeger op de sterfputtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:38 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Ach, het past ruimtelijk gezien binnen de omgeving daar. Modern aandoende gebouwen waarvan men over 30 jaar spijt heeft dat ze gebouwd zijn.
Straks blijft er alleen de straat over om te spelen. Past prima in deze urban-tijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Mijn pa woont nog in het oude gedeelte aangrenzend aan die nieuwe wijk, precies waar nu het nieuwe gemeentehuis staat speelde ik vroeger op de sterfputten![]()
Die goede oude tijd...![]()
... gezopen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef Loedertje het volgende:
Noem eens drie dingen uit een kerk die beginnen met een T ?
Noem eens 3 dieren met een N ?
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef Loedertje het volgende:
Noem eens drie dingen uit een kerk die beginnen met een T ?
Noem eens 3 dieren met een N ?
Het is natuurlijk een waardeloze TTquote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:52 schreef sanni het volgende:
Yo... dıe TT,geeft dat aan dat de bieb het hoogtepunt is ın BoZ?
Ja, want de bieb op 't Zonneplein is ook niet van je het. Berrege is MEER dan alleen de biebquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een waardeloze TT
En kom dan ook eens langs het Markiezenhof
En kom dan ook eens langs de Gevangenpoort
En kom dan ook eens langs het Anton van Duynkerkenpark
hadden van mij eerder gebruikt mogen worden![]()
Als je ze naast een A-wagen zou zetten, zijn ze behoorlijk nietig ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:49 schreef Spekk het volgende:
Heb ze afgelopen zaterdag middag even gezien... Zo groot vond ik ze niet
Volgens mij stikt het van de zwervers in BoZ,vanmiddag ook al opquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:37 schreef Tokus het volgende:
Weet iemand wat er eind v/d middag aan de hand was bij de Mimosastraat/Wouwsestraatweg ? (bij de stoplichten voor de Peugeot garage/shellstation, dus, als je vanaf het spoor komt)
Er stonden daar nogal wat mensen buiten op straat, en wat politie enzo.
quote:17:59:10 26-06-07 17 I AMBU heli inzet in BOZ graag contact meldkamer
706261759101220004 1220004 CPA Mid en West Brabant ( OvDG-West )
706261757441420059
17:57:44 26-06-07 28 G AMBU A1 HELI G 24 D Bergen Op Zoom boz
706261757441420059 HELI 1420059 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |